Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 7/7 [ 159 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Liikenteeessä sattuu
ViestiLähetetty: 02.11.2015 16:05 
Käyttäjän avatar

mister kirjoitti:
http://www.lauttakyla.fi/uutinen/021115/valoristeyksess-kolari-valot-eiv-t-toimineet kutvonen se siellä romuna.
Meinaatko, että tuo olisi C6? Kovasti kyllä näyttää neloselta.

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 02.11.2015 16:49 

Niin taitaa ollakkin....

Poissa

ViestiLähetetty: 06.11.2017 21:30 

Ajelin Nuuksiossa vanhaa tietä josta olin lähdössä moottoritielle Turun suuntaan. Espoosta päin tulevien rampin päässä oli punainen C5 break II.
Vilkaisin autoa, koska olin jo kääntynyt rampille, eikä auto lähtenyt liikkeelle, silloin huomasin tiellä olevan esineen, se oli kynnyskotelon muovi.
Katsoin uudestaan ja huomasin eturenkaan olevan vinossa etulokarin takareunaa vasten. Pysäytin auton rampin sivuun ja menin kysymään tarvitaanko apua. Nainen ja kaksi pientä lasta kyydissä, oli juuri soittamassa hinuria paikalle.

Tutkin tietysti autoa, alapallo oli irtikiertynyt navan puolelta. Alapalloon oli laitettu jotain valkoista kittiä, MUTTA sitä ei oltu plummattu kiinni. C5:sen alapallo kuuluu meistillä lyödä ylemmästä kehästä navan lukitus uriin kiinni. Onni onnettomuudessa, ettei tuo lähtenyt irti moottoritiellä, siinä meinaan pöpelikkö kutsuu ja äkkiä.

Muistakaa kiristää ne nivelet ja lukita paikoilleen!

Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06
Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75
Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
Poissa

ViestiLähetetty: 06.11.2017 21:50 
Käyttäjän avatar

Dsharrastelija kirjoitti:
Ajelin Nuuksiossa vanhaa tietä josta olin lähdössä moottoritielle Turun suuntaan. Espoosta päin tulevien rampin päässä oli punainen C5 break II.
Vilkaisin autoa, koska olin jo kääntynyt rampille, eikä auto lähtenyt liikkeelle, silloin huomasin tiellä olevan esineen, se oli kynnyskotelon muovi.
Katsoin uudestaan ja huomasin eturenkaan olevan vinossa etulokarin takareunaa vasten. Pysäytin auton rampin sivuun ja menin kysymään tarvitaanko apua. Nainen ja kaksi pientä lasta kyydissä, oli juuri soittamassa hinuria paikalle.

Tutkin tietysti autoa, alapallo oli irtikiertynyt navan puolelta. Alapalloon oli laitettu jotain valkoista kittiä, MUTTA sitä ei oltu plummattu kiinni. C5:sen alapallo kuuluu meistillä lyödä ylemmästä kehästä navan lukitus uriin kiinni. Onni onnettomuudessa, ettei tuo lähtenyt irti moottoritiellä, siinä meinaan pöpelikkö kutsuu ja äkkiä.

Muistakaa kiristää ne nivelet ja lukita paikoilleen!

Tuossa läheisellä katsastuskonttorilla oli juuri pari kuukautta sitten käynyt samoin ilman vaurioita.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 07.11.2017 09:49 

Nyt tietysti pitäisi ihmetellä pallonnivelen laittajaa, ....

Poissa

ViestiLähetetty: 08.11.2017 22:54 

ealab kirjoitti:
Nyt tietysti pitäisi ihmetellä pallonnivelen laittajaa, ....

Kujettaja kertoi, että työpaikkansa vieressä "pojat laittoi". :roll:

Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06
Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75
Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
Poissa

ViestiLähetetty: 15.12.2017 23:55 

Tänään oli taas tiukka paikka. Paimiossa, Kaaritiellä. Huomasin takaa lähestyvän valkean pakun. Mutta se tulikin tavallista vauhdikkaammin. Ehdin juuri ja juuri väistää sivutieristeysalueelle. Enkä taaskaan ajanut alinopeutta. Jos se olisi eräs hyväksyttävä syy takakonttiin änkeämisessä. Olosuhteetkin hieman sohjoiset.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.12.2017 00:10 
Käyttäjän avatar

Punaisia päin ajaminen on yleistynyt ihan hurjasti viime vuosina. Käytännössä joka toisissa liikennevaloissa on joku punaisai päin ajava. Tänään yksi kännykkää räpläävä pösökuski koitti ajaa päälleni kun minulle oli vihreä valo. Road rage oli kyllä niin lähellä :evil:

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 23.02.2018 19:35 
Käyttäjän avatar

Sattuipa päivänä eräänäkin. (tai sitten vaan satuilen) Leveäkaistatiellä on pääosin 100km/h rajoitus. Ajelin töistä kotiin n.97-102 nopeudella. Koska minulla ei ole vakkaria, niin nopeuteni ei koko aikaa pysy samana. Vajaan 60 km:n matkalla minut ohitti varmaan 40 autoa. Yksi uudehko auto ohitti minut samalla kaistalla n.140 nopeudella, varmaan 35 cm:n sivumarginaalilla, Xantia heilahti oikein huomattavasti ohittajan ilmavirrasta. Halusi varmaan opettaa minua ajamaan AIVAN oikeassa reunassa, koska hidasti edessäni hetkeksi 100:aan ajaen lähes reunaviivan päällä. Jatkoi sitten n. 115 eteenpäin. Täysin tapojeni vastaisesti provosoiduin, painoin kaasun pohjaan ja ohitin hänet yhtä törkeästi. tiputtaen nopeuteni taas satasen pintaan. Äskeinen ohittaja ei mennyt uudestaan, vaan jättäytyi n. 60 -80m:n päähän. Pahaksi onneksi näin Poliisiauton bussipysäkillä :( n. 300m:n päässä. :roll: :twisted: :roll: Siinä sitä oltiin, mitä helv...ä menin tekemään????? Paljonko sakkoa, lähteekö kortti? :twisted: Poliisi nousi ulos autosta, ja valmistautui pysäyttämään minu.........minusta seuraavan auton. Huh, huokasin helpotuksesta. Ja kun ehdin kotiin, niin mietin, millainen selitystulva vallitsi poliisiautossa: "Enhän minä, mutta toi Xantia..."Vaikka en yleensä ole vahingoniloinen, kieltämättä alkoi vähän hymyilyttää.

Mutta eihän näin siis oikeasti tapahtunut. Enhän minä koskaan totuutta kirjoita.
Mikko perkoilan sanoin: "Tuskin on totta, mutta aika hyvä juttu."

https://www.youtube.com/watch?v=EZDWg3phJKs

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 7/7 [ 159 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7