Sitikat edellä...loppu on tarpeetonta byrokratiaa.
Kuuluin parhaimmillaan/pahimmillaan 18 eri merkkikerhoon. Omistin myös autot silloin Subarua lukuunottamatta. Olen nähnyt monen hyvin toimivan kerhon kuihtuvan kasaan kun ei ole ymmärretty perusasioita. Kassa koostuu jäsenmaksuista. Piste.
Luullaan, että kun oma kaveripiiri koostuu samanmielisistä, niin kyllähän niitä jäseniä tulee ovista ja ikkunoista. Sitten karsastetaan etuvetoisten, takavetoisten, väärässä maassa kasattujen, tuunattujen, teipattujen, hifistettyjen, rat lookien jne jne jne omistajia jopa kerhon sisällä.
Sitten ihmetellään, kun ei ole enää puuhamiehiä/naisia ja homma kuihtuu kokoon.
Kaikki asiaan hairahtuneet tulee ottaa avosylin vastaan ja kertoa merkkikerhon eduista heille - jos niitä on. Finntoysin, Oldsmobile Club of Finlandin tai Opel Club of Finlandin kohdalla voin sanoa ihan käsi sydämellä, että en kokenut saaneeni koskaan jäsenmaksulle vastinetta. Yhden jäsenmaksu on nolla kunniapuheenjohtajana, mutta vastine ei vastaa edes sitä.
Pidetään huoli ettei sitikkaporukalle käy näin! Osittain tästä syystä Järjestävä Organisaatio on järjestellyt urpoiluja yms. Rakkaudesta merkkiin ja mukavan yhdessäolon voimallisesta vaikutuksesta ihmismielen hyvinvointiin!
Mitään sitikkaharrastamista ei voi pitää Acry:n toimintaperiaatteen vastaisena. Jos voi - yhdistys ei aja enää asiaansa. Kommentit siihen suuntaan ovat väärinkäsityksiä.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|