Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Citikalla Radalle halukkaita? Mielipiteitä kehiin.
ViestiLähetetty: 01.04.2013 11:30 
Käyttäjän avatar

Putkimies22 kirjoitti:
Racingin näkemistä kesän radoilla odoteltaessa :)

Mitään näkemistä vaan koeajomahdollisuus! :D

C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
Poissa

ViestiLähetetty: 01.04.2013 12:07 
Käyttäjän avatar

Putkimies22 kirjoitti:
raccna kirjoitti:
Tervehdys,

uutena ja arkana täällä ranskalaisten seassa, olkaa helliä. :? Siirryin Citikkaan syyskuussa ja olen etsiskellyt löytyykö tälle merkille puuhakerhoa (olen ennestään sekä SCF- että BTCF-jäsen), ilmeisesti Ac-RY on oikea paikka?

Mitä ratailuun tulee, niin kiinnostaa suuresti. Viime viikonloppuna olin jääradalla Teiskossa muutaman SCF:läisen kanssa, oli hieman kuivahkoa etuvetoisella. Viime kesän pyörittelin E46 M3 Nürburgringilla, Alastarolla sekä Ahvenistolla... mukavaa hommaa. Edellistalvi meni taasen STi Imprezaa pyöritellessä jääradoilla.

Kysymys kuuluukin kannattaako liittyä Ac-RY ja jos liityn niin ilmeisesti edes muutaman kerran kesässä pääsee ulkoiluttamaan Citikkaansa kerhon puitteissa radalle?

Kulkupelinä on siis Citroen DS3 Racing 2011, jota rakentelen tässä hieman (luonteeseen kuuluu että kaikki lelut pitää purkaa ja koota)...

Toki kannattaa, 30€ vuosimaksulla saa kerholehden ja pääsee osallistumaan rataleikkeihin muutaman kerran vuodessa. Ratasesonki hakee hiukan muotoaan niinkuin tästä ketjusta näkee. Foorumeita on kaksi, tämä sitruunapatonki on enemmän vanhemmille autoille ja citroenfoorumilla taas enemmän uutta kalustoa mutta raja on ohut, veteen piirretty eikä siitä olla niin tarkkoja :) Täälläkin on muutamia autojaan radalle rakentavia joten et ole yksin. Racingin näkemistä kesän radoilla odoteltaessa :)

Kiitokset vastauksesta, täytynee liittyä. Ilmeisesti ohjeita noudattamalla onnistuu http://www.citroenkerho.fi/jaseneksi.html ?

Poissa

ViestiLähetetty: 01.04.2013 12:08 
Käyttäjän avatar

Kyllähän radalle pääsy kiinnostaa aina, tosin minun kohdalla harrastuneisuutta haittaa lähinnä etäisyys. Ainoastaan Ahvenistolle ja Alastarolle pääsee helposti. Botniaringille, Kemoraan ja Motoparkiin on matkaa 6-7h suuntaansa, eli ihan kahden tunnin session takia noihin ei ehkä tule lähdettyä.

Nyt kun ZX:stä tuli luovuttua niin emännän Xantia pitää päässee jossain välissä tutustumaan rataan. Voin nimittäin arvata, että C5 on rata-autona ketteryydeltään lähinnä risteilyaluksen luokkaa.

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 01.04.2013 21:19 
Käyttäjän avatar

raccna kirjoitti:
Tervehdys,

uutena ja arkana täällä ranskalaisten seassa, olkaa helliä. :? Siirryin Citikkaan syyskuussa ja olen etsiskellyt löytyykö tälle merkille puuhakerhoa (olen ennestään sekä SCF- että BTCF-jäsen), ilmeisesti Ac-RY on oikea paikka?

AC ry on aktiivinen kerho muutenkin, esim kk-kokoontumisia on usealla paikkakunnalla, Tampereen suunnalla esim. huomenna Vehoniemen automuseolla klo 18.00, ja paikalle sopii toki tulla vaikka ei (vielä) olekaan kerhon jäsen, mä otan mukaani vanhoja kerholehtiä jaettavaksi, eli pari lehteä saa ainakin ;) .

Poissa

ViestiLähetetty: 01.04.2013 22:27 

Putkimies22 kirjoitti:
Foorumeita on kaksi, tämä sitruunapatonki on enemmän vanhemmille...

Yksi pikku tarkennus: Citroën-forumeita on kaksi, mutta kumpikaan ei liity mitenkään ACryyn! Meillähän ei ole omaa foorumia. Sen sijaan meillä on kuvagalleria ja nettisivut ja sekä alue- että merkkikohtaiset tapaamiset ja ratapäivät sekä tietenkin päätapahtumamme Kesätapahtuma, joka on tänä vuonna Kainuussa, Vaalan (?) Manamansalossa. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä lehti tulee tietenkin kaikille jäsenille.

Poissa

ViestiLähetetty: 01.04.2013 22:59 
Käyttäjän avatar

Croisette kirjoitti:
raccna kirjoitti:
Tervehdys,

AC ry on aktiivinen kerho muutenkin, esim kk-kokoontumisia on usealla paikkakunnalla, Tampereen suunnalla esim. huomenna Vehoniemen automuseolla klo 18.00, ja paikalle sopii toki tulla vaikka ei (vielä) olekaan kerhon jäsen, mä otan mukaani vanhoja kerholehtiä jaettavaksi, eli pari lehteä saa ainakin ;) .

Harmi ettei pääse huomenna mukaan, treenit illalla alkaen 19.30 :(

Nyt on maksettu jäsenyys, sitten odotellaan...

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2