|
Kirjoittaja |
Viesti |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 04.10.2010 20:14 |
|
Saksalaisia autonhakusivuja: Autoscout24.de - Suosittu saksalainen automyyntisivusto. Yli 1.4 miljoonaa autoilmoitusta Mobile.de - Yli 800 000 myytävää autoa. Hyvä haku. Webmobil.de Automobile.de Autoaktuell.de Webauto.de Cybasar.com Eu-car.de "Ne halvat on nyt kerätty markkinoilta pois, ja niinpä tänä päivänä lähes kaikki myynnissä olevat yksilöt ovat +13.000 Eur ja pysyvät", kirjoitti ds-jekkeri. Olen muutaman päivän selaillut yllä mainittuja sivuja ja niiltä ei halpoja ja vähän ajettuja löytynyt. Näyttää vahvasti siltä, että alle 100000 ajetulle tulee hintaa Suomeen rekisteröitynä helposti 23000 tai enemmän. Jos olen ostamassa käyttöautoa, jolla edessään monia armorikkaita vuosia, en todellakaan hanki 2-300000km ajettua 10000-11000€ linttaa. Jos joku onneton konkurssikypsä Saksalainen haluaa nopeasti hävittää halvalla hyvän C6:sen, tuskin suomipoika ehtii osingoille...
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 04.10.2010 21:02 |
Viestit: 5065
|
Kyllä niitä halvoiksi väitettyjäkin noista löytyy (ainakin googlen välimuistista, kun käyvät niin nopeaan kaupaksi  ) tuossa yksi yksi esimerkki http://pkw.de/suche/hildesheim/gebrauch ... 85362.htmlNäyttää ihan asialliselta ilmoitukselta ja yllättävän halvalta 9200 €, -09, 83 000 km vaan miksi nuo autoliikkeen mainoskilvet on sutattu kuvasta? olisiko siksi kun sama auto samoilla kilometreillä: "EUR 20.900,-" http://auto.webauto.de/weilerswist-derk ... etail.htmlEntäs tuo toinen 8000 €, -09, C6, 28000 km, tämähän vaikuttaa hyvältä http://autos.trovit.de/index.php/cod.se ... roen%20c6/Ei löydy enää kuin välimuistista, mutta myyjä vakuuttaa että hyvä on ja yhteyksiä saa ottaa vain englanniksi gmail osoitteeseen... Epäileväisten ja sitruunanväristen lasien läpi kannattaa filtteröidä noita "löytöjä" ja terveellä epäilykselläkin suhtautua.
|
|
|
|
 |
zX-files
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 04.10.2010 21:49 |
Viestit: 2929 Paikkakunta: Varsinainen Suomi
|
9.200e auto ei enää löydy myytävistä. Schornin on aktiivinen. Mahdollisia syitä eri hintaisiin ilmoituksiin on montakin, kuten vaikkapa että auto on korjattu kuntoon tai katsastettu. Maahan kaatunutta maitoa...
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 04.10.2010 21:53 |
Viestit: 5776 Paikkakunta: Lahti
|
Niin ne halvimmat poistuu, nettimotostakin hävisi muutama epäilyttävän halpa kevari keväällä aika äkkiä kun ilmoitettiin ylläpidolle että sama peli on muualla myytävänä puolet kalliimmalla 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 04.10.2010 22:34 |
Viestit: 5065
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 04.10.2010 22:38 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
"tuo osui kyllä silmään heti "Irrtümer und Änderungen vorbehalten" emme vastaa virheistä tai muutoksista tai sinnepäin" Juu eivät vastaa koska jo 20 000 km kohdalla mm alapallonivelet (jotka ne itseasiassa eivät ole vaan laakeriviritykset) niin ne ovat loppu eli väljät jne. C6 on kiintoisasti laukeavia paikkoja täynnä, eli se on ihan OIKEA Citikka 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 04.10.2010 22:49 |
|
Jospa selitysten aika olisi ohi. Jos oikeasti haluaa hyvän C6:sen, pitää siitä myös maksaa. Naapurin maasturin, jonka käypä hinta on n.40000, voisin myydä puoleen hintaan, jos laitat etumaksua 2000€. Toimitan auton kotiovellesi ensi yönä. Loppusumman voit pakata seteleinä muovipussiin, jonka asetat roskiksen viereen. Aamulla löydät samasta paikasta uuden autosi avaimen ja paperit. Kuvia voin lähettää tarpeen mukaan. Jos kiinnostaa, soita prepaid-liittymääni!
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 07.10.2010 22:32 |
Viestit: 2666
|
No, kelpaako Veho myyjäksi, kai siihen firmaan pitäisi suomalaisen luottaa. Vai onko sielläkin ketunhäntä kainalossa. Alle satatuhatta ajettu C6 11.900 euroa. Siitä pari tonnia lähtee heti puhumalla pois (ns. Runeberg-efekti). Hyvällä tuurilla löytyy suomalainen johtaja tuolta. http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... /id-643368Tämä on vielä sen verran kallis, että on hyvää aikaa käydä se ostamassa pois ja ajella laivalle. Hakukuluja tulee alle 500 Eur kaiken kaikkiaan. Ei tarvi seurata niitä saksan ilmoituksia ja vakuuttaa itselleen, että huijauksia ne kaikki alle kymppitonnin autot ovat, kun yksi näytti huijarin kaaralta ja kun häviävätkin myynnistä niin nopeasti.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 07.10.2010 23:08 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Mikä siinä on että osa ihmisistä ajattelee että halvalla ei hyvää saa? Miksi ajatellaan että 6 - 8 keur C6 on huijaus? Euroopassa on moni hyvätuloinen ostanut C6:n pettyäkseen pahasti ja se vaan ihan oikeasti myydään alle kymppitonnilla. Kusettajamyyjät erottuu vain ja helposti sillä että he pyytävät etumaksua ja tapaamisen sopiminen alkaa tökkiä.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
zX-files
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 07.10.2010 23:25 |
Viestit: 2929 Paikkakunta: Varsinainen Suomi
|
Ja löytyy sitten Vilnasta hyvä tuttava, joka voi toimia tulkkina sekä oppaana jos joku lähtee reissuun. Autoista ystäväni ei juurikaan tiedä eli esikatsonnassa ei ole apua.
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
|
|
|
|
 |
M. C6
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 00:46 |
Viestit: 19
|
Mistä ihmeestä Mr. Cikatti olet päätellyt C6 omistajien pettyneen pahasti? Itselläni kokemusta ko. autosta 2 vuotta ja 55 tkm ja edelleen ajellaan ja nautitaan. Olen myös keskustellut useiden C6 omistajien kanssa ja samat on fiilarit. Voin vakuuttaa että kun hyppäät XM:stä C6:n puikkoihin niin ilmeesi on kuin tuolla vaalean punaisella kaverillasi. Kannattaa kokeilla. Itse pääsen halutessani hyppäämään C6:n XM:n ja DS:n puikkoihin vaivatta sillä kaikki löytyvät tallistani. Haluaisin lisäksi kuulla Mr. ds-jekkerin ajokokemuksia C6:sta.
