Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 69/76 [ 1879 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 76  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Päivän kevennys
ViestiLähetetty: 04.10.2016 21:33 
Käyttäjän avatar

Autotallia siivotessa tuli moinen purkki ja purnukka vastaan:
Kuva
Mietin tässä että mitähän tuo mainoslause itse asiassa tarkoittaa...

Have more than you show,
speak less than you know.
Poissa

ViestiLähetetty: 12.10.2016 22:09 
Käyttäjän avatar

Montako venäläistä mahtuu volgaan?

https://youtu.be/w52iddWTkhk

Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa

ViestiLähetetty: 19.10.2016 12:05 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
http://www.nettiauto.com/citroen/c5/8384843

Ooh, kunpa vielä olisi se hervoton spoileri, joka tossa takaluukun päällä todennäköisesti on ollut :D

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 19.10.2016 19:34 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/citroen/c5/8384843

Ooh, kunpa vielä olisi se hervoton spoileri, joka tossa takaluukun päällä todennäköisesti on ollut :D
Myyjänä "Autokuume.com".
Kivat nopat...

Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa

ViestiLähetetty: 19.10.2016 19:47 
Käyttäjän avatar

Aakku kirjoitti:
Kivat nopat...

Olis kiva nähdä sut pelaamassa biljardia :lol:

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 19.10.2016 20:24 
Käyttäjän avatar

Kaapelimies kirjoitti:
Aakku kirjoitti:
Kivat nopat...

Olis kiva nähdä sut pelaamassa biljardia :lol:
No kivat Pallit sitten... :D

Citroën 2CV AZ Berline -56
Poissa

ViestiLähetetty: 25.11.2016 19:03 
Käyttäjän avatar

Tämä lienee vanha ja väsynyt juttu, mutta löytyi, kun siivosin töissä vanhoja mailiarkistoja:

Entinen Saabisti, 51-vuotias Seppo (nimi muutettu), kertoo synkkää tarinaa:

No pienestähän se tietysti alkoi, niinkuin kai kaikilla... Kaverit olivat jo jonkin aikaa turbottaneet Saabejaan ja saivat yhtenä kuumana heinäkuun iltana mut puhuttua mukaan rinkiin, saunakaljoissa tietysti, enhän mä siihen muuten olis lähtenyt. "Ei siitä mitään tuu, tää on ihan turvallista", ne sanoi ja mä uskoin, vaikka vähän arvelutti; olin lukenut valistuslehtisiä ja nähnyt poliisin kuvia koko ikänsä ahtaneista papoista ja mammoista. Ihan kurttuisia ne oli ja näytti 60-vuotiailta, vaikka sitä ne tais kyllä ollakin.

Kaverit ensin kertoi ihan yleistä asiaa ahtamisesta; miten se tehdään oikein, vaikutukset jne. ja näyttivät sitten malliksi. Hyvältä näytti kavereista tuntuvan, kun ensin vierestä katselin kuinka he ajoivat. Sitten he halusivat minunkin kokeilevan ja sain varovaisesti kokeillakin turbo-Saabia.

Taisin jäädä heti kerrasta koukkuun, sillä oli se vaan niin hienoa; vauhti vaan kiihtyi, kun ahnaasti painoin kaasupoljinta syvemmälle ja pian olin itsekin yhtä hymyä. Kokemattomana jätin kuitenkin ilokaasun väliin, joita kokeneemmat kaverit käyttivät ahtojen päälle "boosteriksi" niinkuin ne alan kielellä siitä puhui.

No muutama kerta sitten kavereiden kanssa ajeltiin ahdetuilla autoilla ja alku menikin hyvin, mutta pikkuhiljaa alkoi tuntumaan, että tekee vaan mieli ajaa ahdettua enemmän ja enemmän ja olis aika hommata oma ahdettu. Vähän neuvoja kyselin ensin ja ennenkuin oikeasti tajusinkaan, ostin ensimmäisen oman turbo-Saabini pari vuotta sitten Ruotsista.

Siitä se kierre sitten lähti eikä loppua näkynyt; ajeltiin joskus neljä- viisikin kertaa viikossa, arkisinkin. Eihän siinä mitään järkeä ollut ja rahaa paloi mielettömästi bensaan ja tarvikkeisiin. Meillä oli oma pikku klubikin, johon kaikki "hyvät tyypit" oli tervetulleita.

