C4_robotti kirjoitti:
Kyllä taas Power näytti osaamisensa. Tyttären Garmin-aktiivisuusranneke hajosi yhden vuoden iässä. Takuu kaksi vuotta. Eikun liikkeeseen, mistä laittoivat laitteen Garminin huoltoon. Pari viikkoa meni, saatiin uusi tilalle. Mutta se tuli ilman ranneketta. Kun vietiin laitetta kauppaan, ei sanottu että pitää lähettää vanha laite takuuselvitykseen ilman ranneketta. Onnetonta asiakaspalvelua ja osaamista, kuten ennenkin.
Myyjä käski vaan asiakkaan itse soittaa Garminille, ja hoitaa puuttuvan rannekkeen ongelma itse.
Power pettää aina.
Näin Gigantissakin minut ohjattiin itse ottamaan yhteyttä Garminiin.
Tästä vastuun siirrosta on jo tullut kuluttaja-asiamiehen lausunto. Elikä tuohon pompotteluun ei pidä enää lähteä.
"Gigantti ohjasi lainvastaisesti kuluttajia selvittelemään asiaa yrityksen sopimuskumppanien kuten maahantuojan tai valmistajan kanssa."https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009905055.html