|
Kirjoittaja |
Viesti |
citikkahullu
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 30.05.2009 00:49 |
Viestit: 115 Paikkakunta: Lounais-Kainuu
|
Teretulemas vaan. Täälläkin on tuore leima mustassa 16 valvessa. abs-valoa piti käydä näyttämässä jälkikäteen, mutta 0 euroa se jälkinäyttö 
|
|
|
|
 |
citikkahullu
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 31.05.2009 19:05 |
Viestit: 115 Paikkakunta: Lounais-Kainuu
|
BX-PARQUE IX onnellisesti ja iloisesti vietetty Tapahtumaan osallistui laskujeni mukaan ainakin 16 BX:ää + 1 "ratahirmu 19 GT", 3 kpl XM Break, 3 kpl C5, 2 kpl CX, AX, Xantia, Xsara, ja 2 CV 6 + uudet koeajo C3 Picassot jne. Suuren suuri KIITOS kaikille kävijöille - oli mukavaa Vuoden kuluttua MAHTAVA BX-PARQUE 10 VUOTTA !!! tunnelmapala: http://picasaweb.google.fi/citikkahullu ... 1829515490
|
|
|
|
 |
Tepi
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 31.05.2009 23:00 |
Viestit: 142
|
Kiitoksia jälleen kerran tapahtuman järjestämisestä, ensi vuonna taas uusiksi 
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 31.05.2009 23:39 |
|
Suuri kiitos tapahtuman järjestämisestä varsinkin Citikkahullulle. Oli todella hienoa tavata muita kivoja bekseilijöitä ja nähdä niin monta kaunista BXää. Pikku ongelmasta huolimatta päästiin takaisin kotiin (käynnistys on pikku ongelma eikö?). Erityisen suuri kiitos teille Citikkahullu, Bexmess ja Kaapelimies jotka osallistuitte ongelman ratkaisuun ja teitte parhaanne auttaaksenne ranskattareni ongelman ratkaisemisessa. Eiköhän se ongelman syy ja ratkaisukin löydy. Ensi vuonna tavataan!
|
|
|
|
 |
Zamster
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 01.06.2009 08:55 |
Viestit: 82 Paikkakunta: Nokia
|
Kiitos ja kumarrus myös täältä suunnasta tapahtuman järjestäjille ja kaikille mukana kieppuneille näin Parque-ensikertalaiselta! Beksteri kehräsi koko viikonlopun aikana toista tuhatta kilometriä ilman mitään hikkaa, ja paluumatkan 30 asteen hellekään ei teettänyt mitään lisäohjelmaa - edes kuskille, kun jopa kylmästöinti pelasi jälleen uuden (vanhan) kennon lämpöanturin kanssa kuten pitää. 
BX 16 Soupapes '90 - Käyttökauppakassina vääränmerkkinen
|
|
|
|
 |
musta-hattuinen-mies
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 01.06.2009 12:08 |
Viestit: 40 Paikkakunta: Raahe & Ylitornio
|
Jep! Kiitos kaikille viikonloppu seurasta... Reissu tehtiin ilman mitään ongelmaa,,, joka ei olisi ollut jo tiedossa lähtiessä... Nimittäin uusi jäähdytin tilauksessa koska 90 % väli lamelleista puuttuu ja häähdytys teho siis kehno.. Menomatka ajeltiin 80 vauhtia ja lämmöt pysyi kurissa,, pois tullessa samaa vauhtia,, paitsi että lämmityslaitetta piti hiukan pitää lisä jäähdyttimenä,, ja ikkunoita kaikkia neljää auki jonkin verran.. Vetoisaa hiukan mutta aina sitä lämpimän kanssa tulee toimeen... Saa nähdä onko uusi tarvike jäähdytin sitten sopiva,, ainakin myyjä vakuutti sen olevan.. Uuden alkuperäisen hinta noin 240 Euroa,, Tarvikkeena 130 Euroa Osaset liikkeessä... No viikon sisällä tuokin asia selviää?? 
Kesäisin 2cv -60 Pikkupaku,,,, 2cv -67 Henkilömalli.. Talvisin Xantia 2.0 16v -97....
|
|
|
|
 |
ooxbx
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 01.06.2009 19:23 |
Viestit: 40 Paikkakunta: Hiljaa virtaa (V)antaa
|
Kiitokset myös minunkin puolestani kaikille parqueen osallistuneille ja tietenkin Citikkahullulle. Nyt GTi:n huilatessa Kainuussa onkin mukava keskittyä sepittämään vaihteeksi Xantiaa, jossa nyt keskimääräistä tehokkaampi ilmanvaihto (alasjumineen sähkölasin ansiosta) mutta mitäs näistä kun helteet jatkuu!  Ensi vuonna tapaamme jälleen Parque X:n merkeissä!
ajossa: Xantia 2.0 Break Aut -99. reservi: BX 19 GTi -87, BX 16 TZi -93, Opel Ascona C 1.3 LS -85.
|
|
|
|
 |
Cituning
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 01.06.2009 21:50 |
Viestit: 699 Paikkakunta: Keuruu
|
Kiitokset minunkin puolesta, kaikki sormet ja varpaat ylös että jo ensi vuonna pääsisi paikalle taas bx:llä (edes jollain (tai vaikka kahdella)).
C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
|
|
|
|
 |
citikkahullu
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 01.06.2009 23:24 |
Viestit: 115 Paikkakunta: Lounais-Kainuu
|
Ei se mitään, jos et omaa BX:ää saa mukaan - noin kovalle rallikuskille on "aina yksi GT" ajettavaksi ja näytettäväksi voorttimiehille, että BX ei jää yhtään - edellekin menis, jos vaan näkis jotain pölyn seassa  Eiköhän "rimmata" 10-tapahtumaan semmonen Bexi, ettei isännällä oo mitään jakoo  (ellei ota sitä Bruno Thierryn entistä sieltä tallista  )
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 03.06.2009 07:42 |
|
Laitoin muutaman kuvan BX-Parquesta sitruunagalleriaan miitteihin
|
|
|
|
 |
bexmess
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 09.09.2009 23:11 |
Viestit: 108 Paikkakunta: Kalajoki
|
Ehtiiköhän sitä vielä kiitellä näin jälki-jälkikäteen sitikkahullua tapahtumasta? Kesä -09 se oli silloin alkamassa ja nyt ollaan kovasti jo ehtoopuolella. Niinpä tämänkin patonkilainen palaa taas takaisin kotikoneen ääreen Parque IX:n jälkeen menikin heti pari viikkoa flunssasta toipumiseen. Sain samalla muistutuksen siitä, ettei ihan niin kannattaisi innostua ajelemaan bexillä lasi ja takki auki vaikka lämmintä olikin. Seuraavalle, juhlavuodelle ajattelin samalla ehdottaa yhdeksi ohjelmanumeroksi bexien 'makuultalähtönopeustestiä' eli paineet pois ja auto käyntiin ja mittaamaan ajankulua ajokorkeuden saavuttamiseen 
Samalla autolla jo vuodesta -89 kesät / talvet!
|
|
|
|
 |
r_a_n_u
|
Viestin otsikko: Re: Bexien kokoontumisajo-muutkin Citikat tervetulleet Lähetetty: 10.09.2009 03:21 |
Viestit: 2699
|
bexmess kirjoitti: Seuraavalle, juhlavuodelle ajattelin samalla ehdottaa yhdeksi ohjelmanumeroksi bexien 'makuultalähtönopeustestiä' eli paineet pois ja auto käyntiin ja mittaamaan ajankulua ajokorkeuden saavuttamiseen  Meinaatko, että saadaan karsittua porukasta ne, joilla varaajapallon kalvo on puhki tai pallot täyttämättä? No, vaikuttaahan siihen nousun nopeuteen sitten taas käänteisesti moni muukin asia.
Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
|
|
|
|
 |
|
|