|
Kirjoittaja |
Viesti |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 27.02.2009 22:11 |
|
12Soupapes kirjoitti: Toi ambulanssi kelpaisi minullekin. Eikä pyynti ole kuin 1000€ ja vielä jos oikein ymmärsin niin neuvoteltavissa.... Babelfishillä: Price: 1.000 € postal Code: 12150 Old BX ambulance passed to the mines like commercial vehicle 2 places. 250.000km. 1.9L Diesel. Irreproachable maintenance (historical), last with technical control. Engine with new cylinder head, changed spheres and healthy hydraulic system. Great load capacity. Ideal for handyman, hunter, mini motor home… Price: 1000 to be discussed Ja kuva 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 27.02.2009 22:15 |
|
citrotar kirjoitti: Tiedän mitä haluan: 1. sen on oltava punainen, manuaalivaihteinen. Mustakin voi tulla kyseeseen 2. töiden jälkeen ei huvita lähteä 4-6 tunnin ajomatkan päähän katsomaan, suuri osa kun on ollut noin kaukana. Silloin on jo pimeääkin, joten vain viikonloput käyvät 3. sen on oltava ajokuntoinen ja katsastettu 4. en halua varata näkemättä Outoja mieltymyksiä. Mie haluisin minkä vaan muun värisen, mutta ei punaista ja tietty automaatin. No, mutta viimeksi punainen tuli kuitenkin ostettua ja manuaali... taisi olla vain parin tunnin ajomatkan päässä ja kaupat sovittiin näkemättä. Remontoida piti ja heti viedä leimalle Hyvät kaupat silti mielestäni ja kaapelimiehen mielestä varmaan vielä paremmat, kun pääsi vanhasta vanista eroon ja sai haalia taas uusia tilalle...
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 28.02.2009 12:29 |
|
citrotar kirjoitti: laakeri kirjoitti: Älä siis aikaile sitikkakauppojen kanssa. Eikös täällä patongissakin ole vastikään pari komiaa ollut myynnissä - 16 automatiqué ja 16 soupapes? Tiedän mitä haluan: 1. sen on oltava punainen, manuaalivaihteinen. Mustakin voi tulla kyseeseen 2. töiden jälkeen ei huvita lähteä 4-6 tunnin ajomatkan päähän katsomaan, suuri osa kun on ollut noin kaukana. Silloin on jo pimeääkin, joten vain viikonloput käyvät 3. sen on oltava ajokuntoinen ja katsastettu 4. en halua varata näkemättä Seuraava kohde on jo näköpiirissä, saa nähdä tuleeko taaskin kamala petymys... En muista kenen allekirjoitus on "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä", mutta sopis mullekin, saiskohan sitä lainata... Voithan aina pyyttää jotakuta patonkilaista katsastamaan auton jos asut kaukana kohteesta ja jos auto on hyvä niin kaupat voi lyödä lukkoon. Ei noita kauppoja kannata aikailla,jos jotakuta toista kiinnostaa ja se lyö rahat tiskiin niin harva myyjä jää odottottamaan viikonloppuun "katsojaa" Rohkeasti pyytämään jotakuta katsomaan ja kaupat lukkoon. ei bx kaupoissa isoa vahinkoa voi tulla 
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 28.02.2009 12:40 |
|
Hitot ne mihinkään katoa, torstaiyönäkin yks BX seurasi mua ihan tappituntumalla 15km eikä kadonnut perästä millään Parasta oli silti se uudehko Gorilla farkku joka roikkui samassa letkassa 10km pääsemättä ohitse vaikka ajon neljääkymppiä eikä se ollut edes köydellä kiinni kuten toi BX 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 28.02.2009 20:46 |
|
black_van kirjoitti: Voithan aina pyyttää jotakuta patonkilaista katsastamaan auton jos asut kaukana kohteesta ja jos auto on hyvä niin kaupat voi lyödä lukkoon. Ei noita kauppoja kannata aikailla,jos jotakuta toista kiinnostaa ja se lyö rahat tiskiin niin harva myyjä jää odottottamaan viikonloppuun "katsojaa" Rohkeasti pyytämään jotakuta katsomaan ja kaupat lukkoon. http://www.nettiauto.com/citroen/bx/2404134Onko jollakin tietoa tästä?
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 28.02.2009 21:03 |
|
citrotar kirjoitti: http://www.nettiauto.com/citroen/bx/2404134 Onko jollakin tietoa tästä? Niin komia ainakin on, että kannattaa mennä viimeistään huomenna, mieluiten jo eilen katsomaan, ettei ehdi mennä. 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
maarit
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 28.02.2009 21:05 |
|
citrotar kirjoitti: Aikas lähellä on mua ... ja nähnyt olen tuon auton seisovan parkkiksella viime kesästä asti. Mutta tekniikastahan en ymmärrä mitään... Laitan pm:n.
------- Sitikka-kyytiä v:sta -58 nyt alla Xantia Activa TCT
|
|
|
|
 |
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 28.02.2009 21:26 |
|
Nättihän toi on kun sika pienenä. Hintakin tuntuu ihan hyvältä kun aattelee mitä noista nykyään pyydetään.
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 28.02.2009 22:10 |
|
Ostat sitte multa siihen siistit aluvanteet 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 01.03.2009 02:49 |
|
Tulsku kirjoitti: Ei siinä itse matkassa mikään (luottamus Vanin tekniikkaan on melko vahva), mutta se itse tapahtuma sitten...  Hirmuisesti uusia ihmisiä jne. Luuletko, että mua ei jännittänyt eka tapahtumat viime vuonna? Siis jännitti ihan hirveesti, luulin ensin että en pysty tulemaan autosta ulos! Mutta kun en kehdannut jäädä tyhmänä autoon (ZX:ään) istumaan, niin pakkohan sieltä oli tulla ulos ja muiden pariin, ja voi ihmettä: ei se ollutkaan kamalaa! Ja sulla on sentään mukana puoliso, minä olin ihan yksin! Mies jäi kotiin kun lähdin ja sanoi lähtiessäni vaan "kyl sääki hullu olet". Minusta olisi todella hienoa osallistua tuohon tapahtumaan, kun vaan löytäisin sitä ennen beksin jolla voisin tulla! Citikkaihmiset ovat todella kivoja, ei niitä tarvi jännittää!
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 01.03.2009 11:47 |
|
citrotar kirjoitti: Mies jäi kotiin kun lähdin ja sanoi lähtiessäni vaan "kyl sääki hullu olet".  No joo, tuossa vaimon kanssa ollaan nyt asiaa vähän puitu läpi, niin ehkäpä sinne uskaltaa lähteä.  Mitä tässä nyt on yksittäin tullut Sitikka-ihmisiä tavattua, niin voin kyllä allekirjoittaa tuon ystävällisyyden ja mukavuuden - kait meitä kaikkia tietty lupsakkuus "vaivaa". 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 02.03.2009 08:41 |
|
Olen tossa suunnitellut ZX Farkun dieselöintiä, TD+tomaatti. Viikonloppuna kuitenkin se pamahti nuppiin, että onhan pihalla BX vanidieseliautomaatti konevikaisena. Seisonut toukokuun alusta, ja leima loppuu tänään. Taidan laittaa ZX:n telakalle ja potkasta tosta ZX TD:n koneen bexiin. Pääsis taas mehujousien ihanuuteen, eikä eukko sais yksin nauttia niistä. 
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 02.03.2009 13:37 |
|
Teme kirjoitti: Olen tossa suunnitellut ZX Farkun dieselöintiä, TD+tomaatti. Viikonloppuna kuitenkin se pamahti nuppiin, että onhan pihalla BX vanidieseliautomaatti konevikaisena. Huomio  Eikun lepo vaan. Olisikohan tuo automatique semmoinen, että pelaisi 1.6 bensan perässä? Jos niin, niin myyppäs siitä loota+keppi+muut tarvittavat härpäkkeet meikäläiselle, ettei tarvitsisi enää käsin hämmentää niitä voimansiirron öljyjä... 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 02.03.2009 15:16 |
|
laakeri kirjoitti: Teme kirjoitti: Olen tossa suunnitellut ZX Farkun dieselöintiä, TD+tomaatti. Viikonloppuna kuitenkin se pamahti nuppiin, että onhan pihalla BX vanidieseliautomaatti konevikaisena. Huomio  Eikun lepo vaan. Olisikohan tuo automatique semmoinen, että pelaisi 1.6 bensan perässä? Jos niin, niin myyppäs siitä loota+keppi+muut tarvittavat härpäkkeet meikäläiselle, ettei tarvitsisi enää käsin hämmentää niitä voimansiirron öljyjä...  Väärinkäsitys, tomaatti on jo bexissä ja pysyy. Eihän sitä nyt polkuautolla 
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 02.03.2009 20:19 |
|
Teme kirjoitti: Väärinkäsitys, tomaatti on jo bexissä ja pysyy. Eihän sitä nyt polkuautolla  No jopas... mitäs sillä jos on konevikainen... tänne myyntiä nyt vaan 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 03.03.2009 00:01 |
|
 ja siinä on sitten vielä yksi posiitivinen juttu kun tekee koneen vaihtoja bekseihin niin ei tarvii puuttua alustan erilaisiin variaatioihin kovinkaan paljon. toisin on se ZX . ehkä kelkka + jengat sun muut vaihtoon. bekseissä ei ole noita ongelmia.
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 03.03.2009 08:02 |
|
laakeri kirjoitti: Teme kirjoitti: Väärinkäsitys, tomaatti on jo bexissä ja pysyy. Eihän sitä nyt polkuautolla  No jopas... mitäs sillä jos on konevikainen... tänne myyntiä nyt vaan  Kun olen tekniikkaa aikani hämmentänyt, irralliseksi jää vain keittänut vapari ja manuaalilaatikko. Bexi varustetaan TD+tomaatti -paketilla ja ZX saa jäädä toistaiseksi bensakoneiseksi. Eikä ZX:n dieselöinnissä tai automatisoinnisa ole ongelmia
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 03.03.2009 12:39 |
|
Teme kirjoitti: Bexi varustetaan TD+tomaatti -paketilla Vaan jos tälläjät siihen Td-koneen perään minkä tahansa bensan tai dieselin tomaatin, niin pykälät jää inhoittavan lyhysiks. Ei tule miellyttävä ajaa, eikä tuota Td:n antamaa lisävääntöä pääse mitenkään hyödyntämään. Laatikko saisi olla sellainen välityksiltään että se antaisi nelosta kevyellä kaasulla vasta jossain 70km/h hujakoilla, ehkä myöhemminkin... Käypäsen laatikon Td:n jatkeeksi taas löytää paremminkin 2.0 bensaXantian keulilta, samalla loppuu kesto-ongelmat mitkä tulee helposti Td:n kanssa. Se lisääntynyt vääntö... Nimim. Kokemusta on... Kyllä se vähän piristetty Td liikkui ja kiihtyi varsin rivakasti perus-bensan tomaatillakin, mutta vasta Xantian laatikolla siitä sai ominaisuudet esiin. Eikä ollut enää pelkoa "pikkupakan" palamisesta, siinä kun on vahvistettu sellainen, kuten pari muutakin pakkaa...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 03.03.2009 13:51 |
|
Bexissä oli vaparidieseli ja askina TRS19:n tomaatti. Yhdistelmä toimi hyvin, ainoastaan 3-4 väli vaihtaa n.80 vauhdissa, kun ei tiedä kumpaa käyttäis, 90 vauhdissa nelonen pysyy jo hyvin päällä.
Kohta tulee kokemuksia TD:llä
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 03.03.2009 13:56 |
|
Sitten tuo välityssuhde on "se ainua" joka bensan laatikoista löytyy tuohon sovellukseen..!
Vaan hieman varoen sitten pitää kiusata tuota, ettei laatikon pikkupakka sitten antautumaan lähteä halua. Jollen aivan väärin muista, niin kyseistä pakkaa oli bensalaatikoissa neljällä ja viidellä kytkinlevyllä, sittemmin Xantiaa ja Zx:ää varten (ja ilmeisesti loppuaikaa kohden muutenkin) kyseistä paikkaa vahvistettiin siten että sinne saatiin kuudeskin kytkinlevy mukaan...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 03.03.2009 13:57 |
|
Jollei kestä, etin jostain xsantun loodan. 
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 03.03.2009 15:52 |
|
VAN VAN 
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 04.03.2009 13:53 |
|
Teme kirjoitti: VAN VAN *kuol* ollappa kaksi vania... toisesta voisi tulla automatique ja toisesta 4x4... valkoisina eivät pysyisi kyllä 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 04.03.2009 16:06 |
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: bx-katoava luonnonvara Lähetetty: 04.03.2009 19:44 |
|
Mikä oli muuten tällä kertaa syynä? Oliko kakku päältä vain kaunis, vai..?
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
|
|