Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 8/130 [ 3236 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki
ViestiLähetetty: 31.07.2009 00:58 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Audi foorumilla on bongailtu eilen 30.7. oikeen urakalla wanhoja Citikoita.

Lainaa:
Ilmeisesti Citroen Traction Avanteja (wikistä yritin selailla malleja, ja tuolta ne näytti) nähty Turun motarilla Kehien välissä useamman auton letka. Kaikki mustia toki ja yllättävänä momenttina kaikilla asuntovaunut perässä. Tuulilasin yläreunoissa oli kaikilla tarrat, joissa ilmeisesti luki "kaupunki-kaupunki-kaupunki". Mitä kaupunkeja siinä luki, siitä en saanut selvää.
Erikoinen letka, mutta tyylikäs. Ikinä en ole liikenteessä moisia autoja ennen nähnyt.

Lainaa:
Mä näin tänään noita kerralla kuusi kappaletta Veikkolan Nesteellä, olivat topanneet taNkille ja kaffelle. Siinä oli hyvä tilaisuus pällistellä vorsprung durch tecniquéta lähempää.
Ko. yksilöt olivat Hollannin kilvissä, en sitten tiedä, josko retkueessa olisi enemmänkin kansallisuuksia. Tuulilasinpäällistarrassa luki Paris-Moscow-Paris, lie siis näitä sitikkamiesten maratonturneita. Varmasti hauskaa, taitaa olla melko miellyttävä matka-auto vieläkin.

Lainaa:
Paris-Moscow-Paris siinä taisi tosiaan lukea. Hienossa kunnossa olivat autot, täytyy sanoa.

Lainaa:
Tais olla sitten samoja sitikoita kun bongattiin vaimon kanssa aamulla Muurlassa.
Kaksi kappaletta niitä pöristeli vanhaa ykköstietä Helsingin suuntaan, ei ollut mitään vaunuja perässä.
Tuumailtiin englantilaisiksi autovanhuksiksi kaukaa niitä, mutta eipä sitten olleet.

C4 VTS
TTq roadster
http://www.thaimaaopas.fi
http://www.futuretrend.fi
Poissa

ViestiLähetetty: 31.07.2009 08:12 
TatuS kirjoitti:
Audi foorumilla on bongailtu eilen 30.7. oikeen urakalla wanhoja Citikoita.

Täällä juttua aiheesta. viewtopic.php?f=12&t=1962 Ovat kyllä hienoja pelejä.

ViestiLähetetty: 31.07.2009 09:30 
Käyttäjän avatar

HOTO kirjoitti:
JMTN kirjoitti:
Musta BeeÄxä havaittu kello 16 aikoihin Pieksämäen "ohikulkutiellä", olen kyllä jokseenkin varma että oon jossain täällä nähnyt kuvia ko. autosta.

Itse olin liikkeellä siskon mustalla beksillä suurin piirtein samoihin aikoihin pieksämäen kohdalla, olin ehkä minä :), tuli 4 päivän sisällä yli 1500 km mittariin. tän beksin erottaa helposti muista isosta keltamustaraita tarrasta takavalojen välissä.

Matka kulki reittiä :
Varkaus -> Pieksämäki -> Jyväskylä -> Tuuri -> Seinäjoki -> Sonisphere -> Seinäjoki - > Pori -> Tampere -> Jyväskylä -> Kuopio -> Varkaus

Siinä tapauksessa hyvin todennäköisesti olit. Itse olin Jyväskylä - Pieksämäki - Varkaus suuntaan menossa. Juuri olin kääntymässä sille lyhyelle tiepätkälle pääteiden välissä joten kovin tarkkaan ei voinut tarkastella vastaan tulijaa. :D

Poissa

ViestiLähetetty: 31.07.2009 21:49 

19.7.2009 Lahdessa Renkomäen ABC:n risteyksessä valkoinen C5 Break Mk1, tummilla laseilla. Eli ei mitään ihmeellistä. Silmiin pisti kattokaiteiden puuttuminen. Onko saanut kaupasta ilman vai onko poistettu? Itse joskus mietin että miltä mahtaisi ilman näyttää.

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 31.07.2009 21:56 
Käyttäjän avatar

Jep, C5 Breikistä tulee ihan auton näköinen ilman niitä helvetillisä kaiteita. Poistaminen madaltaa ja pidentää ulkonäköä.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 31.07.2009 22:49 
Käyttäjän avatar

Jari79 kirjoitti:
19.7.2009 Lahdessa Renkomäen ABC:n risteyksessä valkoinen C5 Break Mk1, tummilla laseilla. Eli ei mitään ihmeellistä. Silmiin pisti kattokaiteiden puuttuminen. Onko saanut kaupasta ilman vai onko poistettu? Itse joskus mietin että miltä mahtaisi ilman näyttää.

Kolmella torx-kantaisella ruuvilla per kaide, ruuvit löytyvät suojatulppien alta (keskimmäisessä pitää irroittaa eka kaide ja sitten jalannysä korista) ja kyllä, madaltaa todella paljon ulkonäköä.

C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
Poissa

ViestiLähetetty: 02.08.2009 20:50 

Profiili WWW
Kuva
Tuollainen Xantia tuli vastaan Jalasjärvi - Seinäjoki tiellä 2.8.2009 klo 18.30.

Poissa

ViestiLähetetty: 02.08.2009 21:06 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Picassohdi kirjoitti:
Kuva
Tuollainen Xantia tuli vastaan Jalasjärvi - Seinäjoki tiellä 2.8.2009 klo 18.30.

Putkimies.

Kävi muakin moikkaamassa :P

Poissa

ViestiLähetetty: 04.08.2009 12:49 

VT8, välillä Raisio-Masku, 1.8.2009.
Vastaan tuli hopeanharmaa ID/DS, mustilla kilvillä.
Komia, mut meni nopeesti ohi, vastaantuleva kun oli, joten jäi tarkempi tutkiskelu tekemättä...

Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa

ViestiLähetetty: 07.08.2009 20:24 
Ensin en kiinnittänyt suurempaa huomiota siihen, niitä kun olin tottunut näkemään sellaisia viime päivinä, mutta sitten tajusin: harmaa kamina tuli vastaan Liedon keskustassa. Olisikohan ollut eka kerta kun näin täällä päin liikenteessä.

ViestiLähetetty: 10.08.2009 02:07 
Käyttäjän avatar

Noin 06.08-09 Järvenpään ABC:llä sikasiisti BX GTi 1.6 komeilla 3-puolasilla vanteilla, beessi tai kullanvärinen maali Bäksässä. Vaihdettiin pari sanaa, itse olin punaisella 70-luvun prätkällä liikkeellä.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 10.08.2009 09:44 

NOIN 28,7 LAHDEN MOOTTORITIELLÄ NÄHTY C4 PICASSO ENGLANNIN KILVISSÄ SUOMEN LIPPU TAKALUUKUSSA JA REK TUNNUS KII TOS. KUSKI IKÄIHMINEN AJOI OIKEALTA.

Poissa

ViestiLähetetty: 10.08.2009 21:01 

10.8. Maanantaina olin pyörälenkillä Jämsänjokilaaksossa. Jämsänkoskelta kilometri Jämsään päin, joen länsipuolella, vastaan tuli kullanvärinen SM. Piti oikein morjestaa, vaikka ei tuttu ollutkaan. Eipä noita joka päivä tule vastaan. Patonkilaisia :?: ? Ihan mukava näky suomalaisessa kesäillassa :D

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

ViestiLähetetty: 12.08.2009 12:44 
Valkoinen rättäri Liedossa eilen iltapäivällä ja Turussa Tuomiokirkon takana parkissa punainen ZX Avantage. Oli kiva nähdä punainen nätti ZX. :D

ViestiLähetetty: 13.08.2009 19:25 
Mitä ihmeen citikoita mä näen, kun kukaan ei koskaan tunnista olleensa liikkeellä... no nyt tänään kuitenkin alkuillasta Liedossa 10-tiellä punainen bx van, jossa peräkärry, menossa Turun suuntaan, noita vaneja kun ei täällä kovin usein nää

ViestiLähetetty: 13.08.2009 19:52 
Käyttäjän avatar

:D Bongatkaa nyt joskus se meidän invajumpy sisuspunainen ja samanvärisillä roiskeläpillä. Kannattaa muuten laittaa roiskeläpät ja ruostesuojata jälkipolvia ajatellen. Ei kai se Sitikkaharrastus ole tarkoitus tähän loppuua.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.08.2009 21:16 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
sahtivaari kirjoitti:
:D Bongatkaa nyt joskus se meidän invajumpy sisuspunainen ja samanvärisillä roiskeläpillä. Kannattaa muuten laittaa roiskeläpät ja ruostesuojata jälkipolvia ajatellen. Ei kai se Sitikkaharrastus ole tarkoitus tähän loppuua.

Noh, sahtivaari bongattu automecassa :P

Poissa

ViestiLähetetty: 13.08.2009 22:06 
Käyttäjän avatar

tänäään kehä kolmosta länteen 3.tieltä länteen espoon rajan pinnassa jäi taakse harmaa sätkä jossa keltaiset lyhdyt ja isot hopeiset viikset keulassa. tapahtui noin klo8 aamulla. upea lisä harmaaseen massaan :)

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 14.08.2009 09:09 
Käyttäjän avatar

Tampereella Tammelassa ompi usein parkissa harmaa Xantia Break, vanteina Activan originaalit.

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

ViestiLähetetty: 14.08.2009 12:08 
Käyttäjän avatar

Bongasin ensimmäisen Citroën C-Crosserin Lieksan liikenteessä toissa-aamuna. Tiedä häntä sitten, että onko turisti vai ihan pysyvä asukki.
Isoltahan se näytti, mutta mielestäni keulasta oltaisi voitu suunnitella huomattavasti tyylikkäämpi. Tai sitten se on vain kateuden peikko, joka täällä ääntelee.

Poissa

ViestiLähetetty: 14.08.2009 14:32 

Vihreä pyöreälyhtynen D malli mustillalkilvillä lipui riihimäen kontiontiellä vastaan :) piti ihan pysähtyä seuraamaan.. On se aina hieno näky!

Poissa

ViestiLähetetty: 14.08.2009 17:13 
Käyttäjän avatar

Nyt joku tunnnustaa joka omistaa kyseisen auton.

Tänään Klaukkalan Shell Expressillä tankilla todella hieno Ami,ruskea, väliaikaisilla tuontikilvillä, rekisterikilven vieressä vielä F maatunnus,eli ilmeisesti tuota äskettäin ranskasta. Upea ilmestys. Kuka myöntää omistavansa,tunnustaa heti :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 14.08.2009 17:28 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
black_van kirjoitti:

Ei taida tällä palstalla pyöriä, Killan palstalla kylläkin. Hyvin tunnettu hahmo siellä...

Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa

ViestiLähetetty: 14.08.2009 17:53 
Käyttäjän avatar

jasu kirjoitti:
black_van kirjoitti:

Ei taida tällä palstalla pyöriä, Killan palstalla kylläkin. Hyvin tunnettu hahmo siellä...

ai jaa. Terveisiä sinne jos joku kirjoittelee killan palstalla. Bongattu on ja saakelin hieno ami oli.

Poissa

ViestiLähetetty: 14.08.2009 22:08 
Käyttäjän avatar

Hesaan mennessä tuli (sini)harmaa peltipuskuri CX Break vastaan. Tais olla ensimmäinen jonka tien päällä näin. Kovin ovat harvassa.

Palatessa tuli tiirailtua oikealla kaistalla olleen C6:n jousituksen toimintaa Porvoon motarin suuremmissa heitoissa. Yllättävän paljon näytti olevan ulosjoustovaroja takana. Kovasti tasaisemmin kulki kuin oma CX-pallo lullukeula-Xantia.

-06 Renault Grand Scenic 2.0t 190tkm
-03 Jaguar XJ8 (X308) 3.2 Sport 200tkm
-74 Dyane
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 8/130 [ 3236 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 130  Seuraava