Aluksi mä pärjäsin pelkällä V-Powerilla tai joskus laitoin sekaan oktaanibuustereita, mutta se oli aika harvinaista, ehkä kerran kuussa. Kaverit käytti jo metanolia, mutta ei se ketään tuntunut haittaavan, kunhan tuli hyvä fiilis ja lopulta mä ajauduin niihin itsekin. Sen jälkeen en enää pumppubensaan koskenut, oli ne sävärit niin erilaiset.

Käry taisi käydä ihan sen takia, että oltiin niin huolettomia; ei jotenkin osannut ajatella enää suoraan, kun piti vaan saada lisää tehoa. Tässä vaiheessa mä olin kyllä jo tosi syvällä kierteessä ja oon oikeastaan kiitollinen, että kävi niinkuin kävi. Kaikki kelpas; etanoli, ilokaasut, tolueeni. Kerran jopa vietiin lentobensaa Lapista, ku kaveri pääsi piireihin sisään. Yhden mummun yli meinattiin ajaa yks yö ja se sitten taisi poliisit paikalle soittaakin.

Eihän siinä enää mikään auttanut, kun oli just vedetty ahdot tapissa ja kaksi maijaa odotti pitkän suoran päässä. Kavereista kaksi lähti lusimaan yli vuoden kakkua törkeistä liikennerikoksista ja bensan varastamisesta, toinen sai vielä puoli vuotta extraa lentobensan varastamisesta. Kolmannella todettiin pitkälle edennyt MTBE-lisäaineen aiheuttama keuhkosyöpä ja se on nykyään letkuissa teholla ja varmaan kuolee pian. Yksi sai syytteen avunannosta etanolin salakuljettamiseen Venäjältä ja se sai puoli vuotta ehdonalaista. Itse sain kolme kuukautta ehdollista verottomien polttoaineiden hallussapidosta ja mut määrättiin pakkovieroitushoitoon surullisenkuuluisaan vaparifeministien vieroituslaitokseen Keravalle.

Turbo-Saabit tietysti takavarikoitiin.

Nyt mä oon ollu kuivilla kohta vuoden, ja ajan korvaushoitona turbo-dieselilllä, mutta vieläkään ei mee päivääkään etteikö tekis mieli edes vähän ajella turbo-Saabilla. Tää on tällaista varovaista tasapainoilua, päivä kerrallaan. Sukulaiset ja kaverit oli tietysti kauhuissaan kuullessaan, että mä joudun oikeuteen; mutta nyt niiden tuki on kyllä ollut aivan loistavaa; ilman niitä mä en olis tässä, mä en olis jaksanut sitä kauheeta vierotuksen tuskaa.

Tavallaan mä oon tyytyväinen, koska nyt mä todella tajuan kuinka vaarallista saabismi oikeasti on. Jos mä jotain haluun teille lapset sanoa niin se on tämä: Älkää herran tähden KOSKAAN koittako edes pientä viattoman näköistä 99 turboa; tähän helvettiin joutuu ihan huomaamattaan ja sillä on todella helppo pilata koko elämänsä! Pysykää lapset erossa ahtamisesta, sen mä haluun teille sanoo!

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 25.11.2016 20:24 
Käyttäjän avatar

ei Saabimi ole hulluutta , mutta uskominen ja porukan mukana juokseminen on jo arveluttavaa merkistä riippumatta ....
ite tykkäsin myös turbotetusta koneesta CX 2.5 orkkis ekasarjalainen ........toinen XM2.5 ja ekaa sarjaa .....ja lopulta 2.0 ja " vain " 90 hv .......Picasso...

olen jo aikoinaan saánut oman maineeni ilonpilaajana kun arvostelin erilaisten merkkien orjallisesta noudattamisesta , tutustumatta mitä erityistä ne " merkit " antaisivat vastaaviin " merkittömiin " joissa on kuitenkin luotettava valmistaja ja samoilla spekseillä kuin ne " oikeat " merkitkin. ja edullisemmin.

sama koskee arvosteluani noista " suurista kw/hv " arvoista ...mitä virkaa niillä on ....
VÄÄNTÖ on ainoa asia joka merkitsee ...ja nuo Saabistit kuten muutkin ovat huomanneet sen voiman tunnun painaessaan kaasupoljinta ..... se ON VÄÄNTÖÄ
siksipä parhaat intoilijat suosittelivat minulle siirtymistä höyrykoneisiin ....joka ei ajatuksena olisikaan huono . kuitenkin itse valitsisin sähkömoottorin , kunhan toimintamatka YHDELLÄ latauksella olisi väh . 500 km -, suomalaisessa ( minimi ) talvessa =-20 C , vaihtelevassa maastossa täydellä kuormalla = tyypillisesti 4-5 hlö. ja kulkimessa lämmitys päällä ja lämpö +22 .....ikkunat kirkkaina sisältä ja ulkoa ......ja lopulta ns. uudelleen " tankkaus " = kusitauon/tupakkitauon mittainen = max15 min. TÄYTEEN .......lataukseen ....
niin kauan kuin nuo minimit eivät toteudu , tyydyn ahtamattomaan CS 2.0 RHF 16V koneen tarjoamaan onnettomaan vääntöön 2000 varvia pienemmällä kierroksilla ..onneksi automaatti AL4 sentään kompensoi noita puutteita ......kone herää kyllä 3000 kierroksen kohdalla .mutta kun en ole mikään vinguttaja . niin säästelen niitä käytettäväksi vain todellisessa tarpeessa , urheilullisuuden jätän kiihkoilijoille

Poissa

ViestiLähetetty: 26.11.2016 00:55 
Käyttäjän avatar

svc kirjoitti:
Tämä lienee vanha ja väsynyt juttu, mutta...

Joo mä olen kans kuullut tuosta. Tavallaan tekis mieli tunnustaa, että vaikka nykyään pelaakin ihan vaan noiden "pehmeiden" nesteiden kanssa niin välillä kyllä tekee mieli tykittää täydellä paineella. Se vaan tekee niin hyvää ja saa sut nauramaan ääneen siitä tunteesta.

Onneks elämässä on vaihtoehtoja, ja nykyään mä olenkin onnellinen sekakäyttäjä.

Huonoa huumoria, en voinut mitään. Anteeksi.

ViestiLähetetty: 27.11.2016 22:02 
Käyttäjän avatar

kokemjne kirjoitti:
sama koskee arvosteluani noista " suurista kw/hv " arvoista ...mitä virkaa niillä on ....
VÄÄNTÖ on ainoa asia joka merkitsee ...ja nuo Saabistit kuten muutkin ovat huomanneet sen voiman tunnun painaessaan kaasupoljinta ..... se ON VÄÄNTÖÄ
Jos on vääntöä jollakin kierroksilla, niin kyllä sitä tehoakin silloin on. Teho kun sattuu edelleen olemaan sen vääntömomentin ja kulmanopeuden tulo :roll:
kokemjne kirjoitti:
kuitenkin itse valitsisin sähkömoottorin , kunhan toimintamatka YHDELLÄ latauksella olisi väh . 500 km -, suomalaisessa ( minimi ) talvessa =-20 C , vaihtelevassa maastossa täydellä kuormalla = tyypillisesti 4-5 hlö. ja kulkimessa lämmitys päällä ja lämpö +22 .....ikkunat kirkkaina sisältä ja ulkoa ......ja lopulta ns. uudelleen " tankkaus " = kusitauon/tupakkitauon mittainen = max15 min. TÄYTEEN .......lataukseen ....
Sama mielipide suunnilleen samoilla kriteereillä on täälläkin. Sähkömoottori on ylivoimainen - erityisesti PMSM. Vaan soveltuvat energiavarastot sitä varten eivät valitettavasti ole vielä nykyisellään kovin käteviä. Mielestäni kyllä niitä sähkömoottoreita pitäisi olla 4 kpl. Suotta niitä neljää vetoakselia ja yhtä kardaania siellä alla pyöritellään. Lisäksi saataisiin nopeuserot ratin asennon mukaisiksi, jolloin pitoa riittäisi pidempään ja todennäköisesti renkaidenkin kuluminen vähenisi. Lisäominaisuutena voitaisiin toki hitaaseen vauhtiin mahdollistaa "ylikäännöt" nopeuseroilla.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 04.12.2016 00:21 
Käyttäjän avatar

Merkiltä kuin merkiltä löytyy facelift -malleja mutta nyt Toyota lyö muut ällikällä: Hiace asslift
Liitteet:
Hiacee.jpg
Hiacee.jpg [ 87.42 KiB | Katsottu 21171 kertaa ]

Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa

ViestiLähetetty: 04.12.2016 16:59 
Käyttäjän avatar

Näyttää Hiacen luukku vähän siltä, kuin olisi peruuttamisen helpottamiseksi saatu hyvä, mutta vain rajoitetusti toteuttamiskelpoinen idea.
Luukku auki näkee peruuttaa tarkemmin lähelle seinää tai pylvästä :?

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 05.12.2016 18:18 
Käyttäjän avatar

Vai olisiko joku yrittänyt lastata takaluukusta trukilla? :)

Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa

ViestiLähetetty: 06.12.2016 15:31 
Käyttäjän avatar

Katsoin myytvävänä olevan auton omistajan tiedot: Omistaja oli yritys.

"Yhtiön toimiala on Kaikki laillinen liiketoiminta Suomessa. Yhtiö voi omistaa osakkeita ja käydä niillä kauppaa"

Onneksi tuossa on tuo laillinen mainittuna. Nyt uskaltaa autokaupoille :lol:

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 19.12.2016 04:01 
Käyttäjän avatar

https://www.youtube.com/watch?v=79-eO6kc9q0

Näin käy kun kiertää veroja Taiwanissa. Kyseessä siis auto jonka paikallinen miljoonamies oli suhteillaan rekisteröinyt joksikin 20.000 dollarin rupuautoksi ja maksanut verot siitä. Tosiasiassa veroja olisi pitänyt maksaa satoja tuhansia. No, jossain vaiheessa vastaan tuli virkamies tai poliisi joka ei ollut lahjottavissa ja niinpä jokunen vuosi sitten auto takavarikoitiin. Miljoonamies käräjöi muttei saanut peliään takaisin. Taiwanin viranomaiset päättivät hajottaa Lambon varoitukseksi muille veronkiertäjillä, ja myös varmistaakseen ettei yhtään "verotonta" osaa päätyisi mustaan markkinaan ehyenä. Aika perusteellista työtä näyttää olevan.

Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa

ViestiLähetetty: 30.12.2016 12:41 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Tästä lähtien ostan kipparin piippuni k-kaupasta, perkele! :lol:

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/211280-s-ryhma-tasta-makeisesta-ei-saa-enaa-bonusta-koska-se-tupakan-jaljiltelma

Poissa

ViestiLähetetty: 30.12.2016 15:58 
Käyttäjän avatar

Yllättävän monen talous on tänään ollut kiinni juuri lakupiipuista saatavista S-bonuksista.

DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa

ViestiLähetetty: 03.01.2017 14:44 
Käyttäjän avatar

Ensimmäinen kerta, kun havaitsen talvimaskiartikkelin tuulipuvuille, mikä on vieläpä myönteiseen sävyyn kirjoitettu! Hämmästyttävää. http://www.hs.fi/autot/art-2000005030680.html

Liekkö syynä tuo nykyinen laaja volkkarikanta, joihin on jouduttu nöyränä maskeja lisäämään.

Ei mitään uutta Citikka-auringon alla 8-)

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

ViestiLähetetty: 03.01.2017 15:34 

Akaile kirjoitti:
Ensimmäinen kerta, kun havaitsen talvimaskiartikkelin tuulipuvuille, mikä on vieläpä myönteiseen sävyyn kirjoitettu! Hämmästyttävää. http://www.hs.fi/autot/art-2000005030680.html

Liekkö syynä tuo nykyinen laaja volkkarikanta, joihin on jouduttu nöyränä maskeja lisäämään.

Ei mitään uutta Citikka-auringon alla 8-)

Syynä on se että haastateltavana on oikea henkilö. Jonnella on sitikkaelämykset selkäytimessä lopun ikänsä :)

Poissa

ViestiLähetetty: 08.01.2017 16:00 
Käyttäjän avatar

Iltasanomissa Acerin läppärin testi, pikku lainaus:

"Laitteen akku kesti YouTube-katselua reilut kuusi tuntia, eli ihan täyttä työpäivää laitteella ei pärjää ilman latausta."

Työpäiviä on näköjään monenlaisia.. 8-)

C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2017 21:22 
Käyttäjän avatar

70-luvulla kauppoihin lanseerattiin uudenlainen piimätuote.Llähikaupassa käsinkirjoitettu tarjous: Keziiri 0,59 mk
Samoihin aikoihin vaatemarkkinatkin kansainvälistyivät: GOLITS-paita vain mk15,90

Itse päätin vielä vanhoilla päivilläni opetella ruåttia. Lyhyet käännökset sujuvat jo aika hyvin :lol: :
uudenveroinen = nyskattad = vasta katettu = kom hit at äta bad visp = kommari iskee etanaa pahalla vispilällä... näinköhän se menee :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2017 13:48 

Täydellinen Peugeot :shock:
11. tammikuuta kello 16:39 · Keminmaa, Lapin maakunta ·

4.1.2017
Ulkona -27 astetta. Vietin noin 40 minuuttia itkien jäätävässä Peugeotissani. Auto oli umpijäässä sisältä, eikä sulanut millään, koska auton lämmitykset on rikki, niinkuin koko autokin. Olin niin turhautunut ja kyllästynyt tohon paska autoon, ja kaikkeen mikä siihen liittyy.

Ostin syyskuun lopulla ensimmäisen ''kunnon'' autoni. Kelasin pitkään, että jos meinaa autosta maksaa paljon, niin ettii sitten kerralla kunnollisen ja miellyttävän.
Löysin Pörhön autoliikkeestä täydellisen Peugeotin, just sellanen mitä oon aina halunnut. No, mulle tuotiin auto ja kirjoitettiin paperit ja auto oli mun. Joitakin huonoja päätöksiä oon elämässä tehnyt, mut tää pääsee top vitoseen.
Puoli kuukautta meni, ja tilasin auton huoltokirjan, mitä en ikinä kuitenkaan saanut. Rupesin huomaamaan alla mainittuja vikoja autossa:

- Öljyä saa lisätä ihan kokoajan
- Lämmityskään ei tunnu pelaavan normaalisti
- Joka päivä saisi olla lisäämässä jäähdytysnestettä
-Vaihteetkaan ei tunnu toimivan normaalisti
- Moottorivalo palaa aina välillä

1.11.2016 Käytin auton pikatarkastuksessa Mekonomen autohuollossa, jossa todettiin alla olevat viat:

-Termostaattikotelo vuotaa
-Kampiakselin etutiiviste vuotaa öljyä
-Öljypohjan tiiviste vuotaa öljyä
-Sumuvalo rikki

Loput auton viat ovat merkkiliikkeen hommia (vaihteisto, moottori & lämmitys).

Tässä vaiheessa auto alkoi olla ylimääränen stressin aihe, ja halusin vaan autosta eroon, koska söi joka päivä liikaa rahaa.
Hankin asianajajan, joka on ollut yhteydessä Pörhön autoliikkeeseen marraskuun puolesta välistä saakka, ilman että asia on edennyt mihinkään. Kaupan purkuun eivät suostuneet, koska sanoivat, että autossa ei ole mitään vikaa, en vain osaa ajaa sitä. Hauska sinänsä, koska minun lisäksi autoa ei osaa siis ajaa kukaan ystävistäni, tai äitini. He eivät myöskään uskoneet Mekonomen kirjoittamaa vikalistaa, sillä kyseessä oli vain ''pikku autokorjaamo'', joten vikalista oli väärässä.

Vihdoin, kun Pörhöltä saatiin tarpeeksi korkeatasoinen ihminen tavoitettua, he ehdottivat auton vaihtoa. Ehtona minun puolelta oli, että raha ei liiku suuntaan tai toiseen. En tässä vaiheessa edes tarvinnut korvauksia mistään, halusin vaan toimivan auton. Enkä todellakaan ollut valmis maksamaan enää senttiäkään. Autokaupasta sanottiin asianajajalleni, että vaihto onnistuu. Löysin vähän halvemman auton, minkä olisin kelpuuttanut mielelläni. Kun olin saanut tarjouksen autosta, sain myös viestin, missä mainittiin, että tarvitaan väliin rahaa vielä 1500€.
Jos en aikaisemmin ollut vihanen, niin tuossa vaiheessa aloin olla. Auton vaihto ei siis ollut enää vaihtoehto. Jätin heille pari sähköpostia, mihin ei koskaan vastattu. Useimmiten, kun heihin yrittää ottaa yhteyttä, sieltä saa vastauksen: ''Palaamme asiaan myöhemmin''. Nyt kun eletään jo tammikuuta, eikä edistystä ole tapahtunut, niin ymmärrätte varmaan, mitä tuo ''palaamme asiaan'' tarkoittaa.
Vein auton 9.1. maanantaina Peugeotin merkkihuoltoon, josta sain sitten ''uskottavan'' vikalistan.

Autolla ei suositella ajamista, koska vesivuotoja.

- Kampiakselin taka stefan uusinta 967€
- Termostaattikotelon uusinta 571€
- Vesipumpun uusinta 571€
- Penkinlämmittimien johtosarjojen ja ohjain yksiköiden uusinta 821€
- Lämmityslaitteen kennon uusinta 407€
- Öljynpaineen magneettiventtiilin uusinta 964€
- Tehdaskunnostettu vaihtomoottori kone + vaihtotyö + öljy+suod --> 5150€

Ala-asteen matikallakin laskee tuosta nopeasti, että kyse ei ole minun ajotaidoista, vaan siitä, että minulle myytiin aikapommi. Pelkästään tämä paperinpalanen, mikä todistaa, että viat eivät olleet minun keksimiä maksoivat mulle 585,36€, iso kiitos näistäkin kuluista.

Eniten tässä mietityttää, että minkälainen ihminen kusettaa 18 vuotiasta likkaa autoliikkeessä. Samaan aikaan, kun olen taistellut Pörhön autoliikkeen kanssa, olen yrittänyt pyörittää vasta perustettua yritystä ja pitää elämän kasassa.

Iso kiitos siis Pörhölle näistä hiton stressaavista, ahdistavista, turhauttavista ja ennen kaikkea kalliista kuukausista, sekä epäturvallisista ja jäätävän kylmistä ajomatkoista.

Liitteet:
huolto1.jpg
huolto1.jpg [ 43.51 KiB | Katsottu 19044 kertaa ]
Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2017 14:22 

Lainaa:
Autolla ei suositella ajamista, koska vesivuotoja.

Kumminkin sillä on ajettu melkein 4 kuukautta.

Lainaa:
Ulkona -27 astetta. Vietin noin 40 minuuttia itkien jäätävässä Peugeotissani. Auto oli umpijäässä sisältä, eikä sulanut millään, koska auton lämmitykset on rikki, niinkuin koko autokin

Ei varmaan lämpiä jos vedet on vähissä ja varmana sen saa vähillä vesillä oikeasti rikki, loppulasku varmana itkettää.

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2017 15:52 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Näin todistajat kertoivat oikeudelle sarjahukuttajan julmista ja raaoista teoista: virtsasi juomaveteen, piikitti lääkeruiskulla, huumasi ja hyväksikäytti...

Sarjahukuttajan etsinnät täysin vihjeiden varassa - poliisi ei kommentoi mahdollista itsetuhoisuutta

"Poliisin mukaan Seppäsen ei pitäisi olla muille ihmisille vaarallinen." :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 27.01.2017 11:45 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Selitykset Haynesin kirjojen ohjeille

Joskus on kyllä huvittanut Haynesin (ja miksei muidenkin) korjausoppaiden kertomukset, miten mikäkin osa "helposti ja vaivattomasti" irroitetaan. Pitää tosin sen verran antaa heille myönnytystä, että yleensä ovat opusta tehdessään purkaneet uuden käyttämättömän, tai ainakin lähes uuden, kun taas itselle sattuneet korjattavat ovat yleensä nähneet ikää ja maanteitä oletettua käyttöikää enemmälti. Ei ole opaskirjoissa paljoa varauduttu, tai edes ajatusta uhrattu, sille että aika ja olosuhteet vaikeuttavat montaakin irroitustyötä...

Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 69/76 [ 1879 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 76  Seuraava