D modessa auto esittää automaattivaihteista bensa autoa, eli regeneroinnin teho vastaa suunnilleen normaalia moottorijarrutusta. Kun painaa jarrua, ensin lisää regeneroinnin määrää, jos kuski haluaa pysähtyä nopeammin, jarruttaakin. Eli aina hidastaessa käyttää regeneointia sen minkä pystyy.
Talvikulutus järkyttävä kaikissa autoissa, sekä polttomoottori että sähkömoottori versioissa, jos ajaa aivan lyhyttä matkaa. Toki moni "mittaa" kulutusta ajotietokoneella, jolloin esim webaston kulutus jää pois.
Ë-C4 kulutusta nostaa rajusti myös, jos sisälämpöasetus yli 20 astetta ja automaatti + ac ei jostain syystä kelpaa. (Liian kylmä, lasit huurussa välillä jne...) keulan tukkiminen laskee kulutusta jokusen kwh/100km talvella.
Meillä pääosa ajosta n. 20 km. Ekalle 5-10 km näyttää n. 30-35 kwh/100 km kulutusta kun lähtee kylmällä autolla pakkasesta.
Huoltoväli 2v / 25000 km. Autossa sähköinen huoltokirja, jota merkkihuolto(kaan) ei jaksa täyttää

Huollossa pääosin kai tarkistuksia, jäähdytin nesteen kunto, lämmityslaitteen teho, 12 v akun kunto, jarrunesteen vaihto. Raitisilmasuodatin ei kuulu ymmärtääkseni huoltoon vaan vaihdetaan tarvittaessa. Ainakin minulta kysyttiin että vaihdetaanko.