Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 37/37 [ 908 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ilahdutti
ViestiLähetetty: 04.12.2024 00:06 

Minullahan vaihtui auto syyskuussa, nyt alla kymmenvuotias 70 tkm ajettu 3008 robovaihteistolla ja pikkuhodarilla.

Tänään töiden jälkeen löin auton käyntiin ja aloin raapia pahasti jäässä olevia ikkunoita auki. Etulasin puolelle kun ehdin, hämmästyin: kahdessa minuutissa oli jää alkanut sulaa ja skrabaaminen oli tosi helppoa. Taustalta kuului tuttu, hiljainen kohina: mun autossa on Webasto, jee!

Kumma, ettei auton myynyt autoliike ollut siitä varusteisiin listannut. Sisätilalämppärin kyllä, mutta Webastoa eivät. Kiertovesipumppua ja kelloa tuossa ei siis ole, mutta tosi kiva yllätys näinkin.

Poissa

ViestiLähetetty: 10.12.2024 20:14 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Käännytin entisen työkaverin aikanaan sitikkamieheksi vinkkaamalla patonkilaiselta X7:n. Nyt se viimein antautui (oletettavasti hetkellisesti) yli 500tkm ajettuna ja kaveri osti päivälleen 11 vuotta myöhemmin seuraavan sitikan. Käännytystyö siis onnistui paremmin kuin hyvin 8-)

Ja eiköhän se vanhakin vielä liikkeelle saada...

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 13.12.2024 21:45 

Teuski kirjoitti:
Käännytin entisen työkaverin aikanaan sitikkamieheksi vinkkaamalla patonkilaiselta X7:n. Nyt se viimein antautui (oletettavasti hetkellisesti) yli 500tkm ajettuna ja kaveri osti päivälleen 11 vuotta myöhemmin seuraavan sitikan. Käännytystyö siis onnistui paremmin kuin hyvin 8-)

Ja eiköhän se vanhakin vielä liikkeelle saada...

Mihin Sitikkaan kaveri päätyi? Aika vaikea on löytää X7:lle seuraajaa, Hyde kun on historiaa...

Mulle tuli tilapäisratkaisuksi 3008; kyllä sillä mun vähät ajot ajaa mutta ei sitä edeltäjäänsä voi verrata.

Karsea on upouuden ajokin hintaluokka, ennen kuin auto kyydeiltään on X7:n veroinen.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.12.2024 22:25 

pvalila kirjoitti:

Mihin Sitikkaan kaveri päätyi? Aika vaikea on löytää X7:lle seuraajaa, Hyde kun on historiaa...

Mulle tuli tilapäisratkaisuksi 3008; kyllä sillä mun vähät ajot ajaa mutta ei sitä edeltäjäänsä voi verrata.

Karsea on upouuden ajokin hintaluokka, ennen kuin auto kyydeiltään on X7:n veroinen.

Jos ei tarvitse kaikkia nykyajan pieruappeja niin ainahan voi ostaa toisen vähemmän ajetun X7:n. :lol:

-00 Xantia Activa V6
-97 Xantia V6 Automaatti
Poissa

ViestiLähetetty: 15.12.2024 01:56 

Akseli kirjoitti:
pvalila kirjoitti:

Jos ei tarvitse kaikkia nykyajan pieruappeja niin ainahan voi ostaa toisen vähemmän ajetun X7:n. :lol:

Kovasti vain ovat hinnan kiroissa viimeiset hyväkuntoiset ceevitoset.

Samalla hinnalla ei enää saa, jolla omani Ruotsista seitsemän vuotta sitten hain.

Köyhyyden takia päädyin tuohon 3008 robottiin.

Siinä ilmeni tänään outo piirre: se piti ovia avattaessa samanlaista hurinaa kuin X7. Outoa, eihän tuossa mitään hydraulikkapumppua ole, mikähän siellä hurahti käyntiin jo ennen auton starttaamista?

Aiemmin en ole tuota huomannut, nyt sattui auto olemaan hiljaisessa autotallissa.

Poissa

ViestiLähetetty: 15.12.2024 12:29 

pvalila kirjoitti:
.

Siinä ilmeni tänään outo piirre: se piti ovia avattaessa samanlaista hurinaa kuin X7. Outoa, eihän tuossa mitään hydraulikkapumppua ole, mikähän siellä hurahti käyntiin jo ennen auton starttaamista?

Aiemmin en ole tuota huomannut, nyt sattui auto olemaan hiljaisessa autotallissa.

Jos tämä oli robotilla niin mekatroniikan pumppu siellä hurahtaa.

-00 Xantia Activa V6
-97 Xantia V6 Automaatti
Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2025 10:57 

Briteillekin maistuu mämmi. https://x.com/FCDOLauraDavies/status/1912786908804972817

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2025 13:26 

Akseli kirjoitti:
pvalila kirjoitti:
.

Jos tämä oli robotilla niin mekatroniikan pumppu siellä hurahtaa.

OK, kiitoksia tiedosta, Akseli!

Minä luulin, että tuollainen loota toteutettaisiin puhtaasti solenoideilla ja askelmoottoreilla. :oops:

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 37/37 [ 908 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37