SoneraPartio kirjoitti:
Saamme palautteen vietyä Partion toimesta suoraan asioista hallinnoiville, jotka pystyvät taholtaan vaikuttamaan asiaan ja parantamaan viestintää jatkossa paremmaksi.
Jari@SoneraPartio
Kiitos, niin kuuluukin. Ja pikkusen toivoinkin
svc kirjoitti:
SoneraPartio kirjoitti:
...Tutustuhan jatkossa verkkoasiointimahdollisuuksiin[/url], jos tuntuu että puhelimen kautta läpi pääseminen on hankalaa.
Siinähän tutustutaan, jos ongelmana sattuu olemaan netin toimimattomuus.
Verkkoasioinnistakaan ei ole mitään hyötyä, sillä kertaakaan ei lähettämääni viestiin tai soittopyyntöön ole tullut vastausta.
Tosin se numerossa vastaava robotti polttaa jo käämit minun osaltani ensimmäisen 30 sekunnin jälkeen. Siitä pääsee tosin nopeimmin ohi mutisemalla puhelimeen jotain epämääräistä.
Aivan samaa mieltä. Kun vastauksia halutaan heti, pitää saada ihminen kiinni livenä. Nythän nimenomaan jäin odottamaan systeemin vastausta, jota ei siis koskaan tullut.
Ja tarvittaisiin taikasana, jolla pääsee sen robotti-inkvisiition ohi.
svc kirjoitti:
Sääliksi vaan käy aspan henkilökuntaa, kun soittajalla on valmiiksi metrinen sarvi otsassa pelkästään sen robotin takia.
Niinpä. Omalle kohdalle osui (molempien onneksi) sen verran fiksu henkilö, että pahin turhan kiukun sarvi kutistui kyllä nopsaan.