Jooh Miitti tuli pidettyä, ja ainahan se syksyn talven tullen aktviivisuus vähenee, ja synkät sateiset kelit toki laskee intoa tulla miitteihin. No oli meitä silti 7 paikalla, muutamalla kauempaa tulleella vahvistuksella, jopa Kurikasta asti

.
Ja samaan aikaan kun osuu aina tuo 2CV-killan miittikin, kesä-aikaan sen liki unohtaa, kun väkeä on paikalla runsaasti, ja toiminta killan puolellakin on aktiivisempaa, mutta näin talviaikaan mielestäni miittejä voisi koittaa yhdistää? Minulle saa asiasta kertoa mielipiteitä, ja pitää kiltalaistenkin kanssa pohtia asiaa. Minun mielestä talvikaudeksi olis kiva, kun saataisiin yhteinen kokous aikaiseksi kerran kuussa? Mitä tähän ovat muut mieltä

.
Olen asian suhteen toki 2CV killan Tampereen alueen jäsenistöön yhteydessä, eli jos heille vaan sopii, niin näin talviaikaan mielestäni kokoontumisia vois yhdistää entistä enemmän? Keväällähän meillä on jo perinteeksi muodostunut yhteinen kesän avaus.
Kokouspaikan vaihtokin on ollut pitkään mielessä, mutta sopivaa on vaikea löytää. Saa toki ehdottaakin moisiakin. Pitää aina muistaa, että paikan pitää sopia 3 tai sitten 30 porukalle, eli ABC siihen sopii, tässä se haasteellisuus

.
Mutta hyvää joulua ja uutta vuotta jne, tavataan taas tammikuussa, jossain

.