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 02:53 |
Viestit: 2666
|
Jos tuon Liettuan auton meinaa hakea, niin minäkin voin suositella opasta: http://www.sexwork.net/girl/1498No, leikki "leikkinä". Jaa minun kokemukseni C6:sta. No ne ovat vähäiset, suomessa parin tuhannen kilometrin koeajot, ja jonkun viikon ajelut Pariisissa vuosien mittaan. No, kommentoin nyt jotain kumminkin. Minulle C6 oli pettymys. Paperilla tekniikka vaikutti kiinnostavalta, mutta mitäs sitten paljastuikaan. Takapään kiva löllytys oli ainoa "normaaliautoista" merkittävästi poikkeava juttu, jos ottaa sitikkalasit pois päästä. - Muotoilu on mainoskuvissa hienon näköistä, mutta luonnossa jotenkin alapainoista. Helmat ovat raskaat, perä on raskas. Poissa on peltipuskuri-CX:n ja SM:n elegantti mutta pedantti keveys. - Bensakone on alitehoinen ja tavallinen, just sama kuin V6 C5:ssä mutta auto painaa satoja kiloja enemmän. Ja tiisselillä en minä aja ennen kuin bensa loppuu maailmasta. Ja silloin tod.näk diisseli on jo loppunut. Tiisseli kuuluu traktoreihin ja volvoihin. - Aivan tavallinen ohjaus, ettei vain olisi sama nopeuden mukaan tehostettu murikka kuin v6-c5:ssä. - Tavalliset eikä edes kovin tunnokkaat jarrut Ja sitten suurimmat pettymykset: - Rengasmelu kovempi kuin S-mersussa tai 7-bemarissa, suomen karhealla asvaltilla - Mukulakivikolla melutaso ja töyssytys yllättävän lähellä V6 C5:sta, ei taikamattotunnetta - käyttötuntuma kuten "tavallisessa autossa", ei käyttöliittymäoivalluksia. C6:n erikoisuus on mainoksiinkin pitänyt hakea niistä ovitaskuissa olevista saatanan giljotiineistä joista ei ole kuin haittaa, nimim. kaksi popliinitakkia pilannut. Ja sitten voimakkaita vastavalokuvia jotta "hieno" muotoilu näkyisi. Ja periaatekuva-animaatio uusista iskariventtiileistä. Tyhjästä on paha nyhjästä, C6:tta pidetään jotenkin avant-garde autona mutta eihän se sitä ole, ei missään tapauksessa. DS oli sitä. SM oli sitä. CX oli jo takapakki. XM on mikä on, lahna autokseen. V6-C5 (joka oli muuten 6 vuotta sitikan huippumalli virallisestikin) on hävettävä, mutta halpa ja helppo pitää kunnossa. Ja nyt sitten C6. Laitan samaan kosiskelukategoriaan kuin uuden minin, uuden kuplan ja niin edelleen. Viimeinen sitikan oikeasti kekseliäs ja hauska auto oli C3 Pluriel. Muuten Italian suosituin avoauto monta vuotta peräjälkeen. Kyllä C6:n tähän perheeseen jossakin vaiheessa päätyy luultavasti vaimon käyttöön, mutta en missään tapauksessa maksa 10.000 Eur veroja suomeen semmosesta. Se on perverssiä, ja vastoin hyviä tapoja.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 06:06 |
Viestit: 5065
|
ds-jekkeri kirjoitti: ... Alle satatuhatta ajettu C6 11.900 euroa. Siitä pari tonnia lähtee heti puhumalla pois (ns. Runeberg-efekti). Hyvällä tuurilla löytyy suomalainen johtaja tuolta. ... Vai olisiko kuitenkin pyyntihintana (14 478 EUR) = 11 965 € + Liettuan 21 % arvonlisävero? Vaikuttaa olevan kaikkinensa hyvin lähelle Nateron ketjun alkupuolella esittämää linkin autoa, paitsi exclusive varustelu? (vaikka onkin ihan eri maa) http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lsmmjndel1akJos sattuu näitä oikein superhalpoja mobile.de:ssä silmiin, niin voihan niitä linkittää tännekin?
|
|
|
|
 |
zX-files
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 07:13 |
Viestit: 2929 Paikkakunta: Varsinainen Suomi
|
ds-jekkeri kirjoitti: Ja tiisselillä en minä aja ennen kuin bensa loppuu maailmasta. Ja silloin tod.näk diisseli on jo loppunut. Tiisseli kuuluu traktoreihin ja volvoihin. Aha. Minä kun olen luullut ranskalaisten olevan dieselin suhteen ykkösluokkaa. Paikallinen d-autojen osuuskin muka huiman iso. Siinä vaiheessa kun tuo naapurin Vålvå alkoi ostella pakettivolkkarin nakuttajaa käyttöönsä oli ranskalaisille diesel jo perinnettä.
