|
Kirjoittaja |
Viesti |
Oldis
|
Viestin otsikko: On pakko tunnustaa Lähetetty: 14.08.2012 17:24 |
Viestit: 832 Paikkakunta: Imatra
|
Otin eilen motarilla pikku skaban 95 mallisen Saabin kanssa, En saanut citikan mittariin kuin 195, saabi kulki kovempaa, Eiks ton 2.0 c5 citikankin pitäs ottaa mittariin se 210 km/h Samassa letkassa miun takana ajoi yks ryssän mersu, se ei kestänyt perässä kuin tonne 180 asti.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
|
|
|
|
 |
Palloidiootti
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 14.08.2012 19:18 |
Viestit: 644 Paikkakunta: Vaasa
|
210 km/h kuulostaa kyllä aika optimistiselta tuolla teho-paino-suhteella.
Asiaa sivuten, mikä on ZPJ4-XM:n todellinen huippunopeus?
1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 14.08.2012 19:28 |
|
Oldis kirjoitti: Otin eilen motarilla pikku skaban 95 mallisen Saabin kanssa, En saanut citikan mittariin kuin 195, saabi kulki kovempaa, Eiks ton 2.0 c5 citikankin pitäs ottaa mittariin se 210 km/h Samassa letkassa miun takana ajoi yks ryssän mersu, se ei kestänyt perässä kuin tonne 180 asti. Häpeä Oldis! Mopoilla moottoritiellä ajaminen on vaarallisista, riippumatta siitä onko rasisti/ ik, tai muuten sellainen.
|
|
|
|
 |
Oldis
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 14.08.2012 19:44 |
Viestit: 832 Paikkakunta: Imatra
|
Eiks tehdas lupaa jotain 200 tietämillä olevaa huippua tollaselle citikalle, tosin toi 195 tuli sellaisen vajaan 2 km matkalla, Mie olen ikuinen lapsi, ikääkin vasta 55 vuotta. 
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 14.08.2012 22:21 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Nummela
|
Tuollainenko kakaramainen käytös on sitten oikein kirjoittamisen arvoista?
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
heh heh©
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 10:04 |
Viestit: 153
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 10:13 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Älä tunnusta enempää. Voit hyvinkin saada sakkoja jälkeen päin. Näitä omaan jalkaan ampujia on netissä ollut ennenkin. Voitas jättää nää kokeilut tuonne Saksan motareille. "Asiaa sivuten, mikä on ZPJ4-XM:n todellinen huippunopeus" Juutupesta noita löytää noita kokeiluja, se taitaa ihan aidosta kulkea liki 230 km/h. Olen kerran omallani ajanut Bonnevillen suola-aavikolla 180 km/h ja pesässä oli vasta nelosvaihde ja kaasupolkimessa kamalasti vielä varaa. Se lähtee oikeesti vasta kulkemaan 180 km/h jälkeen. http://www.youtube.com/watch?v=laILrdyGYtctai http://www.youtube.com/watch?v=DQdKXlVn2HoJuutupe-viideoiden todenperäisyys voi olla mitä sattuu 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 12:47 |
Viestit: 5857 Paikkakunta: Lahti
|
Vähän kyllä hävettää tunnustaa kun en ole ajanut motarilla citikalla kuin vaatimattomat 180km/h 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
txk
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 13:27 |
Viestit: 119
|
Tuusulan motarilla tuuppasin aamulla sätkällä toista sataa! 
|
|
|
|
 |
Oldis
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 13:39 |
Viestit: 832 Paikkakunta: Imatra
|
Mutta en kerro millä motarilla, enkä kellonaikaa, kivaahan se oli ajaa sen mitä citikka kulki.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
|
|
|
|
 |
^KARI^
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 13:42 |
|
Cikatti kirjoitti: Olen kerran omallani ajanut Bonnevillen suola-aavikolla 180 km/h Ei mennyt sitten ihan maailmanennätys rikki tuolla...ehkä ensi kerralla.
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 16:32 |
Viestit: 1590 Paikkakunta: Lappeenranta
|
txk kirjoitti: Tuusulan motarilla tuuppasin aamulla sätkällä toista sataa!  Tsot, tsot, eikös tässä joku aika takaperin joku komisario iltapäivälehdissä torunut, että huippunopeuksien testailu ei kuulu julkisille teille... 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 16:57 |
Viestit: 2525 Paikkakunta: Pieksämäki
|
Pakko tunnustaa,en ole koskaan ajanut ylinopeutta,kortti vuodesta 1968... 
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 17:07 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Nummela
|
Tapsa 62 kirjoitti: Pakko tunnustaa,en ole koskaan ajanut ylinopeutta,kortti vuodesta 1968...  Sietäisit hävetä Tapsa.
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 17:25 |
Viestit: 2000 Paikkakunta: JKL
|
Kortti vuodesta -82 ja joka päivä menee ylinopeuden puolelle  Ei ehkä sakotettavaa määrää, mutta kuitenkin. Tänään ajoin melko uudella Outbackilla, ja heti meni liian lujaa. Nopeus kun ei tunnu, eli on koko ajan seurattava nopeusmittaria. Kolmeenkymmeneen vuoteen on tullut vain yksi ylinopeussakko (taisi olla 16 kmh yli rajoituksen). Yritetään kuitenkin ajaa rajoitusten mukaan. Ja omassa autossa ei ole edes vakionopeussäädintä 
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 15.08.2012 22:43 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
^KARI^ kirjoitti: Cikatti kirjoitti: Olen kerran omallani ajanut Bonnevillen suola-aavikolla 180 km/h Ei mennyt sitten ihan maailmanennätys rikki tuolla...ehkä ensi kerralla. Joo se tuo toisten ihmisten ennalta-arvaamattomuus ja mahdolliset aavikolla hyppivät eläimet saa mun itsesuojeluvaiston toimimaan. Mutta, kun kiihdytetään nopeusrajoituksille niin mikään laki ei estä mua vääntämästä tuppia nurin (prätkässä) tai autossa. Johan se on taloudellisuusajon perussääntökin: Lähdöt lämä tiskissä mutta niin ettei polteta viivaa 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
psjääkäri
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 16.08.2012 10:42 |
Viestit: 295
|
Tunnustan ja kehun. Iideellä lentoasemalle päin, 160 lasissa, (ei ollut testi vaan kiire, itseni aiheuttama). Kyllä tuntu tosi hyvälle, kun töräytin taksien ohi. Siinä oli taksiäijillä puurtamista kun lentoaseman risteyksen liikennevaloissa turbomersuilla "kostivat".
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 16.08.2012 15:25 |
Viestit: 2201 Paikkakunta: Laukaa
|
Täytyy tunnustaa....ajoin kerran motarilla Bemarilla yli 200km/t......Saksassa tiellä, jossa ei ollut nopeusrajoitusta Kerran olen ajanut ylinopeutta, Kuopion lähistöltä tuli poliisin huomautuskirje kotiin; 80km alueella oli nopeus ollut 83km/t 
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 16.08.2012 15:42 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
eskere kirjoitti: Täytyy tunnustaa....ajoin kerran motarilla Bemarilla yli 200km/t......Saksassa tiellä, jossa ei ollut nopeusrajoitusta Autobahnalla semmoinen sitikalle sopiva marssinopeus on omien kokemusten mukaan 170-180km/h. Activan huiput tuli siellä myös testattua, gps:n mukaan 226km/h. Ei pysynyt Octavia RS perässä. Nürburgring Nordschleifella sai parissakin paikassa yli 200km/h. Siihen nopeuteen kuuvetosella Activalla pääsi ihan kohtuu ripeästi.
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
citrophoros
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 16.08.2012 23:40 |
Viestit: 404 Paikkakunta: Etelä-Pirkanmaan seutukunta
|
ON PAKKO TUNNUSTAA.
Tuli ajeltua PTTM-taktiikalla [pedal-to-the-metal] Xsara VTS:llä v.2000 Lappeenrannan-Imatran välisellä valtatiellä (onko se Vt6?) ehtiäkseni Imatrankosken näytäntöön. Vauhtia oli hirmuisesti, siellä painettiin saksanseisojista ohi.
Vasta vanhan C4:n aikana sain sitten istuskella kahteenkin kertaan poliisisedän virka-auton takapenkillä. Nurinkurista, kun käytän 99 % valtatie-kantatie-seututieajelussa vakkaria ja sitten käy epäflaksi (C-Quatressa on vakkari, ennen 2005 ajeltiin oikean jalan F = ma kaavan lopputuloksen mukaan). Noh, nykyisellä C4:lla [160 Nm vääntöihme] saa olla tyytyväinen, jos se ylipäätänsä kiihtyy moottoritienopeuteen rampille kääntyessä.
Lupaan pysytellä rajoituksissa aina ja iäti, älkää immeiset provosoiko minua enää, onks' selvä!
25 C5 X PureTech 225 21 C4 PureTech 130 19 C3 Aircross 110 15 C4 Aircross 1,6i 12 C4 VTi 120 Exclusive 05 C4 1,6i 16v VTR coupé 03 C5 2,0i 16v SX berline 98 Xsara 2,0i VTS coupé 95 ZX 1,9i Volcane berline 93 BX GTI berline 91 Visa 14 TRS berline
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 17.08.2012 00:06 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
Joskus kauan sitten 80-luvulla Wartburgilla: Kuopion Särkiniemestä Jyväskylän tekulle aika tasan 90 min. Tiedän ajan, kun Kuopiossa soittimeen tungettu 90 min kasetti alkoi alusta juuri autoa koulun pihalla parkkeeratessani. Matka oli siihen aikaan ~150 km. Oli se Warre oli hieman piristetty: Tekun tehodyno antoi etupyöriltä 98 hv. Silloin ei ollut vielä vaimoa, lapsia, eikä edes mainittavia tuloja...
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
ealab
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 17.08.2012 07:55 |
Viestit: 4467 Paikkakunta: Paimio
|
Ja 60-luvulla Riihimäestä Lahteen, yöllä, ->20 pakkasta, Hakkapeliitat vain edessä, takana kesäPneumantit, aika 51 min, limppumallin (-63)Warrella. Sen aikaisella, kapealla, mutkaisella tiellä.
|
|
|
|
 |
ealab
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 17.08.2012 07:58 |
Viestit: 4467 Paikkakunta: Paimio
|
svc kirjoitti: Joskus kauan sitten 80-luvulla Wartburgilla: Kuopion Särkiniemestä Jyväskylän tekulle aika tasan 90 min. Tiedän ajan, kun Kuopiossa soittimeen tungettu 90 min kasetti alkoi alusta juuri autoa koulun pihalla parkkeeratessani. Matka oli siihen aikaan ~150 km. Oli se Warre oli hieman piristetty: Tekun tehodyno antoi etupyöriltä 98 hv. Silloin ei ollut vielä vaimoa, lapsia, eikä edes mainittavia tuloja... Eikö tuo teho ollutkin aika liki saatavaa maksimia. Tuli mm. kierrolukurajoitus vastaan, pyörivät massat? Tosin 2T-teho on aina toista, kuin vastaava 4T-teho! 
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 17.08.2012 08:12 |
Viestit: 1729 Paikkakunta: Nousiainen
|
Olen minä kyllä ajellut Turusta Tampereelle 190 km/h lasissa... ja tuli tuolla Maarianhaminassakin käytyä keskinopeudella 130 km/h ...ilmanopeus
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: On pakko tunnustaa Lähetetty: 17.08.2012 10:37 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
ealab kirjoitti: svc kirjoitti: Oli se Warre oli hieman piristetty: Tekun tehodyno antoi etupyöriltä 98 hv. Eikö tuo teho ollutkin aika liki saatavaa maksimia. Tuli mm. kierrolukurajoitus vastaan, pyörivät massat? Tosin 2T-teho on aina toista, kuin vastaava 4T-teho!  Ai mikä kierroslukurajoitus? Vakiona tietysti katkojan kärjet eivät ehtineet sulkeutua, joka alkoi rajoittaa jossain 7000 kierroksen jälkeen, mutta minulla oli siinä optisella anturilla toteutettu transistorisytytys. Kierroksia ei rajoittanut kuin kaasuttimen ja pakopuolen virtausvastukset. Kampiakseli ja kiertokanget oli laakeroitu vierintälaakereilla, eli eipä nekään paljoa hillinneet. Massavoimat olivat tietysti aika hurjia. Esim 350 grammainen mäntä aiheuttaa isoilla kierrolsilla kuolokohdassa suuntaa muuttaessaan kampiakseliin useamman kymmenen kilonewtonin voiman. Moottori oli alunperin erään keskisuomalaisen warregurun ralliautoon rakentama. Mäntiä ja kiertokankia oli kevennetty aika rajusti, samoin vauhtipyörää. Paisuntakammiona oli kopio tehtaan ralliauton vastaavasta. Luokitustodistuksen muikaisella virityksellä päästiin noin 100 hevosvoimaan kampiakselilta. Minun autossa taisi olla vähän enemmän. Vasta vuosia jälkeenpäin selvisi, että se olikin ilmeisesti alunperin Barkas-pakettiauton 1100 kuutioinen moottori. Seuraava projekti olisi ollut vaihtaa kaasuttimiksi Saab 96:n kolmois-Solex, mutta kiertokangen alapään laakerin kiinnileikkaaminen lopetti projektin.
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
|
|