Voi töttöröö, millainen S-sarjan sähköinen versio:
https://www.is.fi/autot/art-2000008262622.htmlSiis onhan tuo hieno kuin mikä, mutta mulle järkyttävin tieto oli tämä: autossa on 350 anturia, jotka mm. seuraavat kuljettajan silmien liikettä.
Eihän tuollaisessa autossa vikavalo lepää ollenkaan, jotain on rikki aina.
Kaikki puhuvat aina siitä, että sähköautoja varten tarvitaan uusi latausasemien verkosto. Mut autokorjaamoiden tilanteesta puhutaan paljon vähemmän, miten siellä laitteet ja varsinkin osaaminen saadaan päivitettyä sähköaikaan?
Paloturvallisuus on myös kysymysmerkki, varsinkin latauksen aikana: kerrostalon parkkihallissa kymmenet sähköautot ovat latauksessa ja päällä nukkuu sata perhettä syvää unta.
Tuota kasvojentunnistustekniikkaa on jo nyt käytössä vaikka kuinka paljon. Kyllä se Lidar toimii ihan hyvin
Ihan yhtälailla ne polttomoottoriautot ovat paloturvallisuusriski, muistelen eräänkin pösön mallin josta laivan henkilökunta irroitti akunkengät laivamatkan ajaksi.