Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Olisko halukkuutta koeajolle?
ViestiLähetetty: 14.09.2013 14:11 

Löytyiskö Turun alueen acrylaisista halukkuutta koeajaa joku Citikka tässä jonain iltana? Jos vaikka korvattais yksi ABC-ilta koeajoillalla Vehossa.En tosin ole vielä kysynyt Vehosta, sopiiko tällainen heille, mutta jos niin mites?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Olisko halukkuutta koeajolle?
ViestiLähetetty: 14.09.2013 16:04 
Käyttäjän avatar

Älä osta Turusta Citikkaa :lol:
Mä olen ostanut sieltä kolme eri hintaista (0€, 100€ ja 1000€) yksilöä, enkä mihinkään niistä ole täysin tyytyväinen ollut. Kuitenkin ovat olleet hintansa arvoisia, mutta monella muulla olis voinut niiden kanssa tukka päästä lähteä. 8-)
Jos voit hieman valottaa koeajon tarkoitusta (täytyykö etsiä vikoja, arvioida muuten kuntoa, hintaa tai ominaisuuksia vai estää katastrofiin päätyvän autokaupan syntyminen kokonaan), voi yhteisöstämme löytyä parhaiten tarpeeseen sopiva asiantuntija.

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 14.09.2013 16:55 

No hei, kyseessä olis jonkun IHAN UUDEN Citikan koeajo Vehossa, mua kiinnostaisi itteeni DS3. Ihan selvästihän se oli ilmaistu, mää ymmärsin itte ihan hyvin mitä mää tarkoitin :P
Tiätty sinne voi mennä ihan yksinkin, mutta vois olla hauskaa samalla pitää kerhoilta.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.09.2013 22:02 

Kun näin kauhiasti on kiinnostusta niin mennään sitten vaan taas sinne tuttuun ja turvalliseen ja ennen kaikkea viihtyisään ABC:n kabinettiin ens viikolla :lol:

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]