Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Citroënin uusi jousitusjärjestelmä
ViestiLähetetty: 30.10.2019 22:05 

Viestit: 91
Paikkakunta: Loppi
Ymmärsinkö oikein? Eli tuo iskari on liikkeen keskialuella "pehmeä" ja "jäykistyy" päitä kohti?
Eli rautajousen kanssa kuormitus painaa iskarin pois keskialueelta ja iskunvaimennus on muuttuu jäykäksi. Tai puolinaisesti jäykäksi, koska iskari liikkuu lähinnä toisen päätyvaimennuksen ja keskialueen väliä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citroënin uusi jousitusjärjestelmä
ViestiLähetetty: 31.10.2019 04:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Sokeri_Sakari kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein? Eli tuo iskari on liikkeen keskialuella "pehmeä" ja "jäykistyy" päitä kohti?
Eli rautajousen kanssa kuormitus painaa iskarin pois keskialueelta ja iskunvaimennus on muuttuu jäykäksi. Tai puolinaisesti jäykäksi, koska iskari liikkuu lähinnä toisen päätyvaimennuksen ja keskialueen väliä.


Kyseessä on epälineaarinen sisäänjoustoprogressiivisuus liikkeen äärialueilla pidemmällä matkalla kuin äärikumit mahdollistavat. Koskee myös ulosjoustoa. Itse olisin kiinnostunut tietämään mitä se hydraulic cushion tekee kun jousto kääntyy takaisin kohti keskialuetta - onko se silloin nollavastuksinen, eli on noissa cushioneissa toisen suunnan lisävaimennusta ollenkaan.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: