|
Kirjoittaja |
Viesti |
Plösöilijä
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 08:26 |
Viestit: 738
|
MAN LION'S CITY CNG
CNG-varaajajärjestelmä Kaasulaitteisto Kaasulaitteisto on sijoitettu MAN Lion's City CNG -bussin katon aerodynaamisen kuvun alle. Bus of the Year 2015 Bus of the Year 2015 Kaupunkilinjabussi MAN Lion's City GL CNG on nimetty palkinnolla "Bus of the Year 2015". MANin CNG-kaupunkibussit, taloudellisesti houkutteleva vaihtoehto. Taloudellinen ja ympäristöystävällinen Alhaisempien päästöjen ansiosta paremman ympäristöystävällisyyden ohella ovat MANin CNG-kaupunkibussit myös taloudellisesti houkutteleva vaihtoehto. CNG-varaajajärjestelmä Kaasulaitteisto Kaasulaitteisto on sijoitettu MAN Lion's City CNG -bussin katon aerodynaamisen kuvun alle. Bus of the Year 2015 Bus of the Year 2015 Kaupunkilinjabussi MAN Lion's City GL CNG on nimetty palkinnolla "Bus of the Year 2015".
1 2 3
Tulevaisuuden maakaasu: MAN:in CNG-bussit
Alentaa päästöjä, säästää resursseja, varmistaa liikkuvuuden: MAN panostaa maakaasuun. Raakaöljytarjonta supistuu ja se kohtaa suuret globaalit konventionaaliset ja epäkonventionaaliset maakaasuesiintymät. Molempien energialähteiden koko ajan kasvava hintaero tekee maakaasusta nopeimmin kasvavan käyttövaihtoehdon dieselpolttoaineeseen ja bensiiniin nähden. Vuosien myötä kasvaneella tieto-taidollaan on MAN markkinajohtaja Euroopassa maakaasubussien, maakaasumoottorien ja maakaasumoottoreilla varustettujen bussikorirakenteiden saralla.
Meidän tuotevalikoimamme: Täydelliset bussit, korirakenteet ja moottorit MANin CNG-tuotevalikoima tarjoaa sopivan ratkaisun kaupunkibussi-alueen kaikkiin vaatimuksiin. Lähes kaikkiin MAN Lion's City -rakennesarjan tyyppeihin – 12 metriä pitkästä yksittäisbussista 18,75 metriä pitkään nivelbussiin – on vaihtoehtoisesti valittavissa CNG-moottori. Kokonaiskorkeudellaan n. 3.300 mm ovat MAN Lion's City CNG -bussit markkinoiden matalimpia maakaasukäyttöisiä busseja. CNG-moottorilla varustettu kaupunkibussi-korirakenne on mitoitettu 12 metrisille matalalattia- ja Low-Entry-ajoneuvoille sekä matalalattia-nivelbusseille 18,75 metriin asti. Lion's City CNG -bussin sydämenä toimii makaava maakaasumoottori E2876 LUH. Moottori on saatavana kahdessa teholuokassa (228 kW/310 hv ja 200kW/272 hv).
MAN-yhteyshenkilö paikan päällä MAN TopUsed Avaa kaikki
Dieselin ja maakaasun välinen hintaero kasvaa maailmanlaajuisesti MAN on markkinajohtaja Euroopassa MAN CNG -bussit biokaasulla ovat lähes CO2-neutraaleja Ajattele ympäristöä Lataa
Tossa vaihtoehto myös Tampesterissa on maakaasua saatavilla on henkilökoslallekkin tankkauspaika.
Pösö Expertti 1,9 TD 2000@ Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
|
|
|
|
 |
Plösöilijä
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 08:26 |
Viestit: 738
|
MAN LION'S CITY CNG
CNG-varaajajärjestelmä Kaasulaitteisto Kaasulaitteisto on sijoitettu MAN Lion's City CNG -bussin katon aerodynaamisen kuvun alle. Bus of the Year 2015 Bus of the Year 2015 Kaupunkilinjabussi MAN Lion's City GL CNG on nimetty palkinnolla "Bus of the Year 2015". MANin CNG-kaupunkibussit, taloudellisesti houkutteleva vaihtoehto. Taloudellinen ja ympäristöystävällinen Alhaisempien päästöjen ansiosta paremman ympäristöystävällisyyden ohella ovat MANin CNG-kaupunkibussit myös taloudellisesti houkutteleva vaihtoehto. CNG-varaajajärjestelmä Kaasulaitteisto Kaasulaitteisto on sijoitettu MAN Lion's City CNG -bussin katon aerodynaamisen kuvun alle. Bus of the Year 2015 Bus of the Year 2015 Kaupunkilinjabussi MAN Lion's City GL CNG on nimetty palkinnolla "Bus of the Year 2015".
1 2 3
Tulevaisuuden maakaasu: MAN:in CNG-bussit
Alentaa päästöjä, säästää resursseja, varmistaa liikkuvuuden: MAN panostaa maakaasuun. Raakaöljytarjonta supistuu ja se kohtaa suuret globaalit konventionaaliset ja epäkonventionaaliset maakaasuesiintymät. Molempien energialähteiden koko ajan kasvava hintaero tekee maakaasusta nopeimmin kasvavan käyttövaihtoehdon dieselpolttoaineeseen ja bensiiniin nähden. Vuosien myötä kasvaneella tieto-taidollaan on MAN markkinajohtaja Euroopassa maakaasubussien, maakaasumoottorien ja maakaasumoottoreilla varustettujen bussikorirakenteiden saralla.
Meidän tuotevalikoimamme: Täydelliset bussit, korirakenteet ja moottorit MANin CNG-tuotevalikoima tarjoaa sopivan ratkaisun kaupunkibussi-alueen kaikkiin vaatimuksiin. Lähes kaikkiin MAN Lion's City -rakennesarjan tyyppeihin – 12 metriä pitkästä yksittäisbussista 18,75 metriä pitkään nivelbussiin – on vaihtoehtoisesti valittavissa CNG-moottori. Kokonaiskorkeudellaan n. 3.300 mm ovat MAN Lion's City CNG -bussit markkinoiden matalimpia maakaasukäyttöisiä busseja. CNG-moottorilla varustettu kaupunkibussi-korirakenne on mitoitettu 12 metrisille matalalattia- ja Low-Entry-ajoneuvoille sekä matalalattia-nivelbusseille 18,75 metriin asti. Lion's City CNG -bussin sydämenä toimii makaava maakaasumoottori E2876 LUH. Moottori on saatavana kahdessa teholuokassa (228 kW/310 hv ja 200kW/272 hv).
MAN-yhteyshenkilö paikan päällä MAN TopUsed Avaa kaikki
Dieselin ja maakaasun välinen hintaero kasvaa maailmanlaajuisesti MAN on markkinajohtaja Euroopassa MAN CNG -bussit biokaasulla ovat lähes CO2-neutraaleja Ajattele ympäristöä Lataa
Tossa vaihtoehto myös Tampesterissa on maakaasua saatavilla on henkilökoslallekkin tankkauspaika.
Muokkaa
New Delhissä otettiin käyttöön 6 100 uutta maakaasubussia vuonna 2009. Se loi 18 000 työpaikkaa.[5] Oikeus määräsi vuonna 2003, että julkisen liikenteen on siirryttävä puhtaampaan energiaan, koska New Delhin partikkelimäärät ylittivät 10-kertaisesti WHO:n rajat. Ainakin 80 000 autoa, joista 9 000 bussia oli siirtynyt maakaasuun vuonna 2006.[6]
Tosta mallia suomeen.
Pösö Expertti 1,9 TD 2000@ Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
|
|
|
|
 |
citroen for ever
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 08:37 |
Viestit: 511
|
ds-jekkeri kirjoitti: Tämän päivän sähköautot ovat verottomia kun saastuttavat niin vähän. Joo-joo. Jos joku laskisi paljonko se litiumakkujen tuottaminen louhimisineen kaikkineen saastuttaa tai miten se tosiasiassa kivihiilellä pääosin tuotettava sähkö päästää, tulisi selväksi että täyssähköauto on kaikkein saastuttavin liikkumisen muoto..
Eikös se Jeremy C aikanaan vertaillu kumpi oli ekologisempi. Hänen oma Range Rover bensa V8 vai Prius? Laski kokonais co2 tuoton (mukana valmistuksessa tulevat) niin tuo range oli 5v omistusaikana ekologisempi, kun hänen vuotuiset ajokilometrit olivat 25tkm luokkaa. Priuksesta olisi tullut 5v aikana parempi, jos olisi ajanut n.90tkm/a
|
|
|
|
 |
citroen for ever
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 08:40 |
Viestit: 511
|
Pasi A S kirjoitti: Polttoaineiden tuotanto prosessi on sellainen että jos esim lentobensaa tarvitaan tulee tuotantoprosessista myös x määrä bensaa ja dieseliä. Minne se dieseli sitten tungetaan jos ei henkilöautojen tankkeihin  Siis lentobensa on minimaallinen osa tuotantoa, kerosiini lähes sama kuin diesel ja dieselin /kerosiinin valmistusprosessin sivutuotteena tulee kevyempiä jakeita kuten lentobensa ja bensiini. 
|
|
|
|
 |
citroen for ever
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 08:47 |
Viestit: 511
|
Plösöilijä kirjoitti: MAN LION'S CITY CNG
CNG-varaajajärjestelmä Kaasulaitteisto Kaasulaitteisto on sijoitettu MAN Lion's City CNG -bussin katon aerodynaamisen kuvun alle. Bus of the Year 2015 Bus of the Year 2015 Kaupunkilinjabussi MAN Lion's City GL CNG on nimetty palkinnolla "Bus of the Year 2015". MANin CNG-kaupunkibussit, taloudellisesti houkutteleva vaihtoehto. Taloudellinen ja ympäristöystävällinen Alhaisempien päästöjen ansiosta paremman ympäristöystävällisyyden ohella ovat MANin CNG-kaupunkibussit myös taloudellisesti houkutteleva vaihtoehto. CNG-varaajajärjestelmä Kaasulaitteisto Kaasulaitteisto on sijoitettu MAN Lion's City CNG -bussin katon aerodynaamisen kuvun alle. Bus of the Year 2015 Bus of the Year 2015 Kaupunkilinjabussi MAN Lion's City GL CNG on nimetty palkinnolla "Bus of the Year 2015".
1 2 3
Tulevaisuuden maakaasu: MAN:in CNG-bussit
Alentaa päästöjä, säästää resursseja, varmistaa liikkuvuuden: MAN panostaa maakaasuun. Raakaöljytarjonta supistuu ja se kohtaa suuret globaalit konventionaaliset ja epäkonventionaaliset maakaasuesiintymät. Molempien energialähteiden koko ajan kasvava hintaero tekee maakaasusta nopeimmin kasvavan käyttövaihtoehdon dieselpolttoaineeseen ja bensiiniin nähden. Vuosien myötä kasvaneella tieto-taidollaan on MAN markkinajohtaja Euroopassa maakaasubussien, maakaasumoottorien ja maakaasumoottoreilla varustettujen bussikorirakenteiden saralla.
Meidän tuotevalikoimamme: Täydelliset bussit, korirakenteet ja moottorit MANin CNG-tuotevalikoima tarjoaa sopivan ratkaisun kaupunkibussi-alueen kaikkiin vaatimuksiin. Lähes kaikkiin MAN Lion's City -rakennesarjan tyyppeihin – 12 metriä pitkästä yksittäisbussista 18,75 metriä pitkään nivelbussiin – on vaihtoehtoisesti valittavissa CNG-moottori. Kokonaiskorkeudellaan n. 3.300 mm ovat MAN Lion's City CNG -bussit markkinoiden matalimpia maakaasukäyttöisiä busseja. CNG-moottorilla varustettu kaupunkibussi-korirakenne on mitoitettu 12 metrisille matalalattia- ja Low-Entry-ajoneuvoille sekä matalalattia-nivelbusseille 18,75 metriin asti. Lion's City CNG -bussin sydämenä toimii makaava maakaasumoottori E2876 LUH. Moottori on saatavana kahdessa teholuokassa (228 kW/310 hv ja 200kW/272 hv).
MAN-yhteyshenkilö paikan päällä MAN TopUsed Avaa kaikki
Dieselin ja maakaasun välinen hintaero kasvaa maailmanlaajuisesti MAN on markkinajohtaja Euroopassa MAN CNG -bussit biokaasulla ovat lähes CO2-neutraaleja Ajattele ympäristöä Lataa
Tossa vaihtoehto myös Tampesterissa on maakaasua saatavilla on henkilökoslallekkin tankkauspaika. Noitahan tai siis kaasubusseja on ollut PKS alueella käytössä jo yli kymmenen vuotta. Eikä vaan MAN vaan on myös muun merkkisiä. Tuo täyssähkö busa on aika mielenkiintoinen, ladataan päätepysäkillä pikalatauksella vain yhden sivun tarpeeseen sähköä. Talvella tilttas muutamia kertoja, kun kuskit ajo kuten ennenkin l. täyskaasukiihdytys pysäkiltä lähtiessä ja armoton sudittelu. Loppu säkö tolleen ajaen pari kolme pysäkkiä ennen päättäriä.
|
|
|
|
 |
Pasi A S
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 09:29 |
Viestit: 35
|
Tampesterissa on maakaasua saatavana, voi olla että seuraava autoni kulkee kaasulla, tankkauspiste on tullut lähelle. Tänneppä tuli ratikka, raiteiden tieltä kaadettiin jo puita ja ihmetellään yhden liito-oravan pesäpuun kiertämistä.
|
|
|
|
 |
Pasi A S
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 09:34 |
Viestit: 35
|
citroen for ever kirjoitti: Pasi A S kirjoitti: Polttoaineiden tuotanto prosessi on sellainen että jos esim lentobensaa tarvitaan tulee tuotantoprosessista myös x määrä bensaa ja dieseliä. Minne se dieseli sitten tungetaan jos ei henkilöautojen tankkeihin  Siis lentobensa on minimaallinen osa tuotantoa, kerosiini lähes sama kuin diesel ja dieselin /kerosiinin valmistusprosessin sivutuotteena tulee kevyempiä jakeita kuten lentobensa ja bensiini.  Luulisi että sitä lentobensaa tarvitaan aika paljon? Aina kun sitä tehdään niin tulee prosessista myös x määrä dieseliä.
|
|
|
|
 |
Pasi A S
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 10:07 |
Viestit: 35
|
Joo, maallikkona sotkin lentobensan tarkoittamaan samaa asiaa kuin kerosiini. Kerosiinia tarvitaan varmaankin paljon, kerosiinia tehdessä tulee x määrä aina dieseliä. Minne se dieseli sitten tankataan jos se kielletään eu alueella vähitellen henkilöautoista?
|
|
|
|
 |
Jr-
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 14.04.2017 13:15 |
Viestit: 148
|
Plösöilijä kirjoitti: New Delhissä otettiin käyttöön 6 100 uutta maakaasubussia vuonna 2009. Se loi 18 000 työpaikkaa.[5] Oikeus määräsi vuonna 2003, että julkisen liikenteen on siirryttävä puhtaampaan energiaan, koska New Delhin partikkelimäärät ylittivät 10-kertaisesti WHO:n rajat. Ainakin 80 000 autoa, joista 9 000 bussia oli siirtynyt maakaasuun vuonna 2006.[6]
Tosta mallia suomeen.
Ei mitään merkistystä, niin kauan kun ihmiset siellä heittävät kaikki roskansa ja *askansa just sinne minne sattuu ja kylmällä ilmalla sytyttävät ne palamaan lämmittelyä varten niin tuollainen on pelleilyä. Hyi mikä saastepesä tuo Delhi ympäristöineen, siellä jos jossain ihmiset tulevat kuolemaan omaan *askaansa.
|
|
|
|
 |
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 13:31 |
Viestit: 1496
|
Hetipä joudun sanani syömään (=instant karma?) dieselautojen pilkkaamisessa. Viime viikonlopun American car showssa kävi ilmi, että Nissan Titania aletaan myydä Suomessa: http://www.truckmasters.fi/nissan_titan/Alkoipa tekemään diesel-Datsunia heti mieli.  Monikäyttöinen tila-auto olisi tuo (ja sopivan mauton ärsyttämään muita).
|
|
|
|
 |
HiTec
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 14:50 |
Viestit: 1929 Paikkakunta: Helsinki
|
Lauri kirjoitti: Hetipä joudun sanani syömään (=instant karma?) dieselautojen pilkkaamisessa. Viime viikonlopun American car showssa kävi ilmi, että Nissan Titania aletaan myydä Suomessa: http://www.truckmasters.fi/nissan_titan/  Ois muuten aika passeli peli meikäläisellekin, sinne menisi lavalle heittäen mitä ikinä haluaakaan kuskata ja vetopainoakin olisi kerrankin "riittävästi". Hmm... Pitäsköhän jo katsella aikoja kortin päivittämiselle C1:ksi 
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20 Weinsberg CaraOne 550 UK -24 Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
|
|
|
|
 |
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 15:37 |
Viestit: 1496
|
HiTec kirjoitti: Ois muuten aika passeli peli meikäläisellekin... Tilataanko kimpassa molemmille, niin saadaan "paljousalennusta"?  Ps. Hauska juttu muuten tuosta American car showsta, että kiinnostavin auto sieltä oli Nissan. 
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 16:07 |
Viestit: 5777 Paikkakunta: Lahti
|
Ei edes pahan hintainen, lähtö alle 30.000 USD https://www.nissanusa.com/trucks/titanPaljonkohan toi merimatka nosta autoverottoman kuorma-auton hintaa 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 16:48 |
Viestit: 1496
|
Xari kirjoitti: Ei edes pahan hintainen, lähtö alle 30.000 USD https://www.nissanusa.com/trucks/titanPaljonkohan toi merimatka nosta autoverottoman kuorma-auton hintaa  Hinta tottakai tuplaantuu täällä meillä, koska tuollainen auto on paha ja vaarallinen. Suomen hinnat tietojeni mukaan 70000-92000€. Verrokkina Hilux pornokopilla (viiden hengen hytillä) ja automaattilootalla n. 55000€
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 17:03 |
Viestit: 1209 Paikkakunta: Turku
|
Lauri kirjoitti: Xari kirjoitti: Ei edes pahan hintainen, lähtö alle 30.000 USD  Suomen hinnat tietojeni mukaan 70000-92000€. Tässä on jossain Yhdysvaltojen ja Suomen välillä markkinat, jotka eivät toimi... Jos verolliset hinnat eroavat 3x niin verottomat eroavat ehkä 2x. Luulis, että noilla kertoimilla olisi Atlantti täynnä laivoja rahtaamassa noita 30 kilodollarin Nisuja tänne Suomen puolelle.
|
|
|
|
 |
HiTec
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 17:52 |
Viestit: 1929 Paikkakunta: Helsinki
|
yason kirjoitti: Luulis, että noilla kertoimilla olisi Atlantti täynnä laivoja rahtaamassa noita 30 kilodollarin Nisuja tänne Suomen puolelle. Mitäpä jos sellasen kävisi sieltä itse hakemassa, ajaisi vaikka Kanadan ja Venäjän kautta, matkalla vain pikkanen laivamatka Alaskasta Venäjälle, niin tulisi se huolellinen sisäänajokin jo suoritettua ... Tai no paskat! Hommaa samointein kämpänkin sieltä ja on vaikka "etätöissä" 
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20 Weinsberg CaraOne 550 UK -24 Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 20.04.2017 18:07 |
Viestit: 2154
|
Ennen kuin aivan riehaannutte ja varailette lippuja hakemaan halpoja Nissaneita, niin selvittäkää saako millään ilveellä jenkeistä tuotua täällä millään kilpiin? Joku valo ongelma on sitten pienin, kun alkavat vaatimaan kaikista materiaaleista, vaikka paloturvallisuus sertifikaatteja, niin tulee äkkiä halvemmaksi viedä se itään. On kokeiltu uuden Cadillacin kanssa, jota ei ollut tyypitetty Suomeen ja oli ainoa vaihtoehto. 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 26.04.2017 06:23 |
Viestit: 3151 Paikkakunta: Korpilahti
|
Mites se oli, ilmasto lämpenee, johon on henkilöautoilijat suurimpia syyllisiä..? https://www.youtube.com/watch?v=p0eMY_RSUbETämmöstä yön pimeinä tunteina... (Oli taas yks sellanen yö ettei oikein unta löytyny)     Ja aamusella näyttää tältä. Saattaa olla pikkasen loskaa tiedossa kun pitää päivällä lähtee ajelemaan... Onneks en vaihtanu vielä kesäkiekkoja Xm:ään... Toukokuuta hätistellään, pitäs olla nurtsi vehreenä jo... ds-jekkeri kirjoitti: Vähintään V8 alle ja seokset rikkaalle, periaatteesta! Jos ei soppaa tule raakana putkesta niin ollaan liian laihalla, liian laihialaisella. https://www.youtube.com/watch?v=NzBMaiCT3tMNäillä eväillä voikin sujuvasti perustella viimeisintä hankintaansa, vaikka pienihän tuo kone vielä on, paitsi kulutuksensa osalta... Ehkä huumorikin vähän vinoutuu, ja kärjistyy, kun jättää nukkumatta... 
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 26.04.2017 11:01 |
Viestit: 5777 Paikkakunta: Lahti
|
Lainaa: Mites se oli, ilmasto lämpenee, johon on henkilöautoilijat suurimpia syyllisiä..?
Ainoa ala tieteessä jossa asiat ei ole erilaisia oletuksia vaan totuuksia ja epäilijät on väärässä 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 25.09.2017 20:05 |
Viestit: 1496
|
Lauri kirjoitti: Hetipä joudun sanani syömään (=instant karma?) dieselautojen pilkkaamisessa. Viime viikonlopun American car showssa kävi ilmi, että Nissan Titania aletaan myydä Suomessa: http://www.truckmasters.fi/nissan_titan/Alkoipa tekemään diesel-Datsunia heti mieli.  Monikäyttöinen tila-auto olisi tuo (ja sopivan mauton ärsyttämään muita). Nyt Titanin saa Suomessakin ympäristöystävällisellä 5.6 litraisella bensa-V8:lla, joten nykyisistä kammottavista diesel-moottoreista ei tarvitse kärsiä edes kevyt kuorma-autoissa.  Olisi leuhka peli hurauttaa sellaisella Vihreiden puoluekokoukseen...
|
|
|
|
 |
pökkelö
|
Viestin otsikko: Re: Viherkommunistien hölmöilyt diisseleillä Lähetetty: 12.12.2017 23:12 |
Viestit: 182
|
http://ilmastorealismia.blogspot.fi/2017/12/vihrea-tyrannia.html
|
|
|
|
 |
|
|