Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 18.07.2010 23:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
Teuski kirjoitti:
Onko toisella puolella ekan mallin (eli ainut oikea) M3 bemari?

Juu, niitä tuolla näkyi useampiakin. Muualla Saksassa en noihin sitten törmännytkään.




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 18.07.2010 23:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
Cikatti kirjoitti:
Kyllä "porkke" on pirun magee soundeiltaan ja kaikelta muultakin, se on myös yksi luotettavampia autoja joita on tehty, siis tilastollisesti. Tuo kuvassa oleva on kyllä pilattu teinithyninkilla, hyi olkoon.

Toi kyseinen porkke on kyllä tullut ihan suoraan tehtaalta ton näköisenä.




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 19.07.2010 00:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Palloidiootti kirjoitti:
Mitä vikaa Ferrareissa on? Noin siis hintaa, mukavuutta, käytännöllisyyttä, luotettavuutta ja käyttökustannuksia lukuunottamatta? :mrgreen:
Nimenomaan varsin epäkäytännöllisiltä vaikuttavat radan ulkopuolelle ja tosiaan nuo muutkin mainitsemasi asiat. En itse keksisi ihan heti muuta käyttöä moiselle radan ulkopuolella, kuin metalliromuksi pistämisen.
Palloidiootti kirjoitti:
Useat mallithan ovat muotoilultaan varsin onnistuneita, ja moottoripuolelta tuskin kamalasti haukuttuvaa löytyy.
Muotoilu on toki erilaista verrattuna moneen yleisempään autoon, mutta kun sitä hetken katsoo, niin huomaa ettei se nyt erityisen hienolta näytä. Ei ihan meikäläisen makuun. Toki nuo päitä kääntävät harvinaisuutensa vuoksi. Moottoripuoleen en ole niin perehtynyt noissa, joten jätän kommentoimatta.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 20.07.2010 00:00 

Viestit: 5850
Paikkakunta: Lahti
laakeri kirjoitti:
Nimenomaan varsin epäkäytännöllisiltä vaikuttavat radan ulkopuolelle ja tosiaan nuo muutkin mainitsemasi asiat. En itse keksisi ihan heti muuta käyttöä moiselle radan ulkopuolella, kuin metalliromuksi pistämisen.


Niin, samahan se on vaikka joku moottoripyörä, aivan turha laite, kyytiin ei sovi edes mäyräkoira, sateella kastuu, talvella moisella ei aja kuin fakiiri, helteellä tulee kuuma, takanakin hinnalla saa johonkin Beksiin koko rengassarjan, onkos moisen ostamisessa/omistamisessa mitään järkeä :lol: :lol: :lol: :lol:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 20.07.2010 00:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Xari kirjoitti:
Niin, samahan se on vaikka joku moottoripyörä, aivan turha laite, kyytiin ei sovi edes mäyräkoira, sateella kastuu, talvella moisella ei aja kuin fakiiri, helteellä tulee kuuma, takanakin hinnalla saa johonkin Beksiin koko rengassarjan, onkos moisen ostamisessa/omistamisessa mitään järkeä :lol: :lol: :lol: :lol:
Mäyräkoira mahtuu huoletta mukaan. Ja järkihän tulee halvoista kilometreistä. Kaikki kulut arvonalenema, kulutus, varaosat, vakuutukset yms laskettuna muistelisin CB:llä tulleen kilometrille hintaa ehkä puolet siitä, mitä Xantialle. Jos ei tavaraa tarvitse paljoa mukana, niin mikäs siinä. Ja tunnen monta ympäri vuoden moottoripyörällä ajavaa henkilöä...



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 20.07.2010 19:16 
Onhan noita ratoja tullut kierreltyä, mutta parhaan soundin ja lähdön kuulin/näin Joensuun lentokentällä Speedpartyssa.
Corvette C5 katuauto singahti vinkuen ja muristen 338 nopeuteen maililla.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 24.07.2010 19:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
338 maililla on kyllä aikas temppu, tehon on oltava jo yli 750 kaakkia tuohon temppuun.

Noita AC Cobria muuten kun Suomessa näkee niin ne ovat kuulemma yleensä tehty Malibun pojalta replikoiksi.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 24.07.2010 19:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Cikatti kirjoitti:
338 maililla on kyllä aikas temppu, tehon on oltava jo yli 750 kaakkia tuohon temppuun.


Lainaus toisaalta:

"200 mailin nopeusennätys on rikottu Joensuussa ensimmäistä kertaa. Kymmenes Speed Party tapahtuma ajettiin Joensuun lentokentällä eilen. Kaksi kuljettajaa ylitti mailin matkalla 200 mailin eli yli 320 km/h nopeusennätyksen. Corvette C5 ylsi 338 km/h nopeuteen. Yrityksessä hajosi auton kone. Toyota Supralla päästiin 325 km/h nopeuteen. "



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 28.07.2010 22:43 
"Corvette C5 ylsi 338 km/h nopeuteen. Yrityksessä hajosi auton kone."
Ei muuten hajonnut, oikean puoleisen lohkon kansipahvi antautui vanhuuttaan 200 metriä ennen mittauspistettä, jolloin kuski nosti jalan kaasulta.
Auto käy ja kukkuu pahvin vaihdon jälkeen hienosti.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 29.07.2010 11:01 

Viestit: 832
Paikkakunta: Imatra
Varmaan sama vette joka lapeenrannan lentokentällä meni 333 km/h

http://www.liy.fi/tulokset/index.php?only=auto



Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 29.07.2010 12:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 294
Natero kirjoitti:
"Corvette C5 ylsi 338 km/h nopeuteen. Yrityksessä hajosi auton kone."
Ei muuten hajonnut, oikean puoleisen lohkon kansipahvi antautui vanhuuttaan 200 metriä ennen mittauspistettä, jolloin kuski nosti jalan kaasulta.
Auto käy ja kukkuu pahvin vaihdon jälkeen hienosti.

Mainio ilmaisu. Mullakin jatkossa vaan joku osa "antautuu" koneesta, mutta missään nimessä
se ei rikkoutunut. :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 31.07.2010 22:29 
Pitkän autoilu-urani aikana en ole koskaan kohdannut rikki mennyttä Citröenia, eikä niitä ole koskaan tarvinnut korjata. Joskus toimintahäiriöt ovat vaatineet huoltotoimenpiteitä myös Citröenin osalta.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Porschen perässä sitikalla
ViestiLähetetty: 01.08.2010 23:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Natero kirjoitti:
Pitkän autoilu-urani aikana en ole koskaan kohdannut rikki mennyttä Citröenia, eikä niitä ole koskaan tarvinnut korjata. Joskus toimintahäiriöt ovat vaatineet huoltotoimenpiteitä myös Citröenin osalta.
Tästähän tulee jo melkein mieleen Mercedes-Benz. Mersuunhan ei tule ikinä vikoja - siinä vain ilmenee erilaisia ominaisuuksia, joita huolto pyrkii poistamaan tai lisäämään asiakkaan toiveiden mukaisesti. :mrgreen:



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: