citroen for ever kirjoitti:
X7 tourer 2,2HDI 204hp manuaali?????????????
Eee vaan; X7 Tourer 2,2 HDi 175hp Manual (servicestä VIN-tunnisteen perusteella) oli kyseessä. Joka ilmeisesti ei muuten olekaan sama mylly kuin tuossa ilmoituksen C6:ssa. Näin ollen ja kun sen nyt tajuan niin huutelen täällä turhaan.
Toi mun X7, se oli ranskantuonti, oisko siellä eri mallit ja halvempaa löpöä niin voidaan ruuvata muutama humma enemmän kulutuksen kustannuksella? En tiedä, mutta ei se kuudella mennyt.
Hessu kirjoitti:
Xantippa kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun, tehtiinkö muuten C5 II tuolla 170hp moottorilla ja automaatilla?
Olen silloin tällöin nähnyt bongannut nettiautosta moisen. On ollut kummallakin laatikolla, mutta harvakseltaan.
Jep, kävin aikoinaan C5 II:ta tutkimassa merkkiliikkeessä ja tuli myyjän kanssa puheeksi automaatit. Hän totesi, että kohta saadaan myyntiin 2,2 HDi automaatilla, josta varsinkin taksarit ovat olleet kovin kiinnostuneita. Ei tainnut sitten kuitenkaan rikkoa myyntitilastoja.
Natero kirjoitti:
Huima juttu, mutta C6 kolmen litran dieselillä kulkee sata kilometriä kuudella litralla nätillä ajolla, keskinopeudella 76km/ tunti.
En ihmettele yhtään. Mulla on kaikkein pieniruokaisimmat autot olleet aina niitä kunnollisilla, koppaan nähden riittävän voimakkailla moottoreilla olleita. Tällä kokemuksella epäilinkin tuon 22 HDi:n riittävyyttä C6:lle.
C6 oli monta vuotta haaveissa työmatkakulkineeksi, mutta aina se jäi. Syynä oli milloin rahapula, milloin mikäkin. Nyttemmin ko. laite ei ole juurikaan kiinnostanut, paitsi harrasteeksi. Siihen ne minulle ovat vielä vähän turhan kalliita kaikkinensa.
On siinä silti jotain, koska kyllä minä haluaisin sellaisen kuitenkin. Bensakoneella