|
Kirjoittaja |
Viesti |
Northstar
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 28.04.2020 22:33 |
Viestit: 1417 Paikkakunta: Porvoo
|
HiTec kirjoitti: Itse tein X7:n jälkeen pienen syrjähypyn Renault-maailmaan ja sielläkin sinne japonialaiseen Nissan-perheen tuotteeseen - Qashqai ja voi sitä v...n määrää mitä emännän suusta alkoi tulemaan, sitä edes tälläinen rauhallinenkaan mies hiiltymättä tahtonut oikein kestää  Niin tuo riisikippo sitten lopulta vaihtuikin Berlingo XL:ään ja nyt tuntuu jälleen olevan asiat oikeilla paikoillaan, paras Shine-varustetaso lähes kaikilla lisävarusteilla mitä vaan rahalla tuohon ikinä saa. Niin on tuo emäntäkin jälleen suu maireana että  Qashqai 2 ei ole mitään tekemistä "riisikippojen" tai Japanin kanssa..Eurooppaan myydyt autot valmistettu Britanniassa,Renaultin tekniikkaa kokonaisuudessaan..Berlingo/Opel Combo taas koottu Espanjassa tai Portugalissa..
"Sell the house Sell the cars Sell the kids I am not coming back"
|
|
|
|
 |
jaakkovaakko
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 29.04.2020 21:42 |
Viestit: 693
|
Nissanit Sunderlandin lahja junteille, jotka eivät ymmärrä ajo-ominaisuuksista mitään
|
|
|
|
 |
HiTec
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 08:46 |
Viestit: 1941 Paikkakunta: Helsinki
|
Northstar kirjoitti: Qashqai 2 ei ole mitään tekemistä "riisikippojen" tai Japanin kanssa..Eurooppaan myydyt autot valmistettu Britanniassa,Renaultin tekniikkaa kokonaisuudessaan..Berlingo/Opel Combo taas koottu Espanjassa tai Portugalissa.. Tiedän toki tuon brexit-valtion valmistusmaana, Renaultin tekniikan jne. mutta kovin onnistuneesti olivat silti "asentaneet" tuohon Nissanin ah niin perinteisen ruostumisherkkyyden - eikä Qashqai sen paremmin kuin Kadjarkaan ole tästä perinteestä mikään poikkeus Ja tämä nykyinen Berlingohan tosiaan on sama auto kuin mainitsemasi Opel Combo, mutta myös Peugeot Rifter ja Toyota Proace City Verso. Jokaisella merkillä kuitenkin on ne omat mausteensa niin keulailmeen, sisustuksen kuin varustelun osalta ja näin toki myös hinnastonsa. Myös maahantuojan valitsemat erilaiset tekniset ratkaisut eroavat, esim. 1.5BlueHDi 130 diesel on Citroënilla ja Opelilla saatavissa myös man.askisina, mutta Peugeotilla ja Toyotalla vain EAT8 automaatilla. Meillä kun on myös tuo Dethleffs perässä vedettävänä, niin tuon automaatin onnettomat vetokyvyt jarrullisena pakottivat man.askiseen ja kun laitetaan hinnastot vierekkäin Berlingo vs. Combo, niin Citroën oli melko ilmiselvä voittaja ja näin palattiin siis meilläkin merkkiin  jaakkovaakko kirjoitti: Nissanit Sunderlandin lahja junteille, jotka eivät ymmärrä ajo-ominaisuuksista mitään Et kai vaan kuvittele että tässä Berlingossa sitten mukamas olisi näitä "ajo-ominaisuuksia" jotenkin mukamas enempi 
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20 Weinsberg CaraOne 550 UK -24 Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
|
|
|
|
 |
TeeKoo
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 09:18 |
Viestit: 201 Paikkakunta: Turku
|
Seuraajaa etsiessä, tosin vasta vain kiinnostusvaiheessa, kaipaisin vastausta. mihin kaikkiin malleihin sen uuden jousituksen saa?
