Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 90/136 [ 3380 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 136  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 09.04.2017 12:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
betaromeo kirjoitti:
ds-jekkeri kirjoitti:
Liitteet:
IMG_326.jpg


Tuolta näyttää putkisto ja alusta joka kestää rutiininomaisesti 600+hv ja 1000nm vääntöä. Mutta urakkaa on edessä, ei kai joku luullut että uuden ostin...

Varmastikin videoraportoin, jos kysyntää riittää.

Turbothan siinä on. Ehkä noihin keskusteltuihin turboihin tässä se olennainen ero on ennen turbojen mukaanlähtöä tehoa on enemmän kuin uudessa Porsche 911:ssä. Turbojen mukaantulon jälkeen vääntöä on enemmän kuin missään sarjatuotantoautossa. Mutta turbo mikä turbo, silti.


Mitäs ne nyt on keksineet sille laatikon hännälle ja takakelkan puslille, kun ei ne runsas 10v sittenkän noissa W220 korisissa kestänyt sitä vääntöä? ;)


Ei kai kukaan ole väittänytkään että se kestäisi ikuisesti. Kaikkihan näillä ajaisivat jos ne kestäisivät normiauton tapaan. Minun mielestäni auton kestävyyden perusteella ostava on pelkuri. Parasta on omistaa auto joka on aina hyvä syy myöhästymiseen presidentin vastaanotolle.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 09.04.2017 13:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2154
ds-jekkeri kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:
ds-jekkeri kirjoitti:
Liitteet:
IMG_326.jpg


Tuolta näyttää putkisto ja alusta joka kestää rutiininomaisesti 600+hv ja 1000nm vääntöä. Mutta urakkaa on edessä, ei kai joku luullut että uuden ostin...

Varmastikin videoraportoin, jos kysyntää riittää.

Turbothan siinä on. Ehkä noihin keskusteltuihin turboihin tässä se olennainen ero on ennen turbojen mukaanlähtöä tehoa on enemmän kuin uudessa Porsche 911:ssä. Turbojen mukaantulon jälkeen vääntöä on enemmän kuin missään sarjatuotantoautossa. Mutta turbo mikä turbo, silti.


Mitäs ne nyt on keksineet sille laatikon hännälle ja takakelkan puslille, kun ei ne runsas 10v sittenkän noissa W220 korisissa kestänyt sitä vääntöä? ;)


Ei kai kukaan ole väittänytkään että se kestäisi ikuisesti. Kaikkihan näillä ajaisivat jos ne kestäisivät normiauton tapaan. Minun mielestäni auton kestävyyden perusteella ostava on pelkuri. Parasta on omistaa auto joka on aina hyvä syy myöhästymiseen presidentin vastaanotolle.


Ikuisuuskin on suhteellinen aika käsitys? Itselleni niitä vaihdettiin takuun puitteissa, mutta taidankin olla kaiken muun lisäksi vielä pelkurikin? :?

Autohan on kuitenkin hieno! :) Sinun käyttötarkoitusta en sille tiedä, enkä ala edes arvailemaan, minkä pöpön torjuntaan tarkoitettu, mutta oivallinen valinta vaikka kesän ratatapahtumiin. Muutama sarja takarenkaita vanteineen ja luistonesto pois, niin saa itselle ja katsojille huvia pienellä rahalla.



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 09.04.2017 14:30 

Viestit: 5065
ds-jekkeri kirjoitti:
Liitteet:
IMG_326.jpg


Tuolta näyttää putkisto ja alusta joka kestää rutiininomaisesti 600+hv ja 1000nm vääntöä
....


Katsopas tarkemmin: (kuva edellisellä sivulla) varmaan ihan oikein tehoihin mitoitettu pakoputkisto, mutta lopussa on tehty tuollainen tuuninki ulostulo, melko normaalinkokoiset putket pitänyt jakaa neljäksi ulostuloksi ja värkätä vielä ihan viimeisille senteille järjetön laajennus (siinä kohtaa pakokaasut ovat jo vähän jäähtyneetkin, joten oikeasti riittäisi pienempikin putki kuin alkupäässä). No sopii tuo "tein pakoputken rännistä"-viritys toki ehkä vähän paremmin tuohon kuin teiniBemun Biltemasta ostettu lähtöputken pää, mutta silti... :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 09.04.2017 22:50 

Viestit: 217
Paikkakunta: Oulu
Vihdoin ja viimein Smok GX350 modi. Ja kaverilta Koopor 200watt modi, tankki, nesteitä, akkuja :)



Citroen C5 2L HDi 136 -09 perhevankkuri, Ford Mondeo Mk3
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 10.04.2017 22:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Sony BDP S7200 sacd kuunteluun.
On vaan valmiiksi rikki.



