Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Patongin boikotti lista
ViestiLähetetty: 23.01.2024 15:47 
Käyttäjän avatar

C4_robotti kirjoitti:
Kyllä taas Power näytti osaamisensa. Tyttären Garmin-aktiivisuusranneke hajosi yhden vuoden iässä. Takuu kaksi vuotta. Eikun liikkeeseen, mistä laittoivat laitteen Garminin huoltoon. Pari viikkoa meni, saatiin uusi tilalle. Mutta se tuli ilman ranneketta. Kun vietiin laitetta kauppaan, ei sanottu että pitää lähettää vanha laite takuuselvitykseen ilman ranneketta. Onnetonta asiakaspalvelua ja osaamista, kuten ennenkin.

Myyjä käski vaan asiakkaan itse soittaa Garminille, ja hoitaa puuttuvan rannekkeen ongelma itse.

Power pettää aina.
Näin Gigantissakin minut ohjattiin itse ottamaan yhteyttä Garminiin.
Tästä vastuun siirrosta on jo tullut kuluttaja-asiamiehen lausunto. Elikä tuohon pompotteluun ei pidä enää lähteä.

"Gigantti ohjasi lainvastaisesti kuluttajia selvittelemään asiaa yrityksen sopimuskumppanien kuten maahantuojan tai valmistajan kanssa."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009905055.html

Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa

ViestiLähetetty: 23.01.2024 15:57 

Kiitos tiedosta!

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

ViestiLähetetty: 23.01.2024 17:11 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Aika jännä jos ei osata ohjeistaa asiakasta.
No Powerille laitoin viestiä väärästä hinnoittelussa kotisivuilla. Ei tapahdu mitään. Tuotteessa ihan selvä pilkku virhe hinnassa.
Valmistaja ja muut myyjät myy tuotetta 15-20 euron hintaan. Aina halpa Power 169,90,- :lol: :lol: :lol:

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2