|
Kirjoittaja |
Viesti |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: DS24 Lähetetty: 09.02.2011 18:51 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Kooma
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 09.02.2011 19:12 |
Viestit: 349 Paikkakunta: Lempäälä
|
Järkyttävä. Nokka ja perä näyttää yhtä kamalilta. Ja kumpi on kumpi?
Noo, onneksi tuo ei luultavasti tuota animaatiota valmiimmaksi tule.
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 09.02.2011 21:07 |
Viestit: 2155 Paikkakunta: Kerava
|
Jumalauta, 2019 voi joutua ostamaan uuden sitikan  Aivan loistava aihio!
|
|
|
|
 |
Kooma
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 09.02.2011 21:22 |
Viestit: 349 Paikkakunta: Lempäälä
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 08:59 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
DS24:n videosta tihrustin ilman lukulaseja jotain tekstiä: "Wineless interface". Siis mikä? Selvisihän se sitten, kun katsoin videon suurennettuna... 
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 09:16 |
Viestit: 1722 Paikkakunta: Korpilahti
|
Omaan silmään tuossa on kyllä hienosti tuotu viirusilmä-DS:n muotoja ja yksityiskohtia uudistettuina, mutta tunnistettavasti. Siis ulkomuodossa, sisustuksessa oli sitten revitelty enemmän 
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 09:25 |
|
eihän tuo nyt mikään kamala ja järkyttävä ollut!
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 10:29 |
Viestit: 5874 Paikkakunta: Lahti
|
Pöh, epäkäytännöllinen littana Vanhemman Berlingon mitat ja kaminan kantti kertaa kantti aaltopeltikoppa päälle, erottuisi joukosta ja kävisi kaupaksi, kaunis, käytännöllinen ja edullinen valmistaa 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 13:58 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
No mutta minäkin haluan nuo tuollaiset plasma-putoukset kajuuttaan.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Pasis
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 14:26 |
Viestit: 909
|
2cvkimmo kirjoitti: Tehtaalla siis monta vuotta aikaa tulla järkiinsä.
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 15:21 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Pasis kirjoitti: Tehtaalla siis monta vuotta aikaa tulla järkiinsä. Heh...onhan tuo toki opiskelijatyö, mutta ei se nyt _niin_ kauhea toki ole. Tietysti vetymoottorit molemmissa päissä ja tankit läpinäkyvien pintojen alla penkkien välissä ovat vähän ... odottamattomia. Puhumattakaan sinisistä "veden ja ilman virtausta" muistuttavista tehosteista. Se on kuitenkin uskottavaa ja varmaa, että Citikka ottaa vielä kaiken irti mallistojen DS-nimeämiskäytännöstä ja samalla (anti)retroilee katsoen kuitenkin miltä se alkuperäinen näyttikään. Ja videotakin mainostetaan virallisen valmistajan kanavan kautta, joten kyllä siinä jotain perää ja ajatusta on. Mun miälestä DS24 on _hieno_ laite 
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 15:32 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
Eikös Citroenin mottona ole viime vuosina ollut anti-retro... 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
aaltopelti_fun
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 10.02.2011 23:31 |
Viestit: 568 Paikkakunta: Akaa
|
Minusta ne penkit näytti aika ohkoisilta ja kovilta. Saksalaiset ergonomit ehkä tykkää. Muuten ihan jees - saiskohan siihen istutettua XM:n tai Camionneten penkit tilalle? 
.~___~. {[___]} {°/^\°} {/_^_\} "Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli. HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
|
|
|
|
 |
Keitere
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 11.02.2011 01:55 |
Viestit: 308
|
Persana! Jopahan olis massasta erottuva värkki. Hetimulletommonen.
2CV -65 "Poppaloora" XM V6 -91 "Madame P" Suzuki Savage LS650 -90 "Ieva" Royal Enfield diesel -67 "Einari"
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 11.02.2011 02:18 |
Viestit: 1878
|
(anti)retromallien ongelma taitaa olla siinä, että ovatten kompromisseja joilla yritetään kosia kumpaakin leiriä; kaikennähneitä ja uudesta viehättyneitä. Minulla ei ole taakkana alkuperäistä D-mallia niin voin vain todeta, jotta hieno on tuo DS24 ja toivottavasti tekevät jollain tapaa sen. Kaikennähneille voisi mielestäni kaiken reiluuden nimessä tehdä samalla X kappaleen sarjan D-mallia alkuperäisellä muotilla josta voisi antaa kaupan päälle yhden "aidon" samalla kun tilaa uuden DS24:n. Vähän siinä on ohuet renkaat tuossa DS24:ssä. 
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 11.02.2011 12:24 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Vanhan DS:n ja Bijoun sekoitus videon alussa, tosin kolmipyöräisenä, http://video.fi.msn.com/watch/video/yes ... /1jc2e8aup
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: DS24 Lähetetty: 11.02.2011 16:02 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
Nyt täytyy toivoa että Sony pistää ton Gran Turismo -peliin, jolloin sitikan on pakko tehdä tommonen oikeasti, kuten kävi GT by Citroenin kanssa  Sarjatuotantoa odotellessa 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
|
|