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 15.04.2017 14:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 532
Kuva

Nuorimmaiselle syöttötuolin pehmuste sätkäkuosilla!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 15.04.2017 17:04 

Viestit: 923
Paikkakunta: Etelä-Savo
e-villestä tietoneen latausjohto.



Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 15.04.2017 17:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Yllättävän pieniä ja tavallisia ostoksia ihmiset tähän ketjuun listaavat. Onko jonkin tavallisen johdonpätkän ostoksella sitruunapatongillista kiinnostavuutta. Voi tietysti ollakin, jos kyseessä on erikois-erikois-liittimellä varustettu piuha tai ostopaikka on jossakin pohjois-korean provinssissa.

Yksi vaihtoehto olisi kirjoittaa vain globaalisti merkityksellisistä asioista kuten maailmamme simulaatioluonteesta tai korrektista ostokäytöksestä Sveitsin natsimaisimmassa kantonissa.

Kukapa tietää mikä on oikein. Siis:

Kuulkaa kaikki. Ostin tänään tavallisen viipaloidun juustopaketin tavallisesti ruokakaupasta. Maistui tavalliselta. Haluan jakaa tämän.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 15.04.2017 18:14 

Viestit: 509
Paikkakunta: NAKKILA
Jekkerin innoittamana kerron onnistuneesta hankinnasta. Ostin Auto ja Konekorjaamo O. Kivekäs yhteydessä olevasta baarista ison askin Marlboroa. Muualla hinta on 7,40€ mutta ko. baarissa oli hinta tasan 7 €. Tuli ihan sulovileenimäinen olo.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 15.04.2017 19:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2193
Paikkakunta: Laukaa
Tämä sosiaalisen median sivu korvaa Sitruunapatongin Facebook-sivun, siellä on kovin hiljaista. https://www.facebook.com/Sitruunapatonki/?fref=ts
Täällä saa lyhyesti kerrottua kavereille päivän tärkeimmän hankinnan. Eihän missään sanota että hankinnan pitää olla hinnakas, siksi sen julkaisu jää kunkin patonkilaisen oman harkinnan varaan. 8-) :D



Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 15.04.2017 21:42 

Viestit: 923
Paikkakunta: Etelä-Savo
ds-jekkeri kirjoitti:
Yllättävän pieniä ja tavallisia ostoksia ihmiset tähän ketjuun listaavat. Onko jonkin tavallisen johdonpätkän ostoksella sitruunapatongillista kiinnostavuutta. Voi tietysti ollakin, jos kyseessä on erikois-erikois-liittimellä varustettu piuha tai ostopaikka on jossakin pohjois-korean provinssissa.

Yksi vaihtoehto olisi kirjoittaa vain globaalisti merkityksellisistä asioista kuten maailmamme simulaatioluonteesta tai korrektista ostokäytöksestä Sveitsin natsimaisimmassa kantonissa.

Kukapa tietää mikä on oikein. Siis:

Kuulkaa kaikki. Ostin tänään tavallisen viipaloidun juustopaketin tavallisesti ruokakaupasta. Maistui tavalliselta. Haluan jakaa tämän.


:lol: Muuta tuohon viitsisikään. Et vain tiedä tai tunne, joten olkoon herran ajatukset ominaan. Jos vaikka myöhästyy presidentin kutsuista.



Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 16.04.2017 13:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 59
Paikkakunta: Raahe
Mää ostin Kempin MInarc 150 puikkohitsauskoneen (500e/Ahlsell) ja automaattimaskin (29e/IKH). Onpa noilla nykyvehkeillä helppo hitsata. En oo yläasteen jälkeen (-81) hitsannu, mutta nyt pitäis keksiä jotain hitsattavaa. Mukavaa hommaa.


Liitteet:
Tiedoston kommentti: Tommosen hitsasin
karry.jpeg
karry.jpeg [ 66.38 KiB | Katsottu 12544 kertaa ]

Xantia Activa -96 2.0 TCT, C4GP -07 2.0 HDI aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 16.04.2017 19:41 

Viestit: 217
Paikkakunta: Oulu
Koopor modi, TFV8 Cloud beast tankki, valmiita nesteitä (yks chiliki eksyny joukkoon).



Citroen C5 2L HDi 136 -09 perhevankkuri, Ford Mondeo Mk3
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 18.04.2017 17:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 738
Uusi com2000 femmaan peugeotpartsforsalesta.