C5 Break HDi204 A vm 2011
|
|
|
|
 |
see5
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 09:42 |
Viestit: 23 Paikkakunta: Kaarina
|
C5 aircross ja C4 cactus
C5X shine bizniz-23, e-c4-23. ex-sitikat: C5 aircross 130 HDI Shine A-19, C4 Cactus II 110-19, C5 204 HDI-13, C5 163 HDI-11, C5 136 HDI-08, C5 110 HDI-05, Xsara 90 HDI-03
|
|
|
|
 |
Jr-
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 09:43 |
Viestit: 148
|
laakeri kirjoitti: Eikä kuulu X7:kaan niihin autoihin. Paljon mukavampi on taittaa matkaa rauhallisemmin ja pysähdellä. Olikohan Xantialla vai XM:llä, kun kerran yhdessä päivässä pyyhkäistiin Kerimäeltä Kilpisjärvelle Kajaanin ja Rovaniemen kautta, sisältäen lähinnä ruoka- ja kahvitaukoja. Jotain 1100 km luokkaa taisi olla. Samaa hölmöyttä ei kyllä enää uudestaan tehdä millään kulkineella. Ei seuraavana päivänä kyennyt oikein mihinkään. Noin 600 km pyrähdys Oulusta kotiin on tullut X7:lla tehtyä pariin kertaan ja se vielä meni siedettävästi suht vähillä tauoilla. Tosiaan aamuyöstä kun lähti, niin ehti vielä illalla hiitolenkille Pyhätunturin maisemiin. Ei se matka taitu jos jatkuvasti pysähtelee. Omalle persaukselle C5x7 on ehdottomasti paras auto joka minulla on tähän asti ollut.
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 09:50 |
Viestit: 7819 Paikkakunta: Eurajoki
|
Jr- kirjoitti: Omalle persaukselle C5x7 on ehdottomasti paras auto joka minulla on tähän asti ollut. Nyt kuukauden päivät omalla X7:lla ajelleena en kyllä oikein osaa sanoa. Yleinen mukavuus on hyvä, mutta huonolla tiellä ei ole ykköskoppaisen femman veroinen millään. Pintakova se on, vaikka isommat heito meneekin nätisti. Epäilykset kyllä suuntautuu palloihin, etenkin takapäähän. Onhan tolla vajaassa 8 vuodessa jo 390tkm rullattu. Ehkä pitäis kokeilla jotain... Se tuosta täytyy sanoa, että koskaan ennen en ole jousituksen sporttiasennolle löytänyt käyttöä, mutta tuossa se jämäköittää mutkakäytöstä hienosti muuten ajoa häiritsemättä.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 12:06 |
Viestit: 1878
|
Tuo pintakovuus kuulostaa oudolta. Mun mielestä X7 on ensimmäinen hydesitikka jossa tuo asia nimenomaan on saatu hoidettua pois päiväjärjestyksestä, kiitos kuulunee nykyaikaiselle pyöräntuennalle. Ainoa mitä puuttuu on joustovarat, varsinkin ulosjoustoa saisi olla vähintään tuplasti.
Sama havainto tuosta sport-asetuksesta, parantaa auton ajettavuutta huomattavasti varsinkin mutkatiellä. Vaste ohjaukseen — tai ohjautuvuus — on ihan toistaluokkaa kuin Comfort-modessa.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
ace
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 15:16 |
Viestit: 128
|
kaseva kirjoitti: Sama havainto tuosta sport-asetuksesta, parantaa auton ajettavuutta huomattavasti varsinkin mutkatiellä. Vaste ohjaukseen — tai ohjautuvuus — on ihan toistaluokkaa kuin Comfort-modessa. Oletko kaseva päässyt vertailemaan tätä ominaisuutta V6 HDi:n ja "perus"-version välillä? Tuossa V6:ssa nimittäin ero on todella selkeä juuri kuvailemallasi tavalla. Aikoinaan kun v. 2008 koeajoin silloin ihan uuden C5:n niin muistaakseni siinä en huomannut niin selkeää eroa. Tosin muisti saattaa tehdä tepposet. En ole hetkeen ajanut muuta C5:sta kuin tuota V6:sta.
C5 V6 240 HDi, C5 Aircross Hybrid (ex. C4, Xantia Activa TCT, Xm V6, BX 14RE)
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 30.04.2020 15:39 |
Viestit: 1878
|
Ennen tuota kuuvetosta oli nelimukinen HDI 175, tosin Tourer (joo, ei ollu paljo sedaneita tarjolla vastaavalla paketilla  ). Ajoltaan aivan eri maailmasta. Kutonen on balanssissa kaikinpuolin ja jotenkin vaan, parempi. Yhtä aikaa mukavan pehmeä, mutta tarkka ja johdonmukainen. HDI 175:llä ei tullut juuri Sport-asentoa käytettyä, tuntui että se vain tönkötti jousituksen ominaisuuksia ja esim. keulan ja perän eriparisuus vain korostui. Eikä ohjautuvuuteen ollut samanlaista positiivista vaikutusta.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
TeeKoo
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 01.05.2020 08:48 |
Viestit: 201 Paikkakunta: Turku
|
see5 kirjoitti: C5 aircross ja C4 cactus No eipä sitten vieä paljoa valinnanvaraa ole. Ehkäpä sitten on enemmän kun Vitoseni vaihtokunnossa alkaa olemaan.
