Viiksi vieköön, meni näin pitkälle että ehdin/kykesin pystymään kevään ekaan starttiin. Sain vasta tänään uuden geelisatulan prätkääni tuolta Rovaniemeltä ja nyt siis on poron suolet tungettu perseen alle, on muuten hyvä istua ja työnjälki on hyvää.
32-vuotias rivikuutoseni lähti pitkän kiusauksen jälkeen, eli bensahana oli avattu ja kaikki kuusi kaasaria drainattu ensin, huipuinta oli että kaikki kuusi käyrää lämpes, tätä ei ole ennen sattunut 7 kuukauden seisakin jälkeen sillä AINA on seisonta pimentänyt noita NGK:n tulppia, nyt ne ovat ND:t ja niilläkin oli ajettu jo edellinen kesä. Vasta eilen muuten huomasin että mopedini akku oli ollut seisonnassa koko talven niin että joka kenno oli yläpäästään ilman vettä, vaan ei kovin ollut kapasiteetti kärsinyt kun noin jaksoi veivata ja jopa vielä kuten kevään ekaan starttiin kuuluu, pitkähkö saattoveivaus myös.
http://s638.photobucket.com/albums/uu10 ... 042010.flvFilmin pätkän käyrien lämpökokeili jäi kameralta kesken koska näköjään viideokamera pysää jos pomo soittaa kesken kaiken.