Esa66 kirjoitti:
Palloidiootti kirjoitti:
Esa66 kirjoitti:
Onkohan raketissa tilaa? Tämä saatanan hallituspohja on niin perseestä, ettei täällä pysty elämään enään. Prkl se pitäs saada lakiin ettei alle 10% kannatuksella ole mitään asiaa hallitukseen, niin ei olisi mahdollista pelata nuita pelejä saatana

Häh? Mitenkä muuten se hallitus pitäisi väsätä, kun keskusta ja se mikälie SMP eivät halunneet mukaan?

Ehkä äänestäjien halun mukaan? "eivät halunneet" mitä vittua? Kyse ei lienee halusta, vaan tuosta saatanan pelleilystä,jota politiikaksi kutsutaan! Noh, sinunkin mielipide otetaan huomioon, kun hallitusohjelma julkaistaan. Minä olen mielummin "anarkisti" kuin "veronmaksaja"
"Minä olen mielummin "anarkisti" kuin "veronmaksaja"
Kovat on puheet. Tuota taitaa Pentti Linkolakin päästä vain lähelle. Vai aiotko todella lakata esimerkiksi
- nostamasta laillisesti palkkaa/eläkettä/muuta veronalaista tuloa
- käymästä ostoksilla ruoka-, juoma- tai missään muussakaan kaupassa
- käyttämästä sähköä
- käyttämästä sitikoita ja muita moottoripelejä
- kulkemasta julkisilla kulkuneuvoilla
Etkö? Mutta vaikka tämä ei täällä surkeassa Suomessa onnistuisikaan niin ei hätää, kaikki tämä ja paljon muuta "anarkistista" ei-veronmaksaja kivaa on mahdollista toteuttaa ja on itse asiassa ihan tavallista arkipäivää kaikkien "anarkistien" luvatussa maassa - Pohjois-Koreassa.