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 07:15 |
Viestit: 7787 Paikkakunta: Eurajoki
|
M. C6 kirjoitti: Mistä ihmeestä Mr. Cikatti olet päätellyt C6 omistajien pettyneen pahasti? Taisi tarkoittaa sitä jälleenmyyntihinnan romahtamista. Senkään ei kyllä pitäisi tulla Sitikan omistajalle yllätyksenä  zX-files kirjoitti: Aha. Minä kun olen luullut ranskalaisten olevan dieselin suhteen ykkösluokkaa. Paikallinen d-autojen osuuskin muka huiman iso. Siinä vaiheessa kun tuo naapurin Vålvå alkoi ostella pakettivolkkarin nakuttajaa käyttöönsä oli ranskalaisille diesel jo perinnettä. http://www.flickr.com/photos/juanxris/3753926895/"Peugeot was interested at the time in demonstrating that diesel power was not necessarily relegated to industrial machinery and British lorries..."
Viimeksi muokannut Teuski päivämäärä 08.10.2010 07:22, muokattu yhteensä 1 kerran
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 12:28 |
Viestit: 2666
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 13:04 |
Viestit: 1589 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Oivoi... Kukas ostaisi C5:n kalliilla? 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 15:20 |
Viestit: 5065
|
ds-jekkeri kirjoitti: No tässä 7000 Euroa, Italiasta. Pari päivää ja se on pois tuolta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1Ai niin, tämäkinhän on tietenkin huijaus.. Jeps, niin minä olettaisin, siihen merkit ainakin vahvasti viittaavat: 1. Ei yhteystietoja, ainoa tapa kontaktoida nettilomakkeen kautta (pikkuhuijarit antavat usein myös email osoitteen, mutta ne löytyvät aika nopeasti erilaisilta antiscammers sivuilta) 2. auto on ollut myynnissä tuohon hintaan ainakin jo reilusti yli kaksi viikkoa, mahdollisesti paljon pidempäänkin (Googlen välimuistitallenteen päivämäärä 22.9.2010 21:18:04 GMT) Tuo googlen välimuistin^ tallenne tällä hetkellä, sehän voi päivittyä tuoreemmaksikin http://webcache.googleusercontent.com/s ... fi&ct=clnk3. Kuvat näkyvät olevan varmaan http://www.reimer.it autoliikkeen ottamia (tai ainakin autoliikkeen suojamuovi lattialla), eikä kyseistä laitosta tunnusteta myyjän yhteystiedoiksi 4. Hinta on yllättävän halpa  5. keksiikö joku vielä muuta? Netissä olen melko skeptinen: "Jos tarjous kuulostaa liian houkuttelevalta ollakseen totta, se myös luultavasti on liian houkutteleva ollakseen totta" (Mutta on minussa silti reipas annos Sulo Viléniäkin)
|
|
|
|
 |
CX25GTI
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 18:18 |
Viestit: 33
|
Komppaan olli_o:ta. Samainen C6 näyttää olevan myynnissä edullisesti myös Portugalissa: http://abra.olx.pt/citroen-c6-hdi-205-biturbo-fap-exclusive-iid-122934974 Taitaa näitä näkemyseroja C6:n käyvästä hinnasta vähän rasittaa kysymys yhtäältä siitä, puhutaanko arvonlisäverollisesta vai verottomasta hinnasta ja toisaalta se, otetaanko käypää hintatasoa määriteltäessä mukaan erinäisten nettikoijareiden ”autot” ja enemmän tai vähemmän korjatut kolariautot. Näitä viimeksi mainittuja näyttää kyllä hyvinkin