|
Kirjoittaja |
Viesti |
powerage
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 20.11.2017 23:20 |
|
Jari79 kirjoitti: betaromeo kirjoitti: Varmasti Citroenin vastaava palvelu on paljon kehittyneempi, vai tarvitaanko sellaista ollenkaan?  Ei sitä muuten tarttis, mutku osaan on kätketty niitä bemarin moottoreita  Oisko bemarilla semmosta 24h päivystystä? 
C5II 2.0 HDI break automatic AM6 C5II 2.0 HDI berline automatic AM6 C5II 2.0 16v berline man. C4 I 1.6 16V ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
|
|
|
|
 |
jean-michel
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 20.11.2017 23:23 |
|
Toverini on ammattiautoilija ja hankki satsin vetoautoja kuljetusliikkeelleen. Hän lohkaisi että Mersun hinnalla saa kaksi rellua, mutta niihin relluihin ei tule kukaan töihin ja ne joutuu antamaan käytettynä ilmaiseksi pois.
Tuohon kiteytyy viisaus, jonka johdosta päädyn aina uudelleen ranskalaiseen. Puolivälissä matkaa hinta alkaa lähestyä nollaa. Kuitenkin matka taittuu hyvällä luotettavuustasolla maaliin saakka.
Hyötyajoneuvoissa näkee arvostuksen suhteen mielikuviin melko mukavasti, kun samaa autoa saatetaan myydä tähdellä, viiksillä, jellonalla ja kiertoradoilla. Logosta riippuen hinta heittelee kymmeniä prosentteja.
Mutta tervetuloa maamme monipuolisimpaan ajoneuvokeskusteluun.
j-m
"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"
Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 08:29 |
|
XM-Hannu kirjoitti: betaromeo kirjoitti: Tämä on todellakin mielenkiintoista. Otetaan vaikka tämä ketju, niin muut saavat aloittaa keskustelun "jekkeristä" ja esittää mielipiteensä, mutta kun minä edes mainitsen nimimerkin, niin se tuntuu olevan hyvin tuomittavaa. Tässäkään en mielestäni mitenkään "mollannut" häntä, vaan kehoitin aloittajaa tutustumaan hänen ajatusmaailmaansa ja muodostamaan oman mielipiteensä. Minulla on tapana tunnustaa virheeni. Niin joudun nytkin tekemään. Teuski nimittäin oli kiinnostunut mielipiteestäsi, niin ainakin luulen... "En todellakaan edes odottanut kenenkään olevan kiinnostunut," ja heti perään kerrot mielipiteesi "Se on totta, että minä en kuulu heihin, enkä tule kuulumaan" Ne 279 kertaa (en laskenut tarkasti), kun olet mielipiteesi yhdestä henkilöstä kertonut, olen sivuuttanut. Nyt 280:nennellä kerralla päätin mainita minua jo kyllästyttävästä asiasta, jossa siis olin väärässä, koska Teuski piti mainintaa asiallisena, ja luultavasti kiinnostavana. Anteeksi. Tiedän että fiksut ihmiset eivät näin tee. Siksi teinkin sen, heidän puolestaan. Tiedän myös, että henkilön betaromeo itsetunto AINA vaatii saada viimeisen sanan. Odotan mielenkiinnolla.  Hyvä XM-Hannu, vastaan odotukseesi ja koitan taas vastata sinulle jotain! Kirjoituksistasi saa käsityksen, että jotenkin mainitsen Jumalasi "ds-jekkerin" turhaan ja ainoana patongissa epäsuotuisassa valossa? Minua ei ollenkaan haittaa mielipiteesi ja tapasi ajatella eri tavalla, kuin minä, suvakkina suon sen mielelläni sinulle. En kaipaa omien mielipiteideni tueksi muiden patonkilaisten hyväksyntää, mutta sitäkin tuntuu joskus löytyvän, vaikka pidät sitä täysin käsittämättömänä. Tiedän sinun epäilevän väitettäni, mutta tutustu nyt vaikka ensin "jekkerin" aloittamaan viestiketjuun tältä vuodelta "Lentokoneessa kävelijät". Sieltä voit todeta muidenkin esittäneen eriäviä mielipiteitä hänen aivoituksista ja sieltä löytyy myös lause minun kirjoittamanani, missä olen "jekkerin" kanssa täysin samaa mieltä. Löydätköhän sen sieltä? 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 11:17 |
|
Kuten sanoin, asioista voi aina esittää oman näkemyksensä. Sitähän keskustelu parhaimmillaan onkin, erilaisten näkemysten esilletuontia. Henkilöiden tölviminen sen sijaan ei koskaan nosta keskustelun tasoa. Täällä sitruunapatongissa on paljon hyviä keskustelijoita, jotka ovat ansainneet muiden arvostuksen. Jos olet huomannut, niin ne fiksut ihmiset täällä eivät osallistu tähän meidän väliseen sanailuun lainkaan. Vain me idiootit kuvittelemme voittavamme jotakin, näillä muka-kohteliailla, tölväisyillä.
Siispä ehdotan, tietenkin jälleen tseäni korostaen, että sinäkin luet minun ensimmäisen viestini uudestaan. Lue se niin moneen kertaan, että vihdoin ymmärrät sen. Ja lue se vielä seuraavan vastauksesikin jälkeen.
Omalta osaltani lopetan tämän Suomen parhaan keskustelufoorumin tason polkemisen tähän.
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 12:03 |
|
XM-Hannu kirjoitti: Kuten sanoin, asioista voi aina esittää oman näkemyksensä. Sitähän keskustelu parhaimmillaan onkin, erilaisten näkemysten esilletuontia. Henkilöiden tölviminen sen sijaan ei koskaan nosta keskustelun tasoa. Täällä sitruunapatongissa on paljon hyviä keskustelijoita, jotka ovat ansainneet muiden arvostuksen. Jos olet huomannut, niin ne fiksut ihmiset täällä eivät osallistu tähän meidän väliseen sanailuun lainkaan. Vain me idiootit kuvittelemme voittavamme jotakin, näillä muka-kohteliailla, tölväisyillä.
Siispä ehdotan, tietenkin jälleen tseäni korostaen, että sinäkin luet minun ensimmäisen viestini uudestaan. Lue se niin moneen kertaan, että vihdoin ymmärrät sen. Ja lue se vielä seuraavan vastauksesikin jälkeen.
Omalta osaltani lopetan tämän Suomen parhaan keskustelufoorumin tason polkemisen tähän. Se taitaakin olla kohdallasi paras päätös tällä erää. Saat aivan vapaasti pitää itseäsi "idioottina", mutta silloin kun alat minua nimittelemään niin, raja kulkee siinä!
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
jaakkovaakko
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 21:47 |
|
Olen elämäni aikana nähnyt ja kuullut monta narsistia, näköjään tälläkin palstalla on omansa katsoppa peiliin 
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 21:50 |
|
jaakkovaakko kirjoitti: Olen elämäni aikana nähnyt ja kuullut monta narsistia, näköjään tälläkin palstalla on omansa katsoppa peiliin  Ei ne katso. Osa taudinkuvaa.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 23:07 |
|
Huikko kirjoitti: jaakkovaakko kirjoitti: Olen elämäni aikana nähnyt ja kuullut monta narsistia, näköjään tälläkin palstalla on omansa katsoppa peiliin  Ei ne katso. Osa taudinkuvaa. Hmm, voin olla väärässäkin, mutta eikös Narcissos päinvastoin rakastunut itseensä kun näki kuvansa peilissä, siitä on saanut narsissikin nimensä, kun se kääntyy katsomaan kuvajaistaan veden pinnasta. Eli päinvastoin narsistia voisi käskeä katsomaan muitakin eikä keskittyä vain itseensä. Jos on mukana nuppitohtoreita, niin kertokaapa miten nettikinastelusta saisi tehtyä diagnoosin, vai onko se vaan oma heitto liekkeihin "näemmä täälläkin palstalla kirjoittaa persoonallisuushäiriöiset" (Eikä tuo varmaan iso valhekaan ole, jossain on todettu että joka kymmenennellä on joku persoonallisuushäiriö. Toisaalta se joka väittää toisen olevan vaikka persoonallisuushäiriöinen voi olla vaikka sitä myös itse, mutta silti jokainen joka sanoo toista netissä idiootiksi ei silti ole automaattisesti narsisti, se on vaan sitä normaalia nettikinastelua) Ja juu, kyllähän tämäkin viesti tuli kirjoitettua provosoituneena 
|
|
|
|
 |
Plösöilijä
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 23:10 |
|
Paree sanoo vaan pitäkää tunkkinne............
Pösö Expertti 1,9 TD 2000@ Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 21.11.2017 23:25 |
|
Tästähän tulikin mielenkiintoinen ketju ja taitaa viitoittaa "Sitruunapatongin" käyttäytymis koodit aivan uuteen aikakauteen? XM-Hannu selkeästi halusi tuoda esille olevansa "idiootti" ja jos patongin ylläpidon mielestä muidenkin nimittely "idiootiksi" on OK, niin tervehdin linjaa ilolla ja annan tulevaisuudessa palaa! Jaakkovaakko nyt arkailee hiukan turhaan, kun ei oikein osaa vielä kohdistaa tekemäänsä diagnoosia suoraan kohteeseen, mutta varmaankin sitten, kun saamme ylläpidon kannan täysin selväksi? Sitten nämä Joo, Joo miehetkin pääsevät pikkuisen paremmin paukuttelemaan henkseleitä peesissä! Maltan vielä hetken onko tämä Sitruunapatongin virallinen uusi linja ja aloitan vasta sitten todellisen sanojen ilotulituksen!
|
|
|
|
 |
vtsbx
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 00:03 |
|
Sen noin 15 vuotta patonkia vaihtelevan aktiivisesti sivusta seuranneena on nähty monenlaista vääntöä eri persoonien kesken.. Monesti tehnyt mieli provosoitua ja ottaa osaa keskusteluun mutta tähän asti malttanut.. Nyt alkaa kiintiö täyttyä koska näyttää että joka säikeeseen tunkee jotkut persoonat väittelemään milloin mistäkin jonnin joutavasta.. Toivoisinkin että itse persoonat malttaisivat pysyä aiheessa tai edes sen vieressä.. Ja jos ei niin ylläpito siivotkoon.
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 00:31 |
|
Eihän täällä nyt vielä mitään vääntöä ole, aiemmin muutamassa harrastusryhmässä missä itsekin olin mukana vittuiltiin oikein kunnolla ja livenä tavatessa oltiin taas parhaimpia kavereita, tietysti jos oma itsetunto ei ole ihan parhaita jutut menee helposti tunteisiin.
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
PML
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 00:49 |
|
Sikahieno systeemi näköjään nykyisin! Joku muu ehtinyt ottaa kantaa samaan asiaan ja tarjottiin mahdollsuutta muuttaa omaa näkemystä. Pysyn kuitenkin kannassani.
Ninni, en osannu pitää päätäni kiinni, olis ehkä pitänyt? Riittävän iso asia saa vähän hiljaisemmankin jannun ääneen.
Itse olen seurannut tätä Patonkipalstaa jo lähes 18. vuotta...
Paras kaverini on aina ajellut Sitikoilla ja siitä rohkaistuneena päätin kokeilla minäkin. Ostin joko -01 tai -02 hienon tummansinisen VSX Xantian (OGE-206) Beiget nahat, teipit pahoissa paikoissa maalin suojana, jne, jne. Myyjänä oli muistaakseni ”Sami” Porvoosta. Toi kaupantekotilaisuuteen pullon punaviiniä ja muistaakseni myös Xantun pienoismallin. Kauppahan oli sillä taputeltu.
Siinä juomapulloa luovuttaessaan ”Sami”? kertoo, että ”heillä” on tämmöinen keskustelupalsta ”sitruunapatonki.tk”. Kannattaa kuulemma olla yhteyksissä...
On oltu enempi tai vähempi yhteyksissä, mutta enempi kuunteluoppilaana. ”Samikaan” ei taida enää tätä nykyistä Patonkia seurata?
Tätä kautta on kuitenkin löytynyt todella arvokkaita ja ihmeellisiä kontakteja: - Juuso on meidän vaarin naapuri - Juuso on ollut meidän vävypojan koulun reksi - Juusolla olis se hieno asuntoauto jolle mulla olis ehkä tilaa...
Niin ja jossain välissä Jasun kanssa mietittiin samaa ”rojektia”.
Pakko on kuitenkin Betaromeolle sanoa: ”Mene muualle Mersuines!”
Ja Jekkerille peukku (vaikken ihan kaikkea allekirjoitakaan).
- Pasi
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 07:41 |
|
Kiva PML, että 18v harkittuasi uskalsit viimein ilmoitella itsestäsi! Kaltaistasi tietäjää täällä olenkin kovasti kaivannut. Aivan upeaa, että sinulla on ollut Citroen merkkinen auto ja vielä beigeillä nahoilla ja ystäväsi myös suosinut samaa merkkiä. Tuo hiukan yllätti, että pyydät minua poistumaan Sitruunapatongista Mersuineni, mutta ikäväkseni joudun toteamaan, että pyynnölläsi ei ole mitään todellista painoarvoa, kuten varmasti fiksuna ymmärrät? Kertaan kuitenkin vielä, että tämä keskustelu lähti rönsyilemään siitä, kun aloittajalle kehuttiin ds-jekkerin asiantuntevia ja viihdyttäviä tekstejä patongissa. En mitenkään mielestäni mollannut häntä siinä yhteydessä, vaan kehoitin aloittajaa tutustumaan jekkerin teksteihin ja muodostamaan mielipiteensä itse sitä kautta. Mercedes keskusteluakaan en muistaakseni ole koskaan aloittanut ensimmäisenä, vaan vastannut muiden esittämiin Mercedes väitteisiin. Minusta se on hiukan sopimatonta Citroen palstalla, mutta en ole kokenut sitä haitalliseksikaan, jos joku on välttämättä keskustelun halunnut otsikoida Fiatin, Kian, Mercedeksen, tai vaikkapa Volvon nimen alle. Mukavaa päivää kuitenkin kaikille ja koitan jatkossakin vastata asiallisesti, jopa henkilökohtaisuuksiin meneviin väittämiin! 
|
|
|
|
 |
niko
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 08:31 |
|
Voi mun pieniä höpönassuja. On tääkin taas keskustelu Minä jätin Citroën-foorumin lukemisen aikoja sitten, kun asiantuntemus hävisi aivokuolleeseen moderointiin. Voi tietty olla, että meininki on sittemmin muuttunut. Toisaalta, täällä tunnen taustahahmot ja monia tavallisia nimimerkkejä, joten tämä paikka tuntuu enemmän kodilta. Omat Citroën-kilometrit ovat tälle vuodelle vaatimattomat, mutta silti tätä tulee lähes päivittäin vilkaistua. Ainoa asia, mikä minua ihan pikkirikkisen Patongissa häiritsee, on se, että täällä on nykyään liikaa höpötystä muista merkeistä. Niistä keskustelijat voisivat pysyä ko. merkin foorumeilla kehumassa omiaan. Rajat kiinni väärämmerkkisiltä! 
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti # 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
|
|
|
|
 |
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 09:36 |
|
niko kirjoitti: Ainoa asia, mikä minua ihan pikkirikkisen Patongissa häiritsee, on se, että täällä on nykyään liikaa höpötystä muista merkeistä. Niistä keskustelijat voisivat pysyä ko. merkin foorumeilla kehumassa omiaan. Rajat kiinni väärämmerkkisiltä!  Kannatetaan. Voortit, ruoste-mursut ja muut ulos patongista. 
|
|
|
|
 |
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 12:00 |
|
Täällhän voi myös omista asetuksista valita jonkun, vaikka minut, vihamieslistalle. Silloin kyseien henkilön kirjoituksia ei näytetä, eikä siten tule tarvetta niitä kommentoidakaan. Ihan käyttökelpoinen sovellus 
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 12:23 |
|
XM-Hannu kirjoitti: Täällhän voi myös omista asetuksista valita jonkun, vaikka minut, vihamieslistalle. Silloin kyseien henkilön kirjoituksia ei näytetä, eikä siten tule tarvetta niitä kommentoidakaan. Ihan käyttökelpoinen sovellus  Vaihtoehtohan tuokin on, mutta ainakin itse haluan tietää, kuka julkisesti minua nimittelee idiootiksi, epäilee luetun ymmärtämistäni, tai kehoittaa poistumaan koko sivustolta. 
|
|
|
|
 |
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 13:09 |
|
Ralle kirjoitti: niko kirjoitti: Ainoa asia, mikä minua ihan pikkirikkisen Patongissa häiritsee, on se, että täällä on nykyään liikaa höpötystä muista merkeistä. Niistä keskustelijat voisivat pysyä ko. merkin foorumeilla kehumassa omiaan. Rajat kiinni väärämmerkkisiltä!  Kannatetaan. Voortit, ruoste-mursut ja muut ulos patongista.  Minusta taas kokemukset muista merkeistä ovat olleet mielenkiintoista luettavaa ja itsekin olen niihin keskusteluihin osallistunut. Itselläni ei ole pitkään aikaan ollut Citroënia, joten omalta osaltani kirjoittelu tänne loppuu kokonaan, mikäli "Muut merkit -osio" suljetaan. Olen pyrkinyt otsikoimaan aloittamani ketjut niin, että lukija voi halutessaan jättää juttuni lukematta, mutta toki jos täällä yleinen mielipide on kielteinen muita kuin Citroëneja koskevia viestiketjuja vastaan, niin tottakai "lähden muualle kirjoittelemaan."
|
|
|
|
 |
niko
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 13:19 |
|
Lauri kirjoitti: ...mutta toki jos täällä yleinen mielipide on kielteinen muita kuin Citroëneja koskevia viestiketjuja vastaan, niin tottakai "lähden muualle kirjoittelemaan." Eiku se oli mun ja Rallen mielipide. Ihan vaan kännissä ja läpällä - juu nou. Eikös koko tän Patongin ihanuus ollut juuri siinä, että me kaikki mahdumme tänne? Minä jatkan esim. miiteissä sitä, että katselen pitkin nenänvarttani niitä alhaisia luopioita, jotka väärämmerkkisillä paikalle saapuvat. Joten kirjoittakaa mitä kirjoitatte, niin minä täällä ruudun toisella puolella puhisen paheksuvasti 
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti # 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 14:19 |
|
betaromeo kirjoitti: XM-Hannu kirjoitti: Täällhän voi myös omista asetuksista valita jonkun, vaikka minut, vihamieslistalle. Silloin kyseien henkilön kirjoituksia ei näytetä, eikä siten tule tarvetta niitä kommentoidakaan. Ihan käyttökelpoinen sovellus  Vaihtoehtohan tuokin on, mutta ainakin itse haluan tietää, kuka julkisesti minua nimittelee idiootiksi, epäilee luetun ymmärtämistäni, tai kehoittaa poistumaan koko sivustolta.  Tässähän on sekin pointti, että jos nyt vaikka XM-Hannun blokkaisi pois, näyttäisi betaromeo tässä ketjussa ihan täydeltä idiootilta 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 14:30 |
|
betaromeo kirjoitti: Vaihtoehtohan tuokin on, mutta ainakin itse haluan tietää, kuka julkisesti minua nimittelee idiootiksi, epäilee luetun ymmärtämistäni, tai kehoittaa poistumaan koko sivustolta.  Mä nyt ainakin oletan olevani idiootti ihan lähtökohtaisesti. Sitten voi vaan ilahtua, kun joku joskus sanoo, että ethän sä nyt niin tyhmä ollutkaan. Helpompaa noin!
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Citroën-foorumi ja Sitruunapatonki Lähetetty: 22.11.2017 16:09 |
|
Ei kait kukaan täyspäinen sitikkaa osta 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
|
|