Pösö Expertti 1,9 TD 2000@
Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 18.04.2017 19:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 343
ds-jekkeri kirjoitti:
Yllättävän pieniä ja tavallisia ostoksia ihmiset tähän ketjuun listaavat. Onko jonkin tavallisen johdonpätkän ostoksella sitruunapatongillista kiinnostavuutta. Voi tietysti ollakin, jos kyseessä on erikois-erikois-liittimellä varustettu piuha tai ostopaikka on jossakin pohjois-korean provinssissa.

Yksi vaihtoehto olisi kirjoittaa vain globaalisti merkityksellisistä asioista kuten maailmamme simulaatioluonteesta tai korrektista ostokäytöksestä Sveitsin natsimaisimmassa kantonissa.

Kukapa tietää mikä on oikein. Siis:

Kuulkaa kaikki. Ostin tänään tavallisen viipaloidun juustopaketin tavallisesti ruokakaupasta. Maistui tavalliselta. Haluan jakaa tämän.


Haluan jakaa viimeisimmän ostokokemukseni: tilasin eilen illalla Kotipizzasta XL-kokoisen pizzan netin kautta, kotiinkuljetettuna. Kännyyn tuli toivorikas viesti: "Tilaus vastaanotettu. Arvioitu toimitusaika noin 90 minuuttia".
Pizzaa ei ole tullut vieläkään :lol: Annetusta toimitusajasta kulunut 24 tuntia.

Noh. Kokemus se on tämäkin; tilaus jota ei koskaan toimitettu :roll:

Kotipizzan kotisivujen kautta jätetty palaute aiheesta toi tänään sähköpostiin pahoittelut: "Koskaan aiemmin ei ole näin käynyt. Yksi työntekijä oli saikulla. Kauhea kiire" jne. samaa rataa. Rahat kuulemma palautettu tilille.

Syötiin sitten mämmiä, iltapuhteella :mrgreen:



"Se mikä on määrätty tapahtuvaksi, tapahtuu. . . tai ehkei tapahdukaan."
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 18.04.2017 20:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 738
Vähän savukinkkua palvaamon tehtaan myymälästä hyvää nam nam



Pösö Expertti 1,9 TD 2000@
Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 18.04.2017 22:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Autotalliboksi (ja todetaanpa että nämä ovat järkevään hintaan ja siistikuntoisina TODELLA kiven alla Talsingissa), sitä täyttämään Cagiva V-Raptor 1000 ja kostoksi pojalle Citroenin entisten insinöörien suunnittelema YFC 125 Pilot.

Tuossa "kakova":ssahan on Suzukin 1000-kuutioinen V2 joka on monien auktoriteettien mielestä paras V2-moottori joka motoihin on koskaan tehty, vaikka melkein joka merkillä on omansa. Ja täytyy sanoa, kyllä se esimerkiksi Ducatin desmodromiset viritykset pesee, samaten kuin Porsse-harleyn vesijäähdytteisen koneen. Hieno moottori, hieno. Miten on V2 saatu noin värinättömäksi ja siistikäyntiseksi, kiertää kuitenkin 10500 ja hirveä vääntö heti alakierroksilta. Kaasukahvan viive on niin lyhyt ja tuntuma välitön, että kakkosella ajellessa voi keulaa pitää amatöörikin pystyssä pelkällä kaasulla, ilman jalkajarrun kanssa pelleilyjä. 4-pyttyisillä kyykkypyörämiehillä saa olla lujasti kierroksia koneessa että alle satasen kiihdytyksessä pysyy rinnalla, vaikka tuolla potpottaisi kolmosella. Minulla on tähän moottorimalliin pitkä rakkaussuhde, 2000-luvun hurjina alkuvuosina kuivattelin korttia Cagiva Navigatorilla jossa siis sama mylly.

Tästä on siis pääteltävissä että Jekkeri siis mopoilee taas 15 vuoden tauon jälkeen. Cikatin suosituksesta ja esimerkkiä noudattaen.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 18.04.2017 22:58 

Viestit: 228
Paikkakunta: Lahti
ds-jekkeri kirjoitti:
Jekkeri siis mopoilee taas 15 vuoden tauon jälkeen. Cikatin suosituksesta ja esimerkkiä noudattaen.


Minäkin mopoilen vuosien tauon jälkeen, mutta ihan vaan mopolla Kymco Super8 ac 4t 50



vv. 1968-1983 omistanut 8 rättäriä ja 1 GSA
2 Xsara farkkua
2 Xsara Picasso 1,6i 16v -07
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 19.04.2017 00:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
oddjob58 kirjoitti:
ds-jekkeri kirjoitti:
Jekkeri siis mopoilee taas 15 vuoden tauon jälkeen. Cikatin suosituksesta ja esimerkkiä noudattaen.


