Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Aiotko romuttaa auton?
ViestiLähetetty: 28.05.2009 14:13 

Esim. Olet ostanut auton vaikkapa varaosiksi.
1. Edellinen omistaja on hoitanut sen pois rekisteristä.
2. Tai sitten autossa ei ole ollenkaan papereita. No väliäkö tuolla, eihän sitä ole tarkoitus koskaan laittaa rekisteriin, aattelet.

Minulle sattui edellisen tapainen juttu. Emme tehneet autosta luovaria. "Enhän sillä mitään tee, niin miksi turhia," aattelimme. Jos olisin antanut auton lopuksi ns. romumiehelle, kaikki ok. Mutta minäpä olin "fiksu" ja soitin Kuusakoskelle, jotta homma hoidetaan viimeisen päälle. Vaan sinnepä ei kelpaakaan se ruosteläjä, kun en omista sitä papereiden mukaan.
Valtakirja auton luovutukseen on kyllä tulossa rekisteriin merkityltä omistajalta, mutta tähän hätään se ei ehtinyt.
Tuo kakkoskohta onkin mielenkiintoisempi. Sitä et saa romutettua laillisesti lainkaan. Nooh, romumies kyllä vie senkin. Minulla ei tuollaista ole, mutta tiedoksi.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

Viestin otsikko: Re: Aiotko romuttaa auton?
ViestiLähetetty: 28.05.2009 14:37 

Sitten sellainenkin. Olen ennenkin lähettänyt autoja romutukseen. Aina ne on nostettu liinoilla kyytiin. Kuusakosken autossa on kahmari. Kaikki lasit pitäisi olla ovien