|
Kirjoittaja |
Viesti |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 16:39 |
|
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 17:22 |
|
Hupaa,hupaa,hei hulinaa yks juo potasta.. 
|
|
|
|
 |
jules
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 18:13 |
|
Jumalaton olen, suklaasta en pidä, lampaanlihasta tahi pashasta puhumattakaan. Vapaita päiviä on, taidanpa pestä auton. Sitten viiniä, siitä toki pidän. "Muuten olen sitä mieltä, että" uskonto tulisi erottaa valtiosta. Uskonnollisia vapaapäiviä ei tulisi olla, lintsatkoon uskovaiset.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 19:35 |
|
Cikatti kirjoitti: http://i638.photobucket.com/albums/uu109/CIkatti/Psiinen.jpg Hih - hauska 
|
|
|
|
 |
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 19:59 |
|
jules kirjoitti: Uskonnollisia vapaapäiviä ei tulisi olla, lintsatkoon uskovaiset. Joten joulun, juhannuksen, pääsiäisen yms. sekä sunnuntait olisit mieluummin töissä? Vappu sentään olisi sinulla vapaa. 
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 20:07 |
|
Muistaa tuo ----- meitäkin lunta räntää tullut tuntiin kymmenen senttiä ja sade jatkuu. 
|
|
|
|
 |
^KARI^
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 20:49 |
|
Terve, Tapsa, kiva kun taas tulit rupattelemaan. Mites hurisee, onko lääkitys kohdallaan? Olit viimeksi vaihtamassa sitä  ...ja onnittelut, on tullut vuosiakin lisää 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 21:12 |
|
""Muuten olen sitä mieltä, että" uskonto tulisi erottaa valtiosta" Nii, mä ehkä erottaisin uskonnot jopa Maasta eli siirtäisin toiselle planeetalle koska mikään ei ole maailmassa ollut tuhoisampaa kuin uskonnot. Silloin kivikaudella kirkko oli ehdottoman tärkeä koska ei ollut lakeja ja normeja, kirkko siis määritteli ne. No, näin arvokkaana kirkollispyhänä olen hirviö kun tällaisia heittää. Olkoon tämä vain mun mielipide ja Darwin oli oikeassa, vai oliko Päivi Räsänen oikeassa???? 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 21:17 |
|
Cikatti kirjoitti: ""Muuten olen sitä mieltä, että" uskonto tulisi erottaa valtiosta" Nii, mä ehkä erottaisin uskonnot jopa Maasta eli siirtäisin toiselle planeetalle koska mikään ei ole maailmassa ollut tuhoisampaa kuin uskonnot. Silloin kivikaudella kirkko oli ehdottoman tärkeä koska ei ollut lakeja ja normeja, kirkko siis määritteli ne. No, näin arvokkaana kirkollispyhänä olen hirviö kun tällaisia heittää. Olkoon tämä vain mun mielipide ja Darwin oli oikeassa, vai oliko Päivi Räsänen oikeassa????  Amen 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
sahtivaari
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 22:05 |
|
Poliitikot ei ole koskaan oikeassa. Oman edun tavoittelijoita lähes kaikki ,ja takinkääntäjiä. Uskonto jääköön omaan arvoonsa. Tällä tulotasolla, joilla poliitikot kavereineen sikailevat, ei ole paljonkaan uskottavuutta rehellisyyteen. 
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 22:57 |
|
sahtivaari kirjoitti: Poliitikot ei ole koskaan oikeassa. Oman edun tavoittelijoita lähes kaikki Mulle on kans muodostunut samanlainen käsitys.
|
|
|
|
 |
sahtivaari
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 06.04.2012 23:42 |
|
Lumi onneksi häviää, vaikka meillä on hankikanto. Reissussa Forssasta ylöspäin ei lunta ollunna. Naapuri soitti Torremolinoksesta, eikä ollut lunta enää sielläkään. Lupasi soittaaq, jos lunta tulee. 
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 07.04.2012 08:37 |
|
^KARI^ kirjoitti: Terve, Tapsa, kiva kun taas tulit rupattelemaan. Mites hurisee, onko lääkitys kohdallaan? Olit viimeksi vaihtamassa sitä  ...ja onnittelut, on tullut vuosiakin lisää  KIITOS,kiitos.Lääkitys kohdallaan,pilkut ja pisteet oli hukassa,tietokone oli rikki,sain velipojalta minulle uuden paremman kun entinen,otin kiinteän liitymän 8 mekan nyt vauhti riittä,eikä tietyt filmitkään pysähtele juuri riittisessä vaiheessa..  ja yhteys pelaa... 
|
|
|
|
 |
^KARI^
|
Viestin otsikko: Re: Hupaa pääsiäistä! Lähetetty: 07.04.2012 09:57 |
|
Tapsa 62 kirjoitti: eikä tietyt filmitkään pysähtele juuri riittisessä vaiheessa..  ja yhteys pelaa...  Jäitä hattuun, Tapsa...niiden filmien mukana voi tulla semmoisia tauteja ettei vehkeet enää pelaakaan 
|
|
|
|
 |
|
|