olevan tarjolla hintaluokassa 6.000-9.000 €, jos joku niihin haluaa ryhtyä. Paremminkin SM-hintatasokeskusteluketjuun sopisi seuraava (tosi)tarina, mutta esitän sen nyt kuitenkin tässä yhteydessä: Autoscout24.de:ssa oli muutamia viikkoja sitten ilmoitus Ruotsissa, Örebrossa myynnissä olevasta SM:stä. Myyntiteksti englanniksi. Kuvissa ulkonaisesti erittäin hienolta näyttävä eurokeulainen auto, väri brun scarabee. Virheettömältä vaikuttava sisusta, ilmoituksen mukaan vähäiset ajokilometrit. Rekisterikilvet ei näkyvissä kuvissa. Myyjän nimeä ei ilmoituksessa. Hintapyyntö 13.000 €, joka houkuttelevasti selvästi alempi kuin muissa (kuvien perusteella) vastaavankuntoisissa autoissa, joita myynnissä yleisillä nettisaiteilla. Lähetin ihan piruuttani ilmoittajalle 18.9 autoscoutin kautta sähköpostia, pyysin lisätietoja autosta ja kuvia. Kirjoitin englanniksi, mutta ilmoitin, että voi vastata myös ruotsiksi. Ei vastausta. Auton myynti-ilmoitus katosi Autoscoutista. Tästä olisi voinut tehdä johtopäätöksen, että niin ne edulliset helmet katoaa myynnistä nopeasti. Nopeat syövät hitaat! Keskiviikkona 6.10 sain Alexander Creutz –nimiseksi henkilöksi itsensä ilmoittavalta taholta sähköpostia. Sähköpostin osoitekentässä lähettäjä käyttää nimeä ”Sky Runner” ja sähköpostiosoite on luottamusta herättävä rsky644[miuku]aol.com. Viesti kuuluu seuraavasti: I am sorry for late reply,but I was away from the city and I couldn't e-mail you sooner. Anyway,the car is still available for sale,so if you're still interested I'll be waiting for your soonest reply. The car has never been involved in accidents or crashes, it is exactly like in photos, it can be transferable on your name along with the title. The car belonged to my grandfather from Sweden. The car is in Darlington, U.K... It can be shipped. If shipped, I need your city postal code for estimations of the shipping fees. Comes with all the papers: bill of sale, registration papers, manuals. I am selling it because of the UK crisis (bad economical situation), I was working in construction and for the last 3 months I couldn't find anything for work.I'm sorry for selling it so cheap,but I need to find a buyer as soon as possible. Thank you and regards!Itse en usko joulupukkiin enkä siihen, että herra Alexander Creutz aka Sky Runner, jonka kieliopinnot ovat jääneet hieman puutteellisiksi, omistaa ruotsissa asuneelta isoisältään saamansa/perimänsä upean SM:n, jonka hän nyt suuressa UK crisis -ahdingossaan haluaa minulle myydä edullisesti ja ystävällisesti vielä lähettääkin Suomeen kaikkien papereiden kanssa Darlingtonista, Keski-Englannista. Ja niille hyväuskoisille, jotka epäilevät, että jos tuo sittenkin on totta, lukeekaa lisää aiheesta vaikka täältä: http://www.multi-board.com/board/index.php?page=Thread&threadID=24599http://www.motor-talk.de/forum/48er-panhead-bei-mobile-t1824742.htmlhttp://www.commentcamarche.net/forum/affich-8598577-http-www-tmg-express-com-arnaque-betrugNäihin kuviin ja tunnelmiin tällä kertaa.
DS21H Pallas 1966 SM Carbu 1972 CX25GTiA 1989 XM V6 Exclusive 1999 C6 V6 Exclusive 2007 C4 / C5 / C5 Aircross
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 19:08 |
Viestit: 5065
|
Kotona onkin Google Chrome, joka aina ehdottaa kääntämistä, silläkin huomaa että italialaisessa tekstissä on jotain outoa alkupuolella on uudet vanteet lumiketjuilla ja loppupuolella on taas vanteita, peileistä jutellaan kahteen eri kertaan, samoin ilmastoinnista ja muutenkaan tiedot ei taida olla ollenkaan C6:sta, 7 airbag vs. C6:ssä näkyi olevan oikeasti 9... => mitäs google löytää: sanasta sanaa saman ilmoituksen, paitsi C6:n copy paste tekstissä on jäänyt alku puuttumaan: autotalli vähän kilometrejä => kun olisi pitänyt kopioida: Säilytetty aina autotallissa, vähän kilometrejä No millainen ilmoitus: avo-Rellu, mutta kuvat kuitenkin avo-pösöstä, ei yhteystietoja, ilmoitus hävinnyt jo, cache: http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=fiSamalla pateettisella alulla, juuri tuohon samaan päivään asti täytetyllä huoltokirjalla olevia ilmoituksia on googlen perusteella italialaiset ilmaispalvelut pullollaan. Tekstejä on vain kopioitu eri ilmoituksista ja sitten vaan nettiin, ilmeisesti pientä virittelyä auton mukaan, mutta aina ei ole viitsitty. Eli jos yhteystiedot puuttuu, niin kannattaa laittaa varovaisuusmoodi päälle, sekä googlettaa hieman, näkyvät olevan melko laiskoja ja kielitaidottomia tuottamaan erilaisia ilmoitustekstejä (vaikka tässä Espanjassa on samat toistot, olisiko googlen translaattorisylttytehtaasta peräisin)
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 08.10.2010 20:36 |
|
Tuo 7100€ Italian ihme on ollut koko seuraamani kahden ajan viikon mobile.de sivuilla myynnissä ja pysynee edelleen, ellei virkavalta sitä poista. Liettuan? auto oikea hinta on lähes 15.000. Berliinissä on tällä hetkellä kiinnostava diesel mustilla penkeillä 14499€ hintaan, joka todennäköisesti putoaa niin kauan, kunnes menee kaupaksi. Munchenin valkopenkkinen bensa-versio 14990€ on edelleen myynnissä. Hakisin jomman kumman ensi viikolla, mutta pahasti loppuviikosta päällepainava muu ulkomaanreissu estää tekemästä sitovia sopimuksia. Viikolla 43 on todennäköisesti auton haku edessä, jos nämä autot tai vastaava on silloin myynissä. Saa nähdä, paljon noista hinnoista voi tinkiä. Näitä halvoista vielä: Onko kenelläkään esittää yhtään esimerkkiä oikeasti alle 10000 (sis.veron) hinnalla Suomeen ostetusta, kolaroimattomasta ja alle 100000 ajetusta C6:sta? Epäilen vahvasti!
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 09.10.2010 01:18 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
"Mistä ihmeestä Mr. Cikatti olet päätellyt C6 omistajien pettyneen pahasti? Itselläni kokemusta ko. autosta 2 vuotta ja 55 tkm ja edelleen ajellaan ja nautitaan. Olen myös keskustellut useiden C6 omistajien kanssa ja samat on fiilarit. Voin vakuuttaa että kun hyppäät XM:stä C6:n puikkoihin niin ilmeesi on kuin tuolla vaalean punaisella kaverillasi."
Kysymys: oletko ajanut ID:llä, DS:llä, CX TURBOLLA, XM V6:lla. Oletko ajanut SM:llä (se kokemus multa puuttuu)
C6 on naurettava yritys huikeaksi peliksi. Kuten Jekkeri sanoo vertaukseksi, kuin Beatle (uusi kupla) tai Mini, siis aika huonot vertaukset sillä aluperin vain Minillä oli olemassa ajotuntumaa tien pintaan mutta siitäkin on aina puuttunut mukavuus.
"Ja mistä ihmeestä Mr Cikatti on päätellyt C6 omistajien pettyneen": Ei tarvitse paljoa olla maalaisjärkeä tässä kohdassa. Ostajat ovat keskimmäärin Euroopassa melko varakasta sakkia ja heillä on silkkipyllyt joista me ei Suomessa tiedetä mitään. C6 on jo sisustukseltaan täysin luontaan työntävä vehja hintansa puolesta.
Omistin jo vuonna 2000 CX:n jossa oli kerman värinen nahkainen sisus ja muu "kuttaperkka" oli samaa sävyä... Se oli kivan näköinen koska peli oli sentään vuodelta -88. Noin vuonna 2006 istuin vastaavan sävyisen C6:n ohjaamoon ja alkoi heti puistattaa syystä että eikö parempaan ole pystytty/kyetty/haluttu. Siis, näky sisustuksessa oli ihan todella paljon hirveämmän näköistä kuin vuoden -88 CX:ssä. Koita nyt tällä silkkipalliasenteella edetä tässä. Teknisestä puolesta olen melko hiljaa sillä se on vain lievää sutta.
Eli, 5-7 keur on ihan hyvä, sopiva hinta.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 09.10.2010 08:18 |
Viestit: 5065
|
Näyttävät kuitenkin vielä nuo internet-uunottajat uskovan että 8000 € on niin naurettavan halpa, että aina joku ahne internet-uuvatti menee halpaan ja rahat päätyvät uunottajalle, autosta jota ei ikinä ole ollutkaan. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =136836647tuolla pikaopas aiheesta http://www.firstcarguide.com/car-seller ... -scam.htmlLainaa: Cheap cars advertised on Internet sites can be scams, and it is relatively easy to spot them after the seller has been contacted, but not before. A car-for-sale ad placed by a scammer looks like any other ad — except the price is much lower than normal. They even provide pictures and VIN numbers of real cars (snagged somewhere on the Internet) to make the ads seem more believeable. Tuossa todetaan, että ilmoitusta ei voi todeta huijaukseksi etukäteen, sen huomaa vasta kun ottaa yhteyttä, (on jotenkin mahdotonta päästä käymään/hakemaan autoa paikan päältä, ainakaan ilman jotain (pienempääkin) etumaksua) Vain näissä surkeissa tapauksissa huijaus näkyy suoraan ilmoituksesta, etevämmissä ne kopioivat oikeita ilmoituksia ja laittavat sopivan houkuttelevan hinnan. Näissä kiinnittää huomiota se, että ilmoituksissa ei puhuta mitään yksilöityä autosta, Myös CX25GTI:n mailiesimerkkikin on sellainen että siinä ei kertaakaan sanota kuin "auto" tai "se", silloin voi lähettää saman mailin kaikille, eikä tarvitse joka kerta runoilla ja muistaa muuttaa BMW:tä Citikaksi tms. Jeps, mutta jos Cikatilla (tai muilla) on 5000-7000 € (ALVilla, ehjä, ajossa oleva euroopasta, todella hyvin korjattu kolaroitukin käy) C6, niin kaupat tuli katsomatta, rahoja en lähetä etukäteen 
|
|
|
|
 |
M. C6
|
Viestin otsikko: Re: C6 rinnakkaistuontina? Lähetetty: 10.10.2010 00:36 |
Viestit: 19
|
Cikatin kyssäriin: Juu olen ajanut kaikilla kysymilläsi malleilla (itselläni DS 21, XM V6). Ihan kivoja harrastepelejä mutta kehitys kehittyy niin myös autotkin. Tässä huomaa että vähän niin kuin historia toistaa itseään. Aikoinaan kun CX tuli D-mallin jälkeen niin äijät puhui että D-malli oli viimenen oikea peli ja täsmälleen samat puheet kun tuli XM ja nyt taas moukaroidaan C6:sta. C6:stakin tulee taas mahti peli kun se alkaa olla ulottuvilla eli ns. rahkeet riittää. C6:lla on muuten senkin takia mukava ajella kun ei tule ihan joka viikko samanlaista vastaan ja sit kun tulee niin yleensä tuttu kuski.
|
|
|
|
 |
|
|