Huikko kirjoitti:
Vastaus ei ollut palava halu harrastaa juuri Citroënia vaan palava halu osallistua tämän kerhon tapahtumiin ja hillua juuri tässä porukassa...ja tietysti järkätä ne pikkujoulut. Kuulun minä noin tusinaan muuhunkin kerhoon mutta...Kuitenkin joku sitikka piti ostaa että voi jatkaa täällä ja tapaamisissa pyörimistä. Pelkäsin sitä että jos en heti osta, niin sitten se jää ja porukka ja sitikat unohtuu. Kyllä ACry jotain tekee oikein tai sitten kaikki kaltaiseni hiukan sekavat persoonat vain sattuvat kahlaamaan samoissa vesissä...
Minä se jatkan pyörimistä täällä vaikka ei nyt juuri sitikkaa olekaan. Pikkujouluihinkin uskaltauduin vaikka tallissa oli silloinkin väärämmerkkinen. Ja kun menin Vehoniemeen MCFF:n miittiin, päädyin kuitenkin ACryn porukkaan.

Huikko kirjoitti:
Oli tuo tiedossa tuo päiväajovaloille kääntö pesurin käytön ajaksi. Sekin on asia jonka voi tehdä kun on riittävän valoisaa ja ei sitä aina jaksa ja muista.
Mä olen ratkaissut ton ongelman repimällä lamppupesurin sulakkeen irti. Ei se lamppu sillä pesurilla kuitenkaan puhtaaksi tule.