C5 Break HDi204 A vm 2011
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 01.05.2020 11:28 |
Viestit: 1220 Paikkakunta: Turku
|
kaseva kirjoitti: Ajoltaan aivan eri maailmasta. Kutonen on balanssissa kaikinpuolin ja jotenkin vaan, parempi. Yhtä aikaa mukavan pehmeä, mutta tarkka ja johdonmukainen. HDI 175:llä ei tullut juuri Sport-asentoa käytettyä, tuntui että se vain tönkötti jousituksen ominaisuuksia ja esim. keulan ja perän eriparisuus vain korostui. Onkos kellään tietoa, onko hdi 2.7/3.0 -kuutosissa eroa tämän suhteen? Ja entä bensakutonen?
|
|
|
|
 |
Akseli
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 01.05.2020 13:54 |
Viestit: 723
|
Noissa paremmissa malleissa on jokaisessa nurkassa oma korkeusanturi, mikä varmasti vaikuttaa jäykkyydensäädön toimivuuteen. Itse jäykkyydensäädin, jossa on iskariventtiilit sekä pallot ovat samoja mitä noissa huonommissa malleissa, eli siitä ei pitäisi tulla eroa.
-00 Xantia Activa V6 -97 Xantia V6 Automaatti
|
|
|
|
 |
ace
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 02.05.2020 00:14 |
Viestit: 128
|
Sekä 2,7 että 3,0 HDi:ssä näyttäisi catcar:in mukaan olevan molemmilla akseleilla kaksi anturia. Myös erillinen jousituksen ecu on samalla sarjanumerolla, tosin ohjelmoinnissa voi olla eroa. En ole päässyt tuota 2,7 koskaan kokeilemaan, kun aika harvassa ovat kaikki C5 X7 V6:t.
C5 V6 240 HDi, C5 Aircross Hybrid (ex. C4, Xantia Activa TCT, Xm V6, BX 14RE)
|
|
|
|
 |
Pekkax
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 05.05.2020 16:15 |
Viestit: 230 Paikkakunta: Oulu
|
Myös 2.2 hdi 204 löytyy joka kulmasta korkeusanturi. Omaa kokemusta ei ole kuin kahdesta C5 x7:sta, 2.0 bensa ja tämä 2.2 hdi. Bensaversiossa ei juuri eroa huomannut sport-asennolla, mutta tässä kyllä huomaa jos unohtuu sport-asento päälle. Hitaassa ajossa autosta tulee omaan makuun turhan kova, mutta nopeammassa vauhdissa taas jotenkin vakaampi ajettava sportilla.
DS7 eTense 4x4 300 - 2020 ID 20 D super - 1971 B11 Normale - 1955
|
|
|
|
 |
pvalila
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 05.05.2020 20:06 |
Viestit: 3975
|
Vanhassa ykköskoppasessa karvalakkihydessä ulosjoustot hidastustöyssyjen jälkeen kiusasivat paljon vähemmän kuin nykyisessä x7:ssa. Nykyisen autoni kolahtelut vähenivät hieman, kun saamani vihjeen perusteella jätin sporttinapin pysyvästi käyttöön.
Monet ovat kuulemma palloja vaihtaneet jne. mutta tuosta kolahtelusta ei kuulemma eroon pääse. Jokaista yksilöä se ei kaiketi vaivaa, ehkä nuo kuutoskoneiset ovat tässä(kin) suhteessa fiksumpia?
|
|
|
|
 |
Pekkax
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 06.05.2020 11:22 |
Viestit: 230 Paikkakunta: Oulu
|
Ainakin tämä 2.2 hdi 204 heppasella myllyllä paukkuu myös ulosjoustossa samaan tapaan. Ja jousitus käsittääkseni identtinen kutoskoneisten kanssa. Jousisylintereissä on vain yksinkertaisesti liian lyhyt vara ulosjoustossa, ainakin edessä. En ole vielä perää saanut paukkumaan samaan tapaan.
DS7 eTense 4x4 300 - 2020 ID 20 D super - 1971 B11 Normale - 1955
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 06.05.2020 14:29 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Joustovarat on pienet ja entistä herkempi oikealle korkeudelle ja pallojen paineilla. Korkeussäädöissä yksi ongelma on korkeusanturin nivelpallojen/linnunluiden ruostuminen/jumittaminen ja välykset. Oma kokemukseni uudemmista -11-12 mallista 204 ja 240 hdi malleista on että tuntuivat mukavammalta kuin oma 170hdi. Mutta toisaalta tiedän että pallot vajaita joten suoraa vertailua vaikea tehdä, tai arvioida lisäanturien vaikutusta. Tosin niiden määrän lisäytyessä myös niiden vanhuusvaivat kertautuvat..
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
vtsbx
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 07.05.2020 22:57 |
Viestit: 527
|
Seuraava X7.. isommalla padalla ku edellinen. Toki toi nykyinenkin pitäisi saada ajettua loppuun. Ja sedanina ehdottomasti. Tai jos nyt vielä löytyisi hyvä ykköskoppanen 2.2hdi at sedan ni vois varastoida siihen asti kun tuossa nykyisessä tulee käyttöikä tiensä päähän.
|
|
|
|
 |
kimmoa
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 08.05.2020 10:29 |
Viestit: 169
|
Jr- kirjoitti: laakeri kirjoitti: Eikä kuulu X7:kaan niihin autoihin. Paljon mukavampi on taittaa matkaa rauhallisemmin ja pysähdellä. Olikohan Xantialla vai XM:llä, kun kerran yhdessä päivässä pyyhkäistiin Kerimäeltä Kilpisjärvelle Kajaanin ja Rovaniemen kautta, sisältäen lähinnä ruoka- ja kahvitaukoja. Jotain 1100 km luokkaa taisi olla. Samaa hölmöyttä ei kyllä enää uudestaan tehdä millään kulkineella. Ei seuraavana päivänä kyennyt oikein mihinkään. Noin 600 km pyrähdys Oulusta kotiin on tullut X7:lla tehtyä pariin kertaan ja se vielä meni siedettävästi suht vähillä tauoilla. Tosiaan aamuyöstä kun lähti, niin ehti vielä illalla hiitolenkille Pyhätunturin maisemiin. Ei se matka taitu jos jatkuvasti pysähtelee. Omalle persaukselle C5x7 on ehdottomasti paras auto joka minulla on tähän asti ollut. Ei tämän tyyppisiin ajeluihin kaksisia autoja tarvita: Warre 353W:llä v. -96 Budapestistä Tallinnaan 1700km 36h, pysähdyksinä pelkät rajatauot. Tosin niissä joutui pahimmillaan 2h jonottamaan...
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 08.05.2020 11:19 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
kimmoa kirjoitti: Jr- kirjoitti: Tosiaan aamuyöstä kun lähti, niin ehti vielä illalla hiitolenkille Pyhätunturin maisemiin. Ei se matka taitu jos jatkuvasti pysähtelee. Ei tämän tyyppisiin ajeluihin kaksisia autoja tarvita: Warre 353W:llä v. -96 Budapestistä Tallinnaan 1700km 36h, pysähdyksinä pelkät rajatauot. Tosin niissä joutui pahimmillaan 2h jonottamaan... Jos tarkoitus on vain päästä nopeasti siirtymään pitkähkö matka pisteestä toiseen, kannattanee käyttää lentokonetta tai joissain tapauksissa junaa - tai jopa venettä/laivaa. Auto on moisiin suoritteisiin turhan hidas. Autolla rauhallisemmin liikkuen sitten taas ehtii nauttia itse matkastakin, mukaan lukien matkan varrella vastaan tulevat kohteet. Tuota laivaa nopeana kulkineena tuli itse kokeiltua helmikuussa. Olin Norjan Ulsteinvikiin menossa, joten lensin Ålesundiin. Vaihtoehtoina oli joko vuokrata auto sieltä ja ajaa Ulsteinvikiin tai sitten odottaa pari tuntia bussia, mennä sillä rantaan, sieltä hurtigbåtilla lähemmäs ja bussilla loppumatka. Tuolla jälkimmäisellä vaihtoehdolla olin odottelusta huolimatta nopeammin kohteessa kuin vuokra-autolla olisi ollut mitenkään mahdollista olla. Ja tekipä se mukavasti joustoa takaisinlähtöönkin, kun lähdinkin yöksi ennen poislähtöä mukaan merikokeille ja hyppäsin aamulla laivasta pois hurtigbåt-laiturin lähistöllä, josta pääsin heti jatkamaan matkaa lentokentälle, eikä täytynyt sitten sitä vuokra-autoa lähteä hakemaan lähtöpisteestä...
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Jr-
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 09.05.2020 16:15 |
Viestit: 148
|
Ei ole muuten tuollaisen +300tkm ajetun x7:n ylläpito ihan halvemmasta päästä. Reilun vuoden kuluessa on vaihdettu molemmat takapyörän laakerit, flekti, takajarrusatula, ilmastointi täytetty, pyyhkijän moottori, raidetangon pää, ABS anturi. Siihen vielä päälle liki 800€:n käyttömaksu vuosittain. Kohta pitäisi se jakopää tehdä.
Tankkauset olen kirjannut sovellukseen 11kk:n ajalta, noin 27tkm ja 2700€. Keskimäärin noin 7l/100km.
Eli liki 3000€ on mennyt remonttihommiin töineen, jotakin olen itse tehnyt ja jotakin teettänyt.
|
|
|
|
 |
Akseli
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 09.05.2020 17:13 |
Viestit: 723
|
100tkm+ jälkeen kyl X7 alustaremppojen muodossa alkaa olla hintavaa, jos ei itse kykene tekemään. Etenkin kun ne puslat ja nivelet menee yksitellen ja sit joku etupyörän laakerin vaihto on isompi homma niin siinä alkaa tulla työllekin hintaa.
-00 Xantia Activa V6 -97 Xantia V6 Automaatti
|
|
|
|
 |
vtsbx
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 09.05.2020 18:12 |
Viestit: 527
|
No mulla meni se 100-250 väli melkovähillä sit on menny ensin takapöörän laakerit ja toinen satula. Just plus 300 meni eka etupyörän laakeri. Katotaan ny pääseekö tuolla sinne 400 asti mut katotaan ny tuleeko mitään isompaa . Edelliset kaks ykköskoppasta lähti paaliin/hävitykseen siinä 300-350 lukemassa.. eli ehkä toi X7 noista pisimmälle menee.. Toki pehmein toi on koriltaan ja alustaltaan näistä mulla olleista. Etulokasuojaa jo joutui vajaa vuosi sitten hitsuumalla parsimaan..
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Mitä C5 III X7 jälkeen Lähetetty: 09.05.2020 23:50 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Jr- kirjoitti: Ei ole muuten tuollaisen +300tkm ajetun x7:n ylläpito ihan halvemmasta päästä. Reilun vuoden kuluessa on vaihdettu molemmat takapyörän laakerit, flekti, takajarrusatula, ilmastointi täytetty, pyyhkijän moottori, raidetangon pää, ABS anturi. Siihen vielä päälle liki 800€:n käyttömaksu vuosittain. Kohta pitäisi se jakopää tehdä. Ovat saaneet X7:n myötä Citikasta tehtyä huoltojen osalta saksalaistyylisen. Vielä kun kehittävät, niin kohta pääsevät japanilaisten tasolle Vaimolla on X7 ollut kohta pari vuotta. Kierros tolppia on mennyt ja yksi lasinnostin. Kilsat ovat jossain 300 Mm:n paikkeilla. Jr- kirjoitti: Tankkauset olen kirjannut sovellukseen 11kk:n ajalta, noin 27tkm ja 2700€. Keskimäärin noin 7l/100km. Joidenkin speksien mukaan 2.2 olisi muistaakseni vähempijanoinen kuin tuo 2.0, joka täällä rouvalla on. Sillä kulutus on seurattujen pätkien osalta pyörinyt 5,6...7,6 l/100 km välillä, keskimääräisen ollessa 6,19 l/100 km. Samanvuotinen Passatti samankokoisella koneella on miulla vienyt 5,99...7,90 l/100 km, keskimääräisen ollessa 6,87 l/100 km, mutta seuranta on toistaiseksi vain talvelta, joten Webasto on nostanut siinä lukemaa (+halpistalvirenkaat). Taitavat aika samoihin mennä molemmat loppujen lopuksi siis.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
|
|