Kolahti tämä asia itsellekin, eli empä ole tuota oranssin punaista CX:ää ulkona käyttänyt muutamaan vuoteen, eli alan syyllistymään hiukan samaan kuin sen edellinen omistaja, joka tosin katsasti sen joka vuosi, mutta ajoi katsastuksen jälkeen takaisin talliin.
Ja onhan näitä muitakin, kun on monta harrasteautoa, jotka ei kuitenkaan ole siinä kunnossa, että saisivat museoautostatuksen, kynnys niiden ajoon ottamiselle on kova. Varsinkin pysyä kärryillä siitä, että onkos vakuutukset menneet oikein

.
Ja eniten kolahti, nyt kun pitäis lähteä GS-miittiin, ja jo toisen kerran peräkkäin, GS-jaoksen vetäjä joutuu tulemaan paikalla ei Geesulla

. Syynä vain se yksinkertainen asia, että ei ole enään Geesua arkiautona, ja seisoneen auton eloon herättämisessä tulee joskus ongelmia...