Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: monesko osuu
ViestiLähetetty: 22.07.2012 02:02 

bxzxxm kirjoitti:
Tänään kävi Kiuruvedellä että lokki onnistui paskantamaan minun olkapäälleni ei varmaan joka panos osu.

Mistäpä noita tietää, jos vaikka joka ikinen osuu http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=101266 :shock:

Poissa

ViestiLähetetty: 22.07.2012 12:40 
Käyttäjän avatar

Slow Man kirjoitti:
bxzxxm kirjoitti:
Tänään kävi Kiuruvedellä että lokki onnistui paskantamaan minun olkapäälleni ei varmaan joka panos osu.

Mistäpä noita tietää, jos vaikka joka ikinen osuu http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=101266 :shock:

Ei helvata... :shock:

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 23.07.2012 10:02 

Markus Kajo:

Alhaismatikkapään kosto!

Tämä on tositarina, enkä edes valehtele siitä, tavuakaan.

Yli 10 vuotta sitten mennnä latustelin työpaikalleni Tohloppiin eräänä kesäisenä sunnuntaina, joka oli juuri sinä samana päivänä.

Koska oli pyhäpäivä, Ylen parkkipaikka oli autio kuin Taoudennin ympärinen Sahara. Ilma oli perin kaunis ja niinpä tulin tähyilleeksi taivaalle, missä lillui vain poutapilvi tai pari.

Taivas oli eläimistä lähes typötyhjä - mitä nyt yksi valkoinen lintu lensi noin 4 km 850 m:n korkeudella jossain Ylöjärven päällä, liihotellen hitaasti kohti horisonttia jossain takanani.

Jatkoin laiskaa kävelyäni, katsellen Tohlopinjärven rantakoivikoita ja mitälie.

Noin kuuden ja puolen minuutin kuluttua aivan kepikeskellä autioa parkkipaikkaa kuului Nuts! (lausutaan 'nats') - ja päähäni osui märkä ja valkoinen jokin.

Tiesin heti, ettei se ollut valkohai. (Eikä ylipäätään kala.)

Kirottu lokki-eläin oli Ylöjärven yllä liidellessään vähentänyt omasta lentonopeudestaan vastatuulen nopeuden, saanut näin maanopeutensa, ja sitten arvioinut minun nopeuteni ja suuntani, sekä sivutuulen aiheuttaman parallaksin ynnä ulosteensa lähtö-, putoamis-, ja ajautumisnopeuden ja ulostanut etukäteen juuri sopivalla hetkellä ja voimalla niin, että hänen guanonsa osui minua keskelle yläpäätä kuin zeniitti.

Näin ylenkatseellisen alhaisesti ei voi käyttää matematiikkaa kuni epatto eläinhahmo!

Alas se lintu!

Kurja lintu.

Ylen paskalintu hän.

- Markus Kajo

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]