Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 25 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Vähiinkö käyvät CX:t
ViestiLähetetty: 30.08.2015 17:49 

Onkohan lie Xantia kovempaa rautaa? Totta siinä on käytetty jo suurlujuusteräksiä? Tosin tuossa minun kokemuksessa hirvi ei noussut tuulilasille, kun meni viistosti keulan yli. Säikäytti kuitenkin.

Poissa

ViestiLähetetty: 30.08.2015 17:50 

tommi kirjoitti:
Onkohan lie Xantia kovempaa rautaa matkustamon kohdalta? Totta siinä on käytetty jo suurlujuusteräksiä? Tosin tuossa minun kokemuksessa hirvi ei noussut tuulilasille, kun meni viistosti keulan yli. Säikäytti kuitenkin.

Poissa

ViestiLähetetty: 30.08.2015 23:05 

Pete H kirjoitti:
N 85 100 rajoituksella. Olin päättänyt ajaa koko matkan n 80 kmh. Onneksi.

Olisit ajanut lujempaa, ei olis osunut kohdalle ;-)

Poissa

ViestiLähetetty: 31.08.2015 17:35 

Jep, jossittelua riittää maailman tappiin saakka. Vastaantuleva, joka hälytti apua, varoitti myös hätäkeskusta. Oli itse väistänyt hirveä samalla tiellä alle km siitä. Palokunta sai hätistettyä hirven tieltä 4 km minun kolaripaikalta. Siihen tuli metsämies koiran kanssa ja etsivät hirven ojasta ja kertoi alueella olleen n 10 hirveä. Jossitellaan Jossitellaan.

Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2015 14:49 

tommi kirjoitti:
Onkohan lie Xantia kovempaa rautaa? Totta siinä on käytetty jo suurlujuusteräksiä? Tosin tuossa minun kokemuksessa hirvi ei noussut tuulilasille, kun meni viistosti keulan yli. Säikäytti kuitenkin.

En menisi luottamaan mihinkään autoon hirveä vastaan. Tai Volvoon ehkä, niillähän lienee vieläkin käytännössä turvakehikko tuulilasin ympärillä juuri hirvien ansiosta?
Ei tarvitse kuin kerran käydä autovahinkokeskuksella syksyn nurkilla niin huomaa että hirvi kuorii uudemmatkin autot selkänojaan asti.

'94 Xantia VSX 16v
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 25 viestiä ]