Cikatti kirjoitti:
Aivan! Itellä on 30-vuotias CBX 1000 24 Valve koneella ja se on NIIIN helppo... jopa venasäätö onnistuu hetkessä kun koneen voi tiltata eteen vaikka pelkkä kone painaakin 106 kg, eli koppa irti ja napit vaihtoon simppelin "painallustyökalun" avulla.
Helppo ja helppo... ei miun mielestä ole ikinä ollut helppoa kaverin CBX 1000:neja pusata porukassa ilmaan. Jostain syystä kun on sillä yleensä tullut kyseeseen muun pyörän kallistus moottoriin nähden eikä päinvastoin
Oma CB 350S Road Sports oli kyllä huoltojen ja korjauksien osalta helppo, jos vaan muisti varata aina riittävästi uusia ruuveja ja muttereita, kun ne kannat antautuivat kuitenkin...
No, nykyisin on pyörä uudempi ja erimerkkinen. Ja löytyi muutama tunti sitten tarvetta hommata siihen uusia vaijereita, kun risoja löytyi pakoputken puolivälin tuntumassa puuhaillessani...

Ihmettelinkin kesällä, että voiko se olla oikeasti niin laiska matalilla kierroksilla. Voi näköjään, jos on rikki.