Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kiitos insinööri (vilpittömästi)
ViestiLähetetty: 22.09.2012 17:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 871
Paikkakunta: Karkkila

Profiili WWW
Harvemmin tulee kehuttua, mutta:

Kiitos insinööri XM:n etujarrusatuloiden suunnittelusta. Palojen vaihtaminen käy lähes vaivatta eikä vähäisten osien irroitteluun tarvitse nähdä juurikaan voimaa eikä vaivaa.

Kiitos insinööri myös 2CV:n takajarrujen suunnittelusta. Eipä olisi voinut yksinkertaisemmaksi eikä asentajaystävällisemmäksi hiljentimiä suunnitella.



Yksipuolaisen ratin takaa,

Visa-mies

visamies.wordpress.com
facebook.com/visamies
youtube.com/visamies
twitter.com/visamies
visamies.galleria.fi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kiitos insinööri (vilpittömästi)
ViestiLähetetty: 23.09.2012 09:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Absoluuttisen samaa mieltä, XM:n jarrut ovat nopea vaihtaa, hienosti suunniteltu. Samaa voin sanoa tuon Cädin etujarrupaloista, todella nopea temppu jos vain älyää hankkia 3/8:n kuusiokoloavaimen joita ei ole edes joka toisella nakkikiskalla.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: