|
Kirjoittaja |
Viesti |
TatuS
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 31.07.2009 00:58 |
|
Audi foorumilla on bongailtu eilen 30.7. oikeen urakalla wanhoja Citikoita. Lainaa: Ilmeisesti Citroen Traction Avanteja (wikistä yritin selailla malleja, ja tuolta ne näytti) nähty Turun motarilla Kehien välissä useamman auton letka. Kaikki mustia toki ja yllättävänä momenttina kaikilla asuntovaunut perässä. Tuulilasin yläreunoissa oli kaikilla tarrat, joissa ilmeisesti luki "kaupunki-kaupunki-kaupunki". Mitä kaupunkeja siinä luki, siitä en saanut selvää. Erikoinen letka, mutta tyylikäs. Ikinä en ole liikenteessä moisia autoja ennen nähnyt. Lainaa: Mä näin tänään noita kerralla kuusi kappaletta Veikkolan Nesteellä, olivat topanneet taNkille ja kaffelle. Siinä oli hyvä tilaisuus pällistellä vorsprung durch tecniquéta lähempää. Ko. yksilöt olivat Hollannin kilvissä, en sitten tiedä, josko retkueessa olisi enemmänkin kansallisuuksia. Tuulilasinpäällistarrassa luki Paris-Moscow-Paris, lie siis näitä sitikkamiesten maratonturneita. Varmasti hauskaa, taitaa olla melko miellyttävä matka-auto vieläkin. Lainaa: Paris-Moscow-Paris siinä taisi tosiaan lukea. Hienossa kunnossa olivat autot, täytyy sanoa. Lainaa: Tais olla sitten samoja sitikoita kun bongattiin vaimon kanssa aamulla Muurlassa. Kaksi kappaletta niitä pöristeli vanhaa ykköstietä Helsingin suuntaan, ei ollut mitään vaunuja perässä. Tuumailtiin englantilaisiksi autovanhuksiksi kaukaa niitä, mutta eipä sitten olleet.
C4 VTS TTq roadster http://www.thaimaaopas.fi http://www.futuretrend.fi
|
|
|
|
 |
Jouko
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 31.07.2009 08:12 |
|
TatuS kirjoitti: Audi foorumilla on bongailtu eilen 30.7. oikeen urakalla wanhoja Citikoita.
Täällä juttua aiheesta. viewtopic.php?f=12&t=1962 Ovat kyllä hienoja pelejä.
|
|
|
|
 |
JMTN
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 31.07.2009 09:30 |
|
HOTO kirjoitti: JMTN kirjoitti: Musta BeeÄxä havaittu kello 16 aikoihin Pieksämäen "ohikulkutiellä", olen kyllä jokseenkin varma että oon jossain täällä nähnyt kuvia ko. autosta. Itse olin liikkeellä siskon mustalla beksillä suurin piirtein samoihin aikoihin pieksämäen kohdalla, olin ehkä minä  , tuli 4 päivän sisällä yli 1500 km mittariin. tän beksin erottaa helposti muista isosta keltamustaraita tarrasta takavalojen välissä. Matka kulki reittiä : Varkaus -> Pieksämäki -> Jyväskylä -> Tuuri -> Seinäjoki -> Sonisphere -> Seinäjoki - > Pori -> Tampere -> Jyväskylä -> Kuopio -> Varkaus Siinä tapauksessa hyvin todennäköisesti olit. Itse olin Jyväskylä - Pieksämäki - Varkaus suuntaan menossa. Juuri olin kääntymässä sille lyhyelle tiepätkälle pääteiden välissä joten kovin tarkkaan ei voinut tarkastella vastaan tulijaa. 
|
|
|
|
 |
Jari79
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 31.07.2009 21:49 |
|
19.7.2009 Lahdessa Renkomäen ABC:n risteyksessä valkoinen C5 Break Mk1, tummilla laseilla. Eli ei mitään ihmeellistä. Silmiin pisti kattokaiteiden puuttuminen. Onko saanut kaupasta ilman vai onko poistettu? Itse joskus mietin että miltä mahtaisi ilman näyttää.
Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG
"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit" Citikka Maken asentaja
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 31.07.2009 21:56 |
|
Jep, C5 Breikistä tulee ihan auton näköinen ilman niitä helvetillisä kaiteita. Poistaminen madaltaa ja pidentää ulkonäköä.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Cituning
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 31.07.2009 22:49 |
|
Jari79 kirjoitti: 19.7.2009 Lahdessa Renkomäen ABC:n risteyksessä valkoinen C5 Break Mk1, tummilla laseilla. Eli ei mitään ihmeellistä. Silmiin pisti kattokaiteiden puuttuminen. Onko saanut kaupasta ilman vai onko poistettu? Itse joskus mietin että miltä mahtaisi ilman näyttää. Kolmella torx-kantaisella ruuvilla per kaide, ruuvit löytyvät suojatulppien alta (keskimmäisessä pitää irroittaa eka kaide ja sitten jalannysä korista) ja kyllä, madaltaa todella paljon ulkonäköä.
C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 02.08.2009 21:06 |
|
Picassohdi kirjoitti:  Tuollainen Xantia tuli vastaan Jalasjärvi - Seinäjoki tiellä 2.8.2009 klo 18.30. Putkimies. Kävi muakin moikkaamassa 
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 04.08.2009 12:49 |
|
VT8, välillä Raisio-Masku, 1.8.2009. Vastaan tuli hopeanharmaa ID/DS, mustilla kilvillä. Komia, mut meni nopeesti ohi, vastaantuleva kun oli, joten jäi tarkempi tutkiskelu tekemättä...
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 07.08.2009 20:24 |
|
Ensin en kiinnittänyt suurempaa huomiota siihen, niitä kun olin tottunut näkemään sellaisia viime päivinä, mutta sitten tajusin: harmaa kamina tuli vastaan Liedon keskustassa. Olisikohan ollut eka kerta kun näin täällä päin liikenteessä.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 10.08.2009 02:07 |
|
Noin 06.08-09 Järvenpään ABC:llä sikasiisti BX GTi 1.6 komeilla 3-puolasilla vanteilla, beessi tai kullanvärinen maali Bäksässä. Vaihdettiin pari sanaa, itse olin punaisella 70-luvun prätkällä liikkeellä.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
ressu
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 10.08.2009 09:44 |
|
NOIN 28,7 LAHDEN MOOTTORITIELLÄ NÄHTY C4 PICASSO ENGLANNIN KILVISSÄ SUOMEN LIPPU TAKALUUKUSSA JA REK TUNNUS KII TOS. KUSKI IKÄIHMINEN AJOI OIKEALTA.
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 10.08.2009 21:01 |
|
10.8. Maanantaina olin pyörälenkillä Jämsänjokilaaksossa. Jämsänkoskelta kilometri Jämsään päin, joen länsipuolella, vastaan tuli kullanvärinen SM. Piti oikein morjestaa, vaikka ei tuttu ollutkaan. Eipä noita joka päivä tule vastaan. Patonkilaisia  ? Ihan mukava näky suomalaisessa kesäillassa 
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 12.08.2009 12:44 |
|
Valkoinen rättäri Liedossa eilen iltapäivällä ja Turussa Tuomiokirkon takana parkissa punainen ZX Avantage. Oli kiva nähdä punainen nätti ZX. 
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 13.08.2009 19:25 |
|
Mitä ihmeen citikoita mä näen, kun kukaan ei koskaan tunnista olleensa liikkeellä... no nyt tänään kuitenkin alkuillasta Liedossa 10-tiellä punainen bx van, jossa peräkärry, menossa Turun suuntaan, noita vaneja kun ei täällä kovin usein nää
|
|
|
|
 |
sahtivaari
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 13.08.2009 19:52 |
|
 Bongatkaa nyt joskus se meidän invajumpy sisuspunainen ja samanvärisillä roiskeläpillä. Kannattaa muuten laittaa roiskeläpät ja ruostesuojata jälkipolvia ajatellen. Ei kai se Sitikkaharrastus ole tarkoitus tähän loppuua.
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 13.08.2009 21:16 |
|
sahtivaari kirjoitti: :D Bongatkaa nyt joskus se meidän invajumpy sisuspunainen ja samanvärisillä roiskeläpillä. Kannattaa muuten laittaa roiskeläpät ja ruostesuojata jälkipolvia ajatellen. Ei kai se Sitikkaharrastus ole tarkoitus tähän loppuua. Noh, sahtivaari bongattu automecassa 
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 13.08.2009 22:06 |
|
tänäään kehä kolmosta länteen 3.tieltä länteen espoon rajan pinnassa jäi taakse harmaa sätkä jossa keltaiset lyhdyt ja isot hopeiset viikset keulassa. tapahtui noin klo8 aamulla. upea lisä harmaaseen massaan 
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 14.08.2009 09:09 |
|
Tampereella Tammelassa ompi usein parkissa harmaa Xantia Break, vanteina Activan originaalit.
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
Laura78401
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 14.08.2009 12:08 |
|
Bongasin ensimmäisen Citroën C-Crosserin Lieksan liikenteessä toissa-aamuna. Tiedä häntä sitten, että onko turisti vai ihan pysyvä asukki. Isoltahan se näytti, mutta mielestäni keulasta oltaisi voitu suunnitella huomattavasti tyylikkäämpi. Tai sitten se on vain kateuden peikko, joka täällä ääntelee.
|
|
|
|
 |
piippumies
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 14.08.2009 14:32 |
|
Vihreä pyöreälyhtynen D malli mustillalkilvillä lipui riihimäen kontiontiellä vastaan  piti ihan pysähtyä seuraamaan.. On se aina hieno näky!
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 14.08.2009 17:13 |
|
Nyt joku tunnnustaa joka omistaa kyseisen auton. Tänään Klaukkalan Shell Expressillä tankilla todella hieno Ami,ruskea, väliaikaisilla tuontikilvillä, rekisterikilven vieressä vielä F maatunnus,eli ilmeisesti tuota äskettäin ranskasta. Upea ilmestys. Kuka myöntää omistavansa,tunnustaa heti 
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 14.08.2009 17:28 |
|
black_van kirjoitti: Nyt joku tunnnustaa joka omistaa kyseisen auton. Ei taida tällä palstalla pyöriä, Killan palstalla kylläkin. Hyvin tunnettu hahmo siellä...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 14.08.2009 17:53 |
|
jasu kirjoitti: black_van kirjoitti: Nyt joku tunnnustaa joka omistaa kyseisen auton. Ei taida tällä palstalla pyöriä, Killan palstalla kylläkin. Hyvin tunnettu hahmo siellä... ai jaa. Terveisiä sinne jos joku kirjoittelee killan palstalla. Bongattu on ja saakelin hieno ami oli.
|
|
|
|
 |
Savitaipale
|
Viestin otsikko: Re: Olitko se sinä? bongauskettinki Lähetetty: 14.08.2009 22:08 |
|
Hesaan mennessä tuli (sini)harmaa peltipuskuri CX Break vastaan. Tais olla ensimmäinen jonka tien päällä näin. Kovin ovat harvassa.
Palatessa tuli tiirailtua oikealla kaistalla olleen C6:n jousituksen toimintaa Porvoon motarin suuremmissa heitoissa. Yllättävän paljon näytti olevan ulosjoustovaroja takana. Kovasti tasaisemmin kulki kuin oma CX-pallo lullukeula-Xantia.
-06 Renault Grand Scenic 2.0t 190tkm -03 Jaguar XJ8 (X308) 3.2 Sport 200tkm -74 Dyane
|
|
|
|
 |
|
|