Minäkin mopoilen vuosien tauon jälkeen, mutta ihan vaan mopolla Kymco Super8 ac 4t 50


Mopojahan nämä kaikki ovat paitsi Boss Hoss ja Jay Lenon Jet Bike, ei vaan ole sellaisia täälläpäin...



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 20.04.2017 13:05 

Viestit: 5776
Paikkakunta: Lahti
ds-jekkeri kirjoitti:
Mopojahan nämä kaikki ovat paitsi Boss Hoss ja Jay Lenon Jet Bike, ei vaan ole sellaisia täälläpäin...


Noikin on oikeasti mopoja, toi Jetkin on ikivanhalla tehottomalla Allisonilla, vastaavankokoisesta nykyturbiinistä lähtee varmaan 2000hp :lol:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 20.04.2017 21:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 59
Paikkakunta: Raahe
ds-jekkeri kirjoitti:
4-pyttyisillä kyykkypyörämiehillä saa olla lujasti kierroksia koneessa että alle satasen kiihdytyksessä pysyy rinnalla, vaikka tuolla potpottaisi kolmosella.


Katselin tuolta http://www.gearingcommander.com/ sivulta, jotta kakivassa ois kolmosella 100 km/h vauhdissa 6000 rpm ja omassa R1:ssä ykkösellä 8750 rpm. Äkkikuukletuksella vastaavasti tehot noilla kierroksilla 75 hp vs 125 hp. Raptori painaa kuivana 192 kg, R1 177kg. Uskallan lähteä kokeilemaan.

Lujastihan tuohon R1:seen ei 100 km/h vauhdissa saa kierroksia. Maksimikierrokset jotain 14000 rpm ja vakioväleillä nopeus ykkösvaihteella tuolloin 160 km/h.



Xantia Activa -96 2.0 TCT, C4GP -07 2.0 HDI aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 21.04.2017 12:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
pieniapina kirjoitti:
ds-jekkeri kirjoitti:
4-pyttyisillä kyykkypyörämiehillä saa olla lujasti kierroksia koneessa että alle satasen kiihdytyksessä pysyy rinnalla, vaikka tuolla potpottaisi kolmosella.


Katselin tuolta http://www.gearingcommander.com/ sivulta, jotta kakivassa ois kolmosella 100 km/h vauhdissa 6000 rpm ja omassa R1:ssä ykkösellä 8750 rpm. Äkkikuukletuksella vastaavasti tehot noilla kierroksilla 75 hp vs 125 hp. Raptori painaa kuivana 192 kg, R1 177kg. Uskallan lähteä kokeilemaan.

Lujastihan tuohon R1:seen ei 100 km/h vauhdissa saa kierroksia. Maksimikierrokset jotain 14000 rpm ja vakioväleillä nopeus ykkösvaihteella tuolloin 160 km/h.


Jäi epäselväksi mitä uskallat lähteä kokeilemaan? Että R1 ykkösellä pärjää kiihdytyksessä Kakovalle kolmosella? Eikö se nyt ole ilmiselvää ja juuri se mitä minä sanoinkin.

Sen sijaan vastaavasti välitetyllä kolmosella tilanne ei olekaan niin selvä, vaikka tuo R1 on kovimpia tykkejä joita rahalla saa ja viimeisen päälle kyykky. Kakova sen sijaan on 2005-vuoden nykyään pilahintainen pystypyörä.

Tuon V2:sen alakierrosten vääntö on aivan huimaa ja kone ihmeellisen värinätön ihan 2000rpm tuntumassakin. Paras V2-moottorityyppi jota olen koskaan kokeillut ja kruisailupelimiehen ykkösvalinta. Pot-pot-pot-pot-pot kuuluu hiilikuitupöntöistä (vakiona).

