Liityin feisbokiin, kun olin ollut siellä päivän niin järjestelmä ilmoitti, että minut on heitetty ulos. Valittaa saa ja valitin.. Jonkin päivän päästä sain ilmoituksen että olen palautettu jäsenyyteen. olin jäsen 1 päivän ja minut heitettiin jälleen ulos?
Liittymiseni aikana luin marketplace sivustoa - yhtään kirjainta tai sanaa et kirjoittanut millekään palstalle??
Onkohan joku väärinkäyttänyt tunnuksiani ja aiheuttanut tämän hemminkihämmingin?
Jos tunnette tapauksen tai on neuvontaehdotuksia niin kuulisin mielelläni.
Tämä sivusto ilmoittaa, että heillä on 15000 maailmanlaajuista "poliisia" valvomaan palstan keskusteluliikennettä - kun on pelkästään lukenut sivuja niin mitä sääntöä olen rikkonut?
pvalila
Viestin otsikko: Re: feisbook lemppasi minut ulos
Lähetetty: 27.11.2023 23:53
Jos joku kaappasi tilisi, niin sitten syynä on liian heikko salasana.
Anna selaimen valita salasana seuraavalla kerralla.
Tuoreiden tunnareiden varastaminen on joidenkin ihmisten huvi: tuttavaltani vietiin Instagram-tili alle vuorokaudessa.
Valitsemasi käyttäjätunnus saattaa ehkä olla sopimaton jollain kielellä, kieliä kun riittää, mutta yleensä tuollaiset tunnarit kai tunnistaa tekoäly jo tunnaria luodessa.
jptcool
Viestin otsikko: Re: feisbook lemppasi minut ulos
Lähetetty: 28.11.2023 00:04
No eipä siinä onneksi suurta vahinkoa tule, jos metamorfiinista lentää ulos.
Vähän tähän liittyen. Mulla oli matkalla läppäri mukana ja yritin Facebookiin. Jostain syystä kirjautuminen ei onnistunut. Liekö sijainti, tai outo kone vaikuttanut. Tunnarit oli aivan oikein, mutta ei hyväksynyt. Sitten Facebook vei johonkin proseduuriin, jossa piti tunnistautua. Vaihtoehtoina oli scannata passi, ajokortti, tai henkilötodistus. Siinä vaiheessa poistuin sivustolta. Aika outoa, että Facebook vaatii scannaamaan vaikka passia. Kotikoneelta kirjautuminen onnistuu edelleen normaalisti.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.