|
Kirjoittaja |
Viesti |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 18.07.2010 23:33 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
Teuski kirjoitti: Onko toisella puolella ekan mallin (eli ainut oikea) M3 bemari? Juu, niitä tuolla näkyi useampiakin. Muualla Saksassa en noihin sitten törmännytkään.
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 18.07.2010 23:37 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
Cikatti kirjoitti: Kyllä "porkke" on pirun magee soundeiltaan ja kaikelta muultakin, se on myös yksi luotettavampia autoja joita on tehty, siis tilastollisesti. Tuo kuvassa oleva on kyllä pilattu teinithyninkilla, hyi olkoon. Toi kyseinen porkke on kyllä tullut ihan suoraan tehtaalta ton näköisenä.
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 19.07.2010 00:57 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Palloidiootti kirjoitti: Mitä vikaa Ferrareissa on? Noin siis hintaa, mukavuutta, käytännöllisyyttä, luotettavuutta ja käyttökustannuksia lukuunottamatta?  Nimenomaan varsin epäkäytännöllisiltä vaikuttavat radan ulkopuolelle ja tosiaan nuo muutkin mainitsemasi asiat. En itse keksisi ihan heti muuta käyttöä moiselle radan ulkopuolella, kuin metalliromuksi pistämisen. Palloidiootti kirjoitti: Useat mallithan ovat muotoilultaan varsin onnistuneita, ja moottoripuolelta tuskin kamalasti haukuttuvaa löytyy. Muotoilu on toki erilaista verrattuna moneen yleisempään autoon, mutta kun sitä hetken katsoo, niin huomaa ettei se nyt erityisen hienolta näytä. Ei ihan meikäläisen makuun. Toki nuo päitä kääntävät harvinaisuutensa vuoksi. Moottoripuoleen en ole niin perehtynyt noissa, joten jätän kommentoimatta.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 20.07.2010 00:00 |
Viestit: 5850 Paikkakunta: Lahti
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 20.07.2010 00:22 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Xari kirjoitti: Mäyräkoira mahtuu huoletta mukaan. Ja järkihän tulee halvoista kilometreistä. Kaikki kulut arvonalenema, kulutus, varaosat, vakuutukset yms laskettuna muistelisin CB:llä tulleen kilometrille hintaa ehkä puolet siitä, mitä Xantialle. Jos ei tavaraa tarvitse paljoa mukana, niin mikäs siinä. Ja tunnen monta ympäri vuoden moottoripyörällä ajavaa henkilöä...
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 20.07.2010 19:16 |
|
Onhan noita ratoja tullut kierreltyä, mutta parhaan soundin ja lähdön kuulin/näin Joensuun lentokentällä Speedpartyssa. Corvette C5 katuauto singahti vinkuen ja muristen 338 nopeuteen maililla.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 24.07.2010 19:09 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
338 maililla on kyllä aikas temppu, tehon on oltava jo yli 750 kaakkia tuohon temppuun.
Noita AC Cobria muuten kun Suomessa näkee niin ne ovat kuulemma yleensä tehty Malibun pojalta replikoiksi.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 24.07.2010 19:38 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Cikatti kirjoitti: 338 maililla on kyllä aikas temppu, tehon on oltava jo yli 750 kaakkia tuohon temppuun. Lainaus toisaalta: "200 mailin nopeusennätys on rikottu Joensuussa ensimmäistä kertaa. Kymmenes Speed Party tapahtuma ajettiin Joensuun lentokentällä eilen. Kaksi kuljettajaa ylitti mailin matkalla 200 mailin eli yli 320 km/h nopeusennätyksen. Corvette C5 ylsi 338 km/h nopeuteen. Yrityksessä hajosi auton kone. Toyota Supralla päästiin 325 km/h nopeuteen. "
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 28.07.2010 22:43 |
|
"Corvette C5 ylsi 338 km/h nopeuteen. Yrityksessä hajosi auton kone." Ei muuten hajonnut, oikean puoleisen lohkon kansipahvi antautui vanhuuttaan 200 metriä ennen mittauspistettä, jolloin kuski nosti jalan kaasulta. Auto käy ja kukkuu pahvin vaihdon jälkeen hienosti.
|
|
|
|
 |
Oldis
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 29.07.2010 11:01 |
Viestit: 832 Paikkakunta: Imatra
|
|
|
|
 |
Jallu
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 29.07.2010 12:04 |
Viestit: 294
|
Natero kirjoitti: "Corvette C5 ylsi 338 km/h nopeuteen. Yrityksessä hajosi auton kone." Ei muuten hajonnut, oikean puoleisen lohkon kansipahvi antautui vanhuuttaan 200 metriä ennen mittauspistettä, jolloin kuski nosti jalan kaasulta. Auto käy ja kukkuu pahvin vaihdon jälkeen hienosti. Mainio ilmaisu. Mullakin jatkossa vaan joku osa "antautuu" koneesta, mutta missään nimessä se ei rikkoutunut. 
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 31.07.2010 22:29 |
|
Pitkän autoilu-urani aikana en ole koskaan kohdannut rikki mennyttä Citröenia, eikä niitä ole koskaan tarvinnut korjata. Joskus toimintahäiriöt ovat vaatineet huoltotoimenpiteitä myös Citröenin osalta.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla Lähetetty: 01.08.2010 23:32 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Natero kirjoitti: Pitkän autoilu-urani aikana en ole koskaan kohdannut rikki mennyttä Citröenia, eikä niitä ole koskaan tarvinnut korjata. Joskus toimintahäiriöt ovat vaatineet huoltotoimenpiteitä myös Citröenin osalta. Tästähän tulee jo melkein mieleen Mercedes-Benz. Mersuunhan ei tule ikinä vikoja - siinä vain ilmenee erilaisia ominaisuuksia, joita huolto pyrkii poistamaan tai lisäämään asiakkaan toiveiden mukaisesti. 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
|
|