Lisätään nyt kuitenkin, että ilman muuta kakovastakin teho tuntuu loppuvan parin viikon ajelujen jälkeen. Ei missään teho riitä pidempää aikaa ennenkuin 9G:n kiihtyvyyden voi saavuttaa.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 21.04.2017 13:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3151
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
^Montaa mieltähän voi olla. Myös siitä, tarvitseeko sitä parasta mahdollista kiihtyvyyttä, leppoisaa sitkeyttä vai mitä, kun prätkää haalii... Monenlaista kaksi- ja muutamaa kolmepyöräistä omistaneena, jokaisella oli joku erityinen hyvyytensä. Pisimpään tuli kurvailtua 11,5 kaakkisella IC:llä, silläkin ehti jopa satasen alueella kaksi päällä pysymään muun liikenteen mukana. Aika hyvin, 50-lukuiselta 350 kuutioselta yksimukiselta 2T-moottorilta... Sitten taas, ne kokemukset mitä japanialaisista rivinelikoista jäi (yhtään en omistanut, paitsi yhden melkein) eivät ajokokemukseltaan vakuuttaneet. Kulkua kyllä oli, mutta vähäinenkin mukavuus oli unohtanut suunnitellessa. Hätäisin kokeiltu oli R6, joka tuntui olevan omalla alueellaan vasta kun lähestyttiin (ja ylitettiin sujuvasti) parin satasen vauhti, kaupungissa ja muutenkin alta satasen nopeuksissa tuskainen ajettava... Pari Harrikkaakin ehti olla, pikkulättä -Servicar, ja stroukki-Shovel-chopper, kummassakin 20" alkuperäistä pitempi keularatkaisu. Molemmat vallan mukavia matkassa, jousittamattomasta takapäästään huolimatta (leveät, korkeat autonrenkaat molemmissa takana) kakspyöräsellä chopperilla oli kaupunkipyörittelykin vielä ihan mukavaa... Dneprit, no, kokemuksia ainakin tuli kerrytettyä, yhdellä tuli muutama vuosikin ajeltua, ja kun lopulta alkoi tuntumaan ns. valmiilta eli enemmän oli ajoa kuin remonttia, niin sehän pitikin sitten myydä pois...

Voisin sen verran olla valmis väittämään, että tämä aihealue on niin monisyinen, että siitä saa aikaan vain väittelyn, kun jokainen on omasta mielestään oikeassa eikä voi eikä edes halua kuulla vaihtoehtoisia mielipiteitä. Toisaalta, jos keskustelu pysyy sellaisena ettei lytätä toisten mielipiteitä, niin sitten voidaankin saavuttaa miellyttävää luettavaa, ja ehkä uusia näkökulmia omaankin ajatteluun..?

No, tästä sitten omiin ostoksiin, johon yllättäen kysyttävää liittyy. Täällä kun on kaikkien aihepiirien vankkaa kokemustakin, niin ehkä paras paikka kysäistä...

Kuva
Tällaista "hitekkiä" tarttui kirpparilta mukaan. Käyttöliittymä vähän outo tämä vuosituhannen kasveteille, mutta kummasti tuntuu kiinnostavan myös kohta 5kk täyttävää otusta...

Kuva
Tämmöinen julkisivun puolelta. Myytiin viitteellä "kellon aihio", mutta pikkuaskartelulla se on nyt käydä naputtanut toista vuorokautta...

Niin, se kysymys. Puntti oli tuosta kadonnut, niin sen painoarvio olisi kiva. Niinpä mielessä kävi, että mikäli jollakin on edes etäisesti samaa aikakautta oleva keksintö, niin voisiko ystävällisesti punnita puntin? Tällä hetkellä ketjussa roikkuu 1½ litran vesipullo, jonka veden määrää säätämällä tuntuu käyvän luotettavasti muttei liian äänekkäästi jota painon lisääminen aiheuttaa. Epäilisin että parasta olisi saada käynti mahdollisimman pienellä painolla, niin eri mekanismit, runkorakenne saati seinään kiinnitys liialti kuormittuisi..?

Heti on kyllä kotoisampi olo kun tuommoinen selän takana raksuttaa. Eikä kukaan edes yöllä väittänyt sen häirinneen unia... 8-)



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 21.04.2017 14:02 

Viestit: 221
Paikkakunta: Villeneuve
"Paras V2-moottorityyppi jota olen koskaan kokeillut ja kruisailupelimiehen ykkösvalinta. Pot-pot-pot-pot-pot kuuluu hiilikuitupöntöistä (vakiona)."

Kokeilepa Moto Morini Corsaroa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 21.04.2017 14:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 59
Paikkakunta: Raahe
No hätä. Itsekin mieluummin ajelisin kadulla tuommoisella Raptorilla, kuin R1:llä. Ja oli hauska kuukletelle jotta "mikä raptori?" Jos laittaisin kadulle pyörän, niin valintani olisi Susukin V-Strom 650. Kans v2, mutta pikkusen kevyempi peli kuin samanlainen tonninen.
Tuommoisessa kyykyssä ei ole mitään järkeä. Ois pitänyt testata ECU:n säädön toimivuutta , mutta miten testaat kadulla? Satasessa vasta vähän yli puolet kierroksista käytössä...



Xantia Activa -96 2.0 TCT, C4GP -07 2.0 HDI aut
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 90/136 [ 3380 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 136  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: