Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Puhukaa (kirjoittakaa) mulle järkeä!
ViestiLähetetty: 14.04.2009 18:51 
Käyttäjän avatar

Juu on tuo tukevqamman telttatallin rakentaminen ollut mielessä jo pitkään, mutta nyt kun tuo projektihimo vaan kasvaa ja kasvaa niin kyllä jotain tallia pitäisi väkertää. Kun vaan olisi aikaa :( Kalenteri on täynnä kesäkuun puoliväliin asti ja sen jälkeenkin jo muutama vkloppu varattu...rankkaa tää elämä.

Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2009 19:01 
Käyttäjän avatar

Tane N. kirjoitti:
Valtaosalla meistä olisi varaa ottaa Deltasta liisausfiiu parilla huntilla kuukaudessa, mutta... Sitähän minäkin!

...pannaan harkintaan heti, kun 500 Abarth Esseesse tai 500C on tarjolla... :)

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2009 21:10 

Ei sitä tunnetta voi sanoin kuvailla kun saa sen kertaalleen puretun ja jälleen kasatun kulkuvälineen tien päälle päästen nauttimaan mukavuudesta ja naapurien kateellisista katseista. Joten järki nurkkaan ja projektien hankintaan. :D

Citroen C4 Cactus -14
Citroen Berlingo XTR -08
Harley-Davidson Softail Heritage -99
Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2009 00:00 

No nii, menit sitten vaihtaan järkes mieheen ja heti miehen halut ja otteet hehe, jos haluat oikeesti mukavasta ja muka helposta, no ainakin osia on vähemmän, kuin hydesitruunassa, hanki halpa...ja halpa 2cv tai dyane projektiksi, osat ei paljon paina ja korinkin voit ottaa ukkos kanssa kahdestaan rungosta irti ja alkaa sitä näppäileen, silloin kun et miestäs näppäile, tekniikka on aika helppoa ja tilaa vähän enemmän kuin 24vee6äxämmässä ja kun saat sen kuntoon, on taatusti jokapaikassa huomio taattu, kun sillä sitten kiikuttelet kylillä, onnea päätökselle, äläkä sitä nyt enää peru......projektia, että häitä, muuten kiire tulee, jos meinaat saada rojektin hääpäivälle valmiiks tai sitten sinne tulee varmaan joku muu sitikka, mutta mikä? vai tuleeko sittenkään sitikkaa, voi olla, että myöhästyy omista häistään ja mehut on pihalla....autosta.
Muuten, mun juuri maalattu valkoinen bexä valkoisilla pöläreillä ja puskurit valkoisena oli kaverin hääautona, joka ei sitikoista koskaan ole perustanut, oli se HIANO!, valokuvia läränneenä oli oikeesti hiano, vanhakoppainen vielä, vuosimallia -83, siitäkin irtosi häälahjoja pois otettaessa saranatappi ja luukku meni sillai kivasti vinoon, kun toinen sarana oli paikallaan ja toisella puolella pumppu työns koko ajan, kyllä harmitti, sitä siellä räntäsateessa sitten paikalleen ährättiin, meni se sit....aviomieskin sano, että ihan hyvän näköinen, herätti hääväessä puhetta, ett sitikka sitten piti ottaa, toiset piti. Oltiin sahdistakin sitten niin maan perusteellisesti juavuksis. sellanen tarina.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2