Tervehdys,
uutena ja arkana täällä ranskalaisten seassa, olkaa helliä.

Siirryin Citikkaan syyskuussa ja olen etsiskellyt löytyykö tälle merkille puuhakerhoa (olen ennestään sekä SCF- että BTCF-jäsen), ilmeisesti Ac-RY on oikea paikka?
Mitä ratailuun tulee, niin kiinnostaa suuresti. Viime viikonloppuna olin jääradalla Teiskossa muutaman SCF:läisen kanssa, oli hieman kuivahkoa etuvetoisella. Viime kesän pyörittelin E46 M3 Nürburgringilla, Alastarolla sekä Ahvenistolla... mukavaa hommaa. Edellistalvi meni taasen STi Imprezaa pyöritellessä jääradoilla.
Kysymys kuuluukin kannattaako liittyä Ac-RY ja jos liityn niin ilmeisesti edes muutaman kerran kesässä pääsee ulkoiluttamaan Citikkaansa kerhon puitteissa radalle?
Kulkupelinä on siis Citroen DS3 Racing 2011, jota rakentelen tässä hieman (luonteeseen kuuluu että kaikki lelut pitää purkaa ja koota)...
Toki kannattaa, 30€ vuosimaksulla saa kerholehden ja pääsee osallistumaan rataleikkeihin muutaman kerran vuodessa. Ratasesonki hakee hiukan muotoaan niinkuin tästä ketjusta näkee. Foorumeita on kaksi, tämä sitruunapatonki on enemmän vanhemmille autoille ja citroenfoorumilla taas enemmän uutta kalustoa mutta raja on ohut, veteen piirretty eikä siitä olla niin tarkkoja
Täälläkin on muutamia autojaan radalle rakentavia joten et ole yksin. Racingin näkemistä kesän radoilla odoteltaessa