Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Huima-pyörän lukijoita Patongissa
ViestiLähetetty: 15.04.2009 00:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Cikatti kirjoitti:
Aivan! Itellä on 30-vuotias CBX 1000 24 Valve koneella ja se on NIIIN helppo... jopa venasäätö onnistuu hetkessä kun koneen voi tiltata eteen vaikka pelkkä kone painaakin 106 kg, eli koppa irti ja napit vaihtoon simppelin "painallustyökalun" avulla.
Helppo ja helppo... ei miun mielestä ole ikinä ollut helppoa kaverin CBX 1000:neja pusata porukassa ilmaan. Jostain syystä kun on sillä yleensä tullut kyseeseen muun pyörän kallistus moottoriin nähden eikä päinvastoin :|

Oma CB 350S Road Sports oli kyllä huoltojen ja korjauksien osalta helppo, jos vaan muisti varata aina riittävästi uusia ruuveja ja muttereita, kun ne kannat antautuivat kuitenkin... :?

No, nykyisin on pyörä uudempi ja erimerkkinen. Ja löytyi muutama tunti sitten tarvetta hommata siihen uusia vaijereita, kun risoja löytyi pakoputken puolivälin tuntumassa puuhaillessani... :cry: Ihmettelinkin kesällä, että voiko se olla oikeasti niin laiska matalilla kierroksilla. Voi näköjään, jos on rikki.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Huima-pyörän lukijoita Patongissa
ViestiLähetetty: 15.04.2009 09:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 82
Paikkakunta: Hyvinkää
Kenguru kirjoitti:
Niin kyllähän sitä tulee huimapyörää tuolla isän luona lueskeltua. Harrastemoottoripyöränä siellä on "Vesipyssy" Suzuki eli 750 GT vuodelta -73. Tänä kesänä kyseinen kapistus pysyy todennäköisesti pois liikkeestä. Sensijaan viime vuonna hommattu -86 Suzuki GS450 taitaa liikkua ahkerasti :)

Mä olen heti tuollaisessa miitissä mukana jos ei haittaa että sinne tulee hieman tuoreemmalla laitteella...



Harmi jos vesipyssy pysyy tallissa, on ne kakstahtiset vaa nii legendaarisia. Itselläni kokemusta 380GT:stä ja T250, tosin eivät olleet omia.



Citroen C5 2.0 16v Break vm.02 Nothing moves you like Citroën
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Huima-pyörän lukijoita Patongissa
ViestiLähetetty: 15.04.2009 10:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 471
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Profiili WWW
henkka_1982 kirjoitti:
Harmi jos vesipyssy pysyy tallissa, on ne kakstahtiset vaa nii legendaarisia. Itselläni kokemusta 380GT:stä ja T250, tosin eivät olleet omia.


Juu tuo isän vesipyssy on sellainen murheenkryyni.. Kolme kertaa tehty koneremppa omistussuhteen aikana. Kilometrejä ei varmaankaan kymmentätuhatta ole tullut täyteen viimeisen 12 vuoden aikana. Katkoi männänrenkaita.. Tällä hetkellä sitten tyhjäkäyntiongelmaa ja varmaan seuraaavaksi aletaan metsästämään uusia puolia siihen. Viime kesän se pelasi jo kohtuullisen kivasti mutta loppukesällä alkoi tuo yhden pytyn putoaminen pelistä pois tyhjäkäynnillä.

Onhan se mahtava peli kunhan se pelaisi edes hieman varmemmin :lol:



C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Huima-pyörän lukijoita Patongissa
ViestiLähetetty: 15.04.2009 12:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Laakeri: "Helppo ja helppo... ei miun mielestä ole ikinä ollut helppoa kaverin CBX 1000:neja pusata porukassa ilmaan. Jostain syystä kun on sillä yleensä tullut kyseeseen muun pyörän kallistus moottoriin nähden eikä päinvastoin "

Mjoo, en kyllä ymmärtänyt yllä oleavasti mitään sillä CBX moteurin alle laitetaan hallitunkki ja poistetaan pakoputket ja ilmanputsari ja ketjut löysällä ynnä kaasuvaijeri ja niimpä pata voidaan laskea tunkin varassa alas niin että se on vain takakannakkeesta kiinni. Siinä voi sitten sen jälkeen helposti availla kannen.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Huima-pyörän lukijoita Patongissa
ViestiLähetetty: 15.04.2009 15:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Cikatti kirjoitti:
Mjoo, en kyllä ymmärtänyt yllä oleavasti mitään sillä CBX moteurin alle laitetaan hallitunkki ja poistetaan pakoputket ja ilmanputsari ja ketjut löysällä ynnä kaasuvaijeri ja niimpä pata voidaan laskea tunkin varassa alas niin että se on vain takakannakkeesta kiinni. Siinä voi sitten sen jälkeen helposti availla kannen.
No en muista, mistä rempasta on ollut kyse, mutta venttiilinvälykset ovat samalla säätyneet kyllä. Useampaan kertaan ollaan kuitenkin kerholla porukassa pusattu CBX:ää siten, että koneen alla ollut tuki, takakiinnike jätetty paikoilleen ja runkoa kallistettu taaksepäin.

Tuo CBX-kaveri joskus pamautti eteen käätyvän Skodan kylkeen hyvällä vauhdilla. Skoda meni lunariin, mutta CBX:stä tehtiin vielä myöhemmin pyörä :)



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Huima-pyörän lukijoita Patongissa
ViestiLähetetty: 16.04.2009 08:48 

Viestit: 341
Paikkakunta: Nakkila
Löytyypi CB750-70 suomipyörä(näitähän tuotiin aikaslailla muutama vuosi sitten),käyttövehkeenä suzukin isorosvo.



Iso mies ja pienet sitruunat.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Huima-pyörän lukijoita Patongissa
ViestiLähetetty: 16.04.2009 09:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
"Tuo CBX-kaveri joskus pamautti eteen käätyvän Skodan kylkeen hyvällä vauhdilla. Skoda meni lunariin, mutta CBX:stä tehtiin vielä myöhemmin pyörä"

Juu, CBX on öljyt sisällä (öljytilavuuskin vain liki 6 litraa) ja täydellä tankilla yli 300 kg:n pyörä + 80 kg kuljettajaa niin kyllä sillä Sokotan saa lunariin :D



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: