Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 110/135 [ 3374 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 135  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Viimeisin hankinta
ViestiLähetetty: 18.04.2019 07:47 

betaromeo kirjoitti:
kaseva kirjoitti:
En sinua henkilönä, ainoastaan käyttäytymistäsi tällä palstalla.

Eiköhän se silloin henkilöidy? Minun käyttäytymiseen ei ole sopinut nimittely, kuten sinun.

Käyttäytymisesi on hämmentävää, miksi väen väkisin ostat romuja sitikoita ja sitten manaat ja haukut niitä ja kutsut niitä harrastavia idiooteiksi?

Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 08:01 
Käyttäjän avatar

Plagu kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:
kaseva kirjoitti:
En sinua henkilönä, ainoastaan käyttäytymistäsi tällä palstalla.

Eiköhän se silloin henkilöidy? Minun käyttäytymiseen ei ole sopinut nimittely, kuten sinun.

Käyttäytymisesi on hämmentävää, miksi väen väkisin ostat romuja sitikoita ja sitten manaat ja haukut niitä ja kutsut niitä harrastavia idiooteiksi?

Kerrotko milloin olen yhtäkään patokkilaista väittänyt idiootiksi, kuten esim. XM-Hannu minua?
Ehkä koitan toimia jonkinlaisena vastavoimana väitteille, että C5:llä ajetaan ½ miljoonaa kilometriä tekemättä yhtään mitään, sillä en ole itse vielä sellaista tavannut.

Se, että olen jo tänään ostanut kaksi II korista C5:tä, johtuu ainoastaan suunnattomasta ahneudestani ja kyllä, ne molemmat ovat romuja. Uskallan kuitenkin väittää, että täältä on lähtenyt varsin asiallisiakin Citikoita jopa patonkilaisille palautteesta päätellen. :)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 08:39 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Hämmästyttävää miten joillakin menee tunteisiin sitikan huonouksien esiintuonti ja asiallisistakin keskustelijoista kuoriutuu esiin ties millaista valittajaa :roll:

Mitä se kenellekään kuuluu mitä muut ostelee?
Ja tosiasia on, että "kokemäen keskusvarasto" on vanhan femman omistajalle todella suuri apu.

Ei sitikatkaan nyt sentään täydellisiä ole, eikä me kai täällä niin sokeita fanipoikia olla etteikö oman merkin vikoja pystyttäisi myöntämään?

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 10:44 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
Ei sitikatkaan nyt sentään täydellisiä ole, eikä me kai täällä niin sokeita fanipoikia olla etteikö oman merkin vikoja pystyttäisi myöntämään?

Tuossa on juuri se ongelman ydin, jota olen yrittänyt tuoda esiin. Ehkä se nyt on ymmärrettävämmässä muodossa, eikä sitä koeta henkilöön meneväksi.

En edelleenkään usko kenenkään täällä kuvittelen, että oma merkki olisi täydellinen. Silti kovin usein tuntuu olevan tarve ihmisiä tästä "harhasta" — jota siis ei ole olemassa — herätellä ja varsin kärkkäin sanankääntein. Miksi? Mikä on motiivi?

Ehkä jotain voisi (halutessaan) tulkita myös siitä, mistä tämäkin keskustelu taas lähti; menin tyhmyyksissäni tsemppaamaan Laurin tilaamaa uutta autoa, ja koska kyseessä on "väärän merkkinen" niin johan siitäkin ihmeteltävää saatiin. Miksi? Mikä on motiivi?

Tää on kuin rikkinäistä levyä kuuntelisi...

ViestiLähetetty: 18.04.2019 11:15 

betaromeo kirjoitti:
Kerrotko milloin olen yhtäkään patokkilaista väittänyt idiootiksi, kuten esim. XM-Hannu minua?
Ehkä koitan toimia jonkinlaisena vastavoimana väitteille, että C5:llä ajetaan ½ miljoonaa kilometriä tekemättä yhtään mitään, sillä en ole itse vielä sellaista tavannut.

Se, että olen jo tänään ostanut kaksi II korista C5:tä, johtuu ainoastaan suunnattomasta ahneudestani ja kyllä, ne molemmat ovat romuja. Uskallan kuitenkin väittää, että täältä on lähtenyt varsin asiallisiakin Citikoita jopa patonkilaisille palautteesta päätellen. :)

Itse en ole huomannut että kukaan väittäisi c5:lla pääsevän ½ miljoonaa tekemättä mitään. Enkä ole edes huomannut vannoutuniempienkaan sitikkafanien väittävän autoja täydellisiksi.
Myymiesi autojen kuntoon en luonnollisestikkaan voi ottaa mitään kantaa kun en ole ainuttakaan ostanut enkä tiedä olenko mahdollisesti nähnytkään moisia, lie toimivia pelejä.

Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 11:38 

kaseva kirjoitti:
Hehee, onnea uudelle autolle! Houkuttelevin bentsi pitkään aikaan, taatusti yksi minunkin vaihtoehdoista jos nyt pitäis uutta työmatka-autoa laittaa alle... 8-)

Kiitos. Vuoden etsin itselleni mieleistä. Koeajoin A:n, Leafin, kaasu-Astran, Focuksen, C3 Aircrossin, Berlingon, C4 Cactucsen, i30 Fastbackin, sekä koeistuin myymälässä Ceedin ja Proceedin. Jimnykin oli listalla, mutta jäi nyt tällä kertaa kokeilematta.

Kaikki nykyautothan ovat hyviä, mutta eniten tuosta joukosta miellyttivät Leaf, Cactus, A ja Jimny. Valmistusmaa vaikutti ensimmäistä kertaa merkittävästi autovalintaani (+takatilat ja muut tylsät arkiominaisuudet). Lisäksi kunnolla toimiva puheohjaus oli todella hyvä varuste. Puheohjaus on toki Fordissa ja Citroeneissakin, mutta A:ssa se toimii (tällä hetkellä) parhaiten. Tulevat kilometrit osoittavat oliko tämä tolokun valinta vai mäntkö ihan vihkoon.

Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 12:47 
Käyttäjän avatar

Plagu kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:

Itse en ole huomannut että kukaan väittäisi c5:lla pääsevän ½ miljoonaa tekemättä mitään. Enkä ole edes huomannut vannoutuniempienkaan sitikkafanien väittävän autoja täydellisiksi.
Myymiesi autojen kuntoon en luonnollisestikkaan voi ottaa mitään kantaa kun en ole ainuttakaan ostanut enkä tiedä olenko mahdollisesti nähnytkään moisia, lie toimivia pelejä.

Juuri noilla sanoilla on täällä esim. C5:stä väitetty! Siihen kuitenkin olet näköjään kykenevä, että kaikki ostamani ovat olleet romuja?
Tuohon kasevan mielen pahoittamiseen, kun osoittaa selviä epäkohtia Citroenin laadussa tunnutaan suhtautuvan kovin ahdasmielisesti, mutta kun ihmisistä kyse, niin sanat ärsyttävä, vittumainen, kusettaja ja idiootti onkin ihan OK! :D

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 15:54 

Olen muodostanut mielikuvani ostamiese autojesi kunnosta vain ja ainoastaan omien lausuntojesi pohjalta

Olet siis melkoinen hyväntekijä kun ostat romua mutta myyt priimaa..

Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 16:28 
Käyttäjän avatar

Plagu kirjoitti:
Olen muodostanut mielikuvani ostamiese autojesi kunnosta vain ja ainoastaan omien lausuntojesi pohjalta

Poikkean tietysti siinäkin suhteessa patonkilaisista, että en kommentoi jokaista ostosta, vaikka se olisi Citroen merkkinenkin! ;)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2019 17:59 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Plagu kirjoitti:

Yleensähän ne romut tuppaa korjaamisesta vain paranemaan...

Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 09:12 

En oo varsinaisesti hankkinu mitään. Tai tilasin uuden skodillakin, pitäis saada kohta.

Mutta se pointti tähän viestiin. Patongin tarinalaatikon ehtyessä tutkailin muita sivuja, vagarenaa, äfäfpeetä, mersuvoorumia ja fiudemiesten palstaa. Paluu tänne ja meno kuin kauniissa ja rohkeissa. Pari viikkoa katsomatta ja samasta jatkuu. Viittaan siis näiden kurahousuissaan räkä poskella hiekkalaatikolla kinaavaan porukkaan, oliko vaiko eikö ja jos oli niin kenen syy (mielikuva huom!). Kypsyttää, perkele.

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 10:54 

Bettis vaan ottanu huonoa mökäöljyä iltasella, akka siitä kimpaantunut ja sitten onkin vanhat traumat noussut pinnalle. Johonkin on pitänyt päästä purkamaan pahaa oloa :arrow: patonkiin kiukuttelemaan ja länkyttämään.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 11:09 
Käyttäjän avatar

pekka karvonen kirjoitti:
Bettis vaan ottanu huonoa mökäöljyä iltasella, akka siitä kimpaantunut ja sitten onkin vanhat traumat noussut pinnalle. Johonkin on pitänyt päästä purkamaan pahaa oloa :arrow: patonkiin kiukuttelemaan ja länkyttämään.

Ei ole traumoja, eikä oikein mikään muukaan ahdista kotioloissa! ;)

Pahaa oloa hiukan nostattaa tietysti eri autojen arvon romahtamisen arvioiminen ilman perusteita ja vaikka kommentoinnit Ranskan sisällissodasta. Miksi ei tietysti sekin, että muiden kommentit esim. Mercedeksestä on aivan OK, mutta auta armias, jos edes mainitsen merkin, niin siitähän se soppa syntyy! ;)

No näillä mennään, enkä usko kenenkään patonkilaisen saavan minua eheytymään, vaan käsittelen asioita edelleen asioina ilman sen suurempia tunteita.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 12:48 
Käyttäjän avatar

Tekniikan luovuttajaksi 2.2hdi berline.
Mutta saapa nähdä raaskiiko 220tkm ajettua ehjää autoa pilkkoa.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 15:41 

[quote="betaromeo"][quote="pekka karvonen"]Bettis vaan ottanu huonoa mökäöljyä iltasella, akka siitä kimpaantunut ja sitten onkin vanhat traumat noussut pinnalle. Johonkin on pitänyt päästä purkamaan pahaa oloa :arrow: patonkiin kiukuttelemaan ja länkyttämään.[/quote]

Pahaa oloa hiukan nostattaa tietysti eri autojen arvon romahtamisen arvioiminen ilman perusteita ja vaikka kommentoinnit Ranskan sisällissodasta. Miksi ei tietysti sekin, että muiden kommentit esim. Mercedeksestä on aivan OK, mutta auta armias, jos edes mainitsen merkin, niin siitähän se soppa syntyy! ;)

No näillä mennään, enkä usko kenenkään patonkilaisen saavan minua eheytymään, vaan käsittelen asioita edelleen asioina ilman sen suurempia tunteita.[/quote]

Vaikuttaahan nuita tunteita nousevan pintaan kun pitää kiukutella useammassa . Vai onko oma arvoaan laskeva peltilehmä nyt ojassa ja mainittu? Ds-jekkerin luettelemat ajopelit ei ainakaan omasta mielestä ole normi asuntolainan makselijan hankintalistalla top 10:ssä.

Ps. loppukaneettisi sisältää paradoksin.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 17:24 
Käyttäjän avatar

betaromeo kirjoitti:

No näillä mennään, enkä usko kenenkään patonkilaisen saavan minua eheytymään, vaan käsittelen asioita edelleen asioina ilman sen suurempia tunteita.

Vaikuttaahan nuita tunteita nousevan pintaan kun pitää kiukutella useammassa . Vai onko oma arvoaan laskeva peltilehmä nyt ojassa ja mainittu? Ds-jekkerin luettelemat ajopelit ei ainakaan omasta mielestä ole normi asuntolainan makselijan hankintalistalla top 10:ssä.

Ps. loppukaneettisi sisältää paradoksin.

Haluatko kuitenkin avautua tuosta minun "mökäöljyn" käytöstä eiliseltä illalta ja vielä mistä akkakin on kiukkuuntunut? Samalla voit avautua omista ongelmistasi ko. asioiden kanssa. :)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 18:25 

Mökäöljyn nautiskelu tuli mieleen kun katseli postausten kellonaikoja ja vaivaannuttavaa hyökkäystä sinänsä neutraalia kommentointia kohtaan. Siitä akan kiukuttelusta vedän sanani takaisin kun eihän nykyään saisi tehdä tuommoisia oletuksia. Joten korjattaneen nykyaikaisempaan muotoon "paremman puoliskon kiukuttelu".

Edelleen jäi epäselväksi että montakos edellä mainituista peltilehmästä on pihassa spekuloitua arvonalenemaa odottamassa?

Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 19:01 

Jari79 kirjoitti:
En oo varsinaisesti hankkinu mitään. Tai tilasin uuden skodillakin, pitäis saada kohta.

Onnea sinnekin uudelle autolle! Scalanko tilasit vai mihin päädyit?

Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 21:05 
Käyttäjän avatar

Mökäöljyn nautiskelu tuli mieleen kun katseli postausten kellonaikoja ja vaivaannuttavaa hyökkäystä sinänsä neutraalia kommentointia kohtaan. Siitä akan kiukuttelusta vedän sanani takaisin kun eihän nykyään saisi tehdä tuommoisia oletuksia. Joten korjattaneen nykyaikaisempaan muotoon "paremman puoliskon kiukuttelu".

Edelleen jäi epäselväksi että montakos edellä mainituista peltilehmästä on pihassa spekuloitua arvonalenemaa odottamassa?

Ikäväkseni joudun toteamaan, että luonnostaan tartun perustelemattomiin väittämiin, en suinkaan kiukuttelun ilosta, vaan kertoakseni oman kantani asiaan.

Pyhä päivä ja postauksen ajankohta illalla sai siis sinut epäilemään moista ja jopa tekemään aika henkilö kohtaisen arvion sen synnyn aiheuttajasta? Voin kuitenkin avata sen verran, että olin noin ½ tuntia aikaisemmin tullut patonkilaisen luota hakemasta 2 kpl II korisia C5:ia. Ehkä nyt ymmärrät postaukseni, kun näiden, tai jätetään sanomatta minkä kanssa on päivän touhunnut.

Vastaan kysymykseesi, kun olet kertonut oman suhteesi mölyöljyyn ja puolisosi kiukutteluun, kun varsinkin tuo jälkimmäinen on meillä hyvin harvinaista, kuten ensimmäinenkin. ;)

Kuitenkin mielenkiinnolla odotan tietoa, milloin tämä väitetty romahdus tulee tapahtumaan, kun voisin yhden BMW i3:n hankkia puoleen hintaa tämän hetkisestä.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2019 23:58 

Mökäöljyä kuluu 4-5 krt vuoteen. Yksittäis- eikä kaksittaiskappaleita kulu laisinkaan. Akan satunnainen kiukuttelu ei vaikuta aluksen ohjaukseen, on nimittäin oppinut hääkin että mitäpä se hyvejää.

Poissa

ViestiLähetetty: 21.04.2019 08:39 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Jari79 kirjoitti:

Mutta se pointti tähän viestiin. Patongin tarinalaatikon ehtyessä tutkailin muita sivuja, vagarenaa, äfäfpeetä, mersuvoorumia ja fiudemiesten palstaa. Paluu tänne ja meno kuin kauniissa ja rohkeissa. Pari viikkoa katsomatta ja samasta jatkuu. Viittaan siis näiden kurahousuissaan räkä poskella hiekkalaatikolla kinaavaan porukkaan, oliko vaiko eikö ja jos oli niin kenen syy (mielikuva huom!). Kypsyttää, perkele.

Jep. Kun mennään henkilökohtaisuuksiin ja molempien on saatava viimeinen sana niin. :roll:
Kyllähän tuohon voisi jo puuttua, ei mene edes patonkin erinomaiseen rönsyilyyn tuo.

Poissa

ViestiLähetetty: 21.04.2019 11:32 

betaromeo kirjoitti:
Pyhä päivä ja postauksen ajankohta illalla sai siis sinut epäilemään moista ja jopa tekemään aika henkilö kohtaisen arvion sen synnyn aiheuttajasta? Voin kuitenkin avata sen verran, että olin noin ½ tuntia aikaisemmin tullut patonkilaisen luota hakemasta 2 kpl II korisia C5:ia. Ehkä nyt ymmärrät postaukseni, kun näiden, tai jätetään sanomatta minkä kanssa on päivän touhunnut.

Kyllähän moiset hankinnat saattaa kiukkua herättää ja aiheuttaa hallitsemattomia purkauksia, elämä on kuitenkin valintoja, monesti jopa omia :lol:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 22.04.2019 15:21 

Lauri kirjoitti:
Jari79 kirjoitti:

Onnea sinnekin uudelle autolle! Scalanko tilasit vai mihin päädyit?

Skoda Superb combi, pahamaineiset kuusi kirjainta eli TSI ja DSG. Nyt ocussa sama combo, neljä vuotta ja 132 tkm eikä ennusteista huolimatta ole syönyt tynnyrillistä öljyä eikä laatikkoonkaan ole tehty tonnien korjausta :D

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 22.04.2019 22:12 
Käyttäjän avatar

Xari kirjoitti:
Mersumiesten onnela :lol:

Tässä sitä on mersumiehen onnea, kun saa 20v nuoremmat väsyneet Ranskan serkut kyyditä viimeiselle matkalleen!

Liitteet:
muokattu.jpg
muokattu.jpg [ 50.01 KiB | Katsottu 18518 kertaa ]

Liitteet:
berlingo pieni.jpg
berlingo pieni.jpg [ 50.03 KiB | Katsottu 18518 kertaa ]

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 23.04.2019 06:20 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Tarttis tuota itsekin taas harrastaa kun sitikan varaosakysynnän käyrä on laskenut pahasti alle pihan kevätsiivoustarpeen nousevan käyrän. Eikös taloustieteessä puhuta jostain kuoleman rististä?
Pian se koittaa sitikoille :lol:

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 110/135 [ 3374 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 135  Seuraava