Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/3 [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Varoitus vanhan katalysaattori auton ostajalle!
ViestiLähetetty: 19.02.2020 22:46 
Käyttäjän avatar

Olkoonkin betaromeo kusipää kun paalaa citikoita. Mutta käsittääkseni montaakaan ei ole ruttuautoon laittanut ilmoittamatta, ja koska kukaan ei ole niitä käynyt pelastamassa niin kaikki patonkia lukevat ovat yhtälailla kusipäitä.

Ei ole kenenkään velvollisuus säilyttää kaikkia suomessa hylättyjä sitikan hylsyjä.

Poissa

ViestiLähetetty: 19.02.2020 23:16 

Mustis kirjoitti:

Ei ole kenenkään velvollisuus säilyttää kaikkia suomessa hylättyjä sitikan hylsyjä.

Tottakai on! Jokainen itseään kunnioittava patonkilainen kerää nurkat täyteen näitä! :D
Näin minäkin olen yrittänyt toimia. Kuutosen osatkin pyrin hankkimaan mahdollisimman eettisesti hyödyntäen pösön raatoja.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.02.2020 08:50 

Ootte te kyllä ... hyviä! Aamun uutisissa sanottiin, että tällainen harmaa ja valoton sää saa ihmisen nukkumaan huonommin syömään enemmän ja olemaan vähemmän muiden seurassa. Listaan on pakko lisätä ankara ketutus, joka on mukava jakaa ymmärtäväisten vertaistukilaisten kanssa täällä patongissa. Minä väittäisin, että täällä patongissa on kaikkien, niin paalanneiden kuin hamstranneidenkin ymmärtäväinen, henkinen syli avoinna teille molemmille. Mikä lohduttaisi enemmän, kuin vasta paineistettu, lämmin pallo sylissä ja kuppi lunnaiksi tuotua kaffetta ikimustissa käpälissä? Ootte te niin lutusia! Känkkä-ränkkä tuli aiemmin yhdelle kerrallaan, vaan netin nauhojen kautta yht'aikaa kaikille, jotka unohtaa sanoa sille EI.

Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa

ViestiLähetetty: 20.02.2020 09:31 
Käyttäjän avatar

vtsbx kirjoitti:
Mustis kirjoitti:

Tottakai on! Jokainen itseään kunnioittava patonkilainen kerää nurkat täyteen näitä! :D
Näin minäkin olen yrittänyt toimia. Kuutosen osatkin pyrin hankkimaan mahdollisimman eettisesti hyödyntäen pösön raatoja.

Jotkut on sanonut sairaudeksi kun kaikki pitää säästää. Itse en sitä allekirjoita vaikka hallilta parikymmentä autoa löytyykin. C5sia kolme varalla yhtä ajokkia varten.
"Lemmikkinä hamsteri" :D

Poissa

ViestiLähetetty: 20.02.2020 12:29 
Käyttäjän avatar

Sitruunaseppä kirjoitti:
Ootte te kyllä ... hyviä! Aamun uutisissa sanottiin, että tällainen harmaa ja valoton sää saa ihmisen nukkumaan huonommin syömään enemmän ja olemaan vähemmän muiden seurassa. Listaan on pakko lisätä ankara ketutus, joka on mukava jakaa ymmärtäväisten vertaistukilaisten kanssa täällä patongissa. Minä väittäisin, että täällä patongissa on kaikkien, niin paalanneiden kuin hamstranneidenkin ymmärtäväinen, henkinen syli avoinna teille molemmille. Mikä lohduttaisi enemmän, kuin vasta paineistettu, lämmin pallo sylissä ja kuppi lunnaiksi tuotua kaffetta ikimustissa käpälissä? Ootte te niin lutusia! Känkkä-ränkkä tuli aiemmin yhdelle kerrallaan, vaan netin nauhojen kautta yht'aikaa kaikille, jotka unohtaa sanoa sille EI.

Saatan hyvinkin olla väärässä, mutta saattaa myös olla niin, että täällä riittävästi käydessä sen känkkiksen aina lisääntyessä, tänne jää ainoastaan ne känkkiksen luojat?

En osaa sanoa, miten itse suhtautuisit, kun joku kertoisi sinulle vatvoessasi, mitä teet 307:lesi, sen olevan "kusipäistä" toimintaa? Et ehkä mitenkään, mutta itse olen niin pikku sieluinen, kun oman omaisuuteni hallintaan puututaan, että menee hiukan herne releeseen. Saati silloin, kun jonkin asteisena harrastajana pitämäni tulee kertomaan, että käytän valtaani väärin, silloin kun paalaan omani.

Kaikesta huolimatta tulen kulkemaan valitsemallani tiellä, paalaan silloin kun se tuntuu oikealta ratkaisulta minulle, ostan katin, tai vaikka koko auton patonkilaiseltakin, jos siltä tuntuu. Voin jo etukäteen kertoa, että teidän mielipiteenne ei tule siihen vaikuttamaan, tästä varmaan myös johtuu erään nimimerkin mielenilmaus, että olen ärsyttävä ja vittumainen?

PS: Antakaa vaan tulla lunta tupaan edelleen, mutta yrittäkää edes jotenkin järjellisesti perustella se ja olihan tämänkin ketjun otsikkoon ainakin yksi tyytyväinen ja se oli todella tarkoitettu vinkiksi, eikä kusipäiseksi vittuiluksi! ;)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.02.2020 13:50 

Palataanpas takaisin itse asiaan eli
Reilu kolme vuotta sitten minun nuorimmainen tytär muutti sinne hedelmälliseen etelään ja kyseli joskos minulta joutaisi yksi auto vähäisten, mutta hänelle erittäin tärkeiden romujen kuljetukseen. Pihallahan oli pakettiautoksi rekattu hdi saara, joka puhkui intoa siirtopuuhiin. Siispä se hänelle.
Matka olikin mennyt mitä mainioimmin, sentään kyseessä sitikka-aatelia oleva kuljetin. Parin päivän päästä tuli soitto, jotta se tuo sitikka on lahottanut pakoputkensa, pitää niin hirveetä ääntä käynnistäessä, jotta koko haaga saa ennenaikaisen herätyksen. Pyysin nuorta, notkeaa ihmislasta hivenen kumastumaan ja kurkkaamaan miltäs siellä alapuolella näyttää, kuulema totaalinen lahoaminen puolen metrin matkalta, outoo. Arvasin mikä tää lahoamistapahtuma on ja pyysin tytärtä soittamaan poliisit varmistamaan äkkinäinen metallin katoominen ja tekemään tarkistuslappusen vakuutusta varten.
Ihmeellistä kyllä, pari päivää siitä sitikka pääsi etelänlomalla oikein ammattilaisten hoitoon ja komeen uuden katin!
Seuraavana viikonloppuna saara saapuikin takaisin lähtöpisteeseen hivenen nenukka ylhäällä, saamastaan kohtelusta siellä etelän ihmemaassa.

ps. taisi vakuutuslappusessa lukee uuden katin hinnaksi yli 900€

Poissa

ViestiLähetetty: 20.02.2020 22:51 

Parempi Peukotti tai pari pihassa, kuin paalata ne undakefaloisessa vihassa!

Eikä ole kulunut kuin muutama tunti, kun multa kysyttiin keulan sähköosia ja kaksilitraisen kattia. Vesisateessa vatvoen, ruosteisia pultteja katkoen, heaven can wait.

Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa

ViestiLähetetty: 20.02.2020 23:49 
Käyttäjän avatar

betaromeo kirjoitti:
Sitruunaseppä kirjoitti:

Saatan hyvinkin olla väärässä, mutta saattaa myös olla niin, että täällä riittävästi käydessä sen känkkiksen aina lisääntyessä, tänne jää ainoastaan ne känkkiksen luojat?

En osaa sanoa, miten itse suhtautuisit, kun joku kertoisi sinulle vatvoessasi, mitä teet 307:lesi, sen olevan "kusipäistä" toimintaa? Et ehkä mitenkään, mutta itse olen niin pikku sieluinen, kun oman omaisuuteni hallintaan puututaan, että menee hiukan herne releeseen. Saati silloin, kun jonkin asteisena harrastajana pitämäni tulee kertomaan, että käytän valtaani väärin, silloin kun paalaan omani.

Kaikesta huolimatta tulen kulkemaan valitsemallani tiellä, paalaan silloin kun se tuntuu oikealta ratkaisulta minulle, ostan katin, tai vaikka koko auton patonkilaiseltakin, jos siltä tuntuu. Voin jo etukäteen kertoa, että teidän mielipiteenne ei tule siihen vaikuttamaan, tästä varmaan myös johtuu erään nimimerkin mielenilmaus, että olen ärsyttävä ja vittumainen?

PS: Antakaa vaan tulla lunta tupaan edelleen, mutta yrittäkää edes jotenkin järjellisesti perustella se ja olihan tämänkin ketjun otsikkoon ainakin yksi tyytyväinen ja se oli todella tarkoitettu vinkiksi, eikä kusipäiseksi vittuiluksi! ;)

Betaromeo on nyt väärillä teillä. Nyt kun on ruvennut tulemaan itselle lunta tupaan, tuntuu muuttuneen kriittiseksi "henkilökohtaisuuksia" kohtaan. Kuitenkin kyseessä on henkilö, joka itse aloitti törkeiden henkilökohtaisuuksien latelun jo vuosia sitten juuri tällä palstalla, keskittyen juuri minun viihteellisiin ketjuihini. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuolle romuhessulle vittuillaan juuri niin paljon kuin huvittaa, hän sen kyllä ansaitsee. Varmasti saanut kuulla ihan livenäkin tarpeeksi vittuilua tuollaisella asenteella.

Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.02.2020 00:52 
Käyttäjän avatar

Aloituksen aihetta sivuten: Tuttavani autosta, Citroen Xara diesel, vietiin katti ilmeisesti puukkosahalla/rälläkällä liki kymmenen vuotta sitten, kun auto jäi yöksi mustikkamaan parkkiin. Citikka oli siis jälleen osana kehityksen kärkeä.

Pari viikkoa sitten lähiaueen bemarit käytiin tyhjentämässä rateista, navigaattoreista ja ajotietokoneista. Osa laitteista oli poistettu johtosarja katkaisemalla. Muuan tuttavan auton kohdalla vakuutusyhtiö pohtii lunastusta, koskapa johtosarjan ja kaikkien hilavitkuttimien uusinta ylittää puolet auton arvosta ja autolla on ikää pari vuotta.

Latvian komponenttikaupan alkulähteet lienevät siellä, missä uusia autoja myydään. Tuskin tuo elektroniikka enää harrasteikäisessä autossa kiinnostaa, mutta katin puuttuminen voi tosiaan lopettaa liikkumisen. Tietoinen irroittaminen menee varmaankin petoksen puolelle, vaikka olisi yksityisten kaupoista kysymys. On sitten toinen juttu, saako rahoja mitenkään takaisin.

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

ViestiLähetetty: 21.02.2020 02:02 
Käyttäjän avatar

Sitruunapatongin käyttöohje:
Kuva

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

ViestiLähetetty: 21.02.2020 03:25 
Käyttäjän avatar

ds-jekkeri kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:
Sitruunaseppä kirjoitti:

Betaromeo on nyt väärillä teillä. Nyt kun on ruvennut tulemaan itselle lunta tupaan, tuntuu muuttuneen kriittiseksi "henkilökohtaisuuksia" kohtaan. Kuitenkin kyseessä on henkilö, joka itse aloitti törkeiden henkilökohtaisuuksien latelun jo vuosia sitten juuri tällä palstalla, keskittyen juuri minun viihteellisiin ketjuihini. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuolle romuhessulle vittuillaan juuri niin paljon kuin huvittaa, hän sen kyllä ansaitsee. Varmasti saanut kuulla ihan livenäkin tarpeeksi vittuilua tuollaisella asenteella.

Sävellys ja sanat Simo Salminen ehkä riittää!

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.02.2020 15:19 

Oisko tästä kevennykseksi?
https://www.youtube.com/watch?v=dpotkMM_owg

Poissa

ViestiLähetetty: 21.02.2020 15:29 
Käyttäjän avatar

retrotuner kirjoitti:

Aivan mainio, mutta hiukan hidas tempo! :) Olen muuten alkanut pitämään siitä "romuhessu" nimityksestä ja ei se haittaa niin kauan, kun lompakko turpoaa.

Tänäänkin sai autettua patonkilaista, että saa pelin leimattua, kuten niin montaa muutakin.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.02.2020 22:02 

https://www.talouselama.fi/uutiset/te/9 ... parit:94f8

Poissa

ViestiLähetetty: 21.02.2020 22:26 
Käyttäjän avatar

Janne L kirjoitti:
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/9f603fb2-f46d-492e-ac07-b01d5f63fed2?ref=ampparit:94f8

Odottanut jo kovasti, koska aletaan velvoittamaan kattien ostajilta vaatimusta VIN koodista, mistä tarjottava katti peräisin. "Romuhessuna" olen jo varautunut asiaan, jos haluan joskus luopua tilataiteestani, niin voin kertoa mistä lähtöisin.
Ei kovin kummoinen läjä ole parin vanhan avo Maseratin arvoinen kasa. ;)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 00:22 

betaromeo kirjoitti:
retrotuner kirjoitti:
Tänäänkin sai autettua patonkilaista, että saa pelin leimattua, kuten niin montaa muutakin.

Hienoa itsekkin pelastin tänään välillisesti pari sitruunaa tien päälle muuten vääjäämättömältä paalaamiselta (osat nfp)
Siinä sai korjaamoalan yrittäjäkin siivunsa samaten duunari ja verottajan suuntaankin lipsahti jokunen kymppi.
Tämä kaiki toki palkkatyön ohessa eikai kukaan näitä elannokseen elvyttele?

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 04:19 
Käyttäjän avatar

Plagu kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:
retrotuner kirjoitti:

Hienoa itsekkin pelastin tänään välillisesti pari sitruunaa tien päälle muuten vääjäämättömältä paalaamiselta (osat nfp)
Siinä sai korjaamoalan yrittäjäkin siivunsa samaten duunari ja verottajan suuntaankin lipsahti jokunen kymppi.
Tämä kaiki toki palkkatyön ohessa eikai kukaan näitä elannokseen elvyttele?

En epäile ollenkaan sinun erityis osaamisella, etteikö näin olisi. :) Ehkä täältäkin on joskus jotain verottajalle livennyt, kun viikolla joku tonni tuli alveja takaisin?

Eiköhän tämän harrastamisen kulut ole jo aikoinaan tehty muulla tavalla, mutta kernaasti otetaan vastaan kaikki, mikä tätäkin hulluutta tukee.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 12:48 
Käyttäjän avatar

betaromeo kirjoitti:
Auto muuttuu arvottomaksi viimeistään seuraavan katsastuksen yhteydessä, sen puuttuessa.
Mikä siitä arvottoman tekisi? Vai muuttaako mielestäsi minkä tahansa osan puuttuminen tai hajoaminen auton arvottomaksi? Käsittääkseni uuden tarvikekatalysaattorin saa kaupasta alle satasella.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 15:27 
Käyttäjän avatar

laakeri kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:
Auto muuttuu arvottomaksi viimeistään seuraavan katsastuksen yhteydessä, sen puuttuessa.
Mikä siitä arvottoman tekisi? Vai muuttaako mielestäsi minkä tahansa osan puuttuminen tai hajoaminen auton arvottomaksi? Käsittääkseni uuden tarvikekatalysaattorin saa kaupasta alle satasella.

Olin jo otsikoinut ketjun niin, että siitä ilmenee vanhan katalysaattori autojen kyseessä ollessa. Otetaan vaikka esimerkki tapaukseksi I korinen C5. Sellaisia puoli pidettyjä saa ostaa 500€ vaikka joka päivä, eli sen arvo ei ole lähtöönkään kovin suuri. Esitänkin sinulle vasta kysymyksen, millä olisit valmis ostamaan sellaisen, mistä vielä katti puuttuisi?

Tehdään sitten asia vieläkin vaikeammaksi, jos se C5 olisi varustettu V6 moottorilla ja ne katit olisi korvattu suorilla putkilla kattien sijaan. Minkälaiset tarvike katit ensiksi niiden hankaliin paikkoihin sijoittaisit? Toiseksi, jos kuitenkin haluaisit elvyttää sen katsastettavaan kuntoon päästöjen osalta, niin mistä tämän hetkisen tilanteen huomioiden uskoisit sellaiset löytävän? Ehkä toivoisit jollain harrastajalla sellaiset olevan, mutta jos ne on uhrattu taiteen alttarille, niin saattaisit yllättyä niiden hinnoittelusta.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 16:04 
Käyttäjän avatar

Missä hintaluokassa liikutaan esim v6sen katteissa?
Meneekö alkuperäiset 4numeroisiin summiin kappaleelta?

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 16:16 
Käyttäjän avatar

Mustis kirjoitti:
Missä hintaluokassa liikutaan esim v6sen katteissa?
Meneekö alkuperäiset 4numeroisiin summiin kappaleelta?

Voisin uskoa helposti menevän ja epäilen tämän hetkisen maahntuonnin ja tehtaan varaosa politiikan valossa, että toimitetaanko edes? No tekeehän joku sellaiset.
Tästä pääsemmekin siihen, että sellainen V6 koneinen taitaa olla viisasta pitää kunnossa puolien ja suutinten osalta.

Eräs täti tuossa juuri toimitti, että 2000 luvun alkupuolen bensa Passatin katti ja etumainen lambda olisi ollut 1200-1300€, enkä usko ainakaan siinä tapauksessa tarvike katin tulevan kyseeseen?

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 17:02 

Eipä näköjään saa C5 ES9A tai ES9J4S etukatteja ainakaan orkkiksena mistään. Tarvikkeena näköjään ihan ok saatavuus, sparetolta 160€ + 300€, autodocilta samat 300€ + 450€. Molempiin saa takakattia alkuperäisenä kylläkin, mutta se ei auta esim P420/30 koodin kanssa mitään vaikka päästöistä menisikin heittämällä pelkästään tuolla takakatilla...

C6/P407 ES9A etukatteja saa vielä alkuperäisenä ja myöskin tarvikkeenakin ehkä. Tarvikkeen hinta on vajaa 500€/puoli.

-00 Xantia Activa V6
-97 Xantia V6 Automaatti
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 18:52 
Käyttäjän avatar

betaromeo kirjoitti:
Olin jo otsikoinut ketjun niin, että siitä ilmenee vanhan katalysaattori autojen kyseessä ollessa. Otetaan vaikka esimerkki tapaukseksi I korinen C5. Sellaisia puoli pidettyjä saa ostaa 500€ vaikka joka päivä, eli sen arvo ei ole lähtöönkään kovin suuri. Esitänkin sinulle vasta kysymyksen, millä olisit valmis ostamaan sellaisen, mistä vielä katti puuttuisi?
En olisi valmis ostamaan sellaista. Jos ostamastani autosta puuttuu katti (joka on todennäköisimmin diesel-katti), käyn varmaankin kysymässä auton minulle myyneestä liikkeestä, että missä se heidän piikkiinsä asennetaan. Mutta hintaluokkaa verrataksemme, olen joskus ostanut BX vanin 500 €:lla ja kun siitä oli pian tarve vaihtaa tuulilasi 170 €:n hintaan, ei se mielestäni ollut mikään ongelma.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 19:17 

Hei1
Kattikeskustelu lipsahti merkillisen riitaiseksi. Mielestäni Betaromeo aloitti ihan asiallisen jutustelun asiasta, joka minuakin on kiinnostanut. Sitten alkoi kumma nokittelu. Jos on vanhoja kaunoja jäänyt, niin on turha niitä kaivaa esiin vaikka väkisin. Toisten "opettaminen" palstoilla taitaa myös olla turhaa. (vanha koira ei opi.....) Enkä tässä hauku ketään koiraksi, tämä on vanha sanaparsi.
Mutta Kateista tuli paljon hyvää tietoa. Asiantuntemusta on palstalaisila paljon .
Hyviä keskusteluja tarvitaan. Kevyttä vittuiluakin saa olla. Muistetaan että: "ei siihen kummoista miestä tarvita, kun toisen mielen pahoittaa "!

Hakapajamies

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 19:40 
Käyttäjän avatar

Paljonko katti kestää normaalikäytössä?

Olen ajellut dieselillä noin 450 tkm saakka ja bensoilla noin 350 tkm, eikä katteihin ole tarvinnut kajota.
Hajoavatko ne muiden ulkoisten syiden johdosta, jos vaikkapa anturivikoja tai vääriä seoksia pääsee syntymään ennen prosessia?

Millä metreillä näitä on jouduttu vaihtamaan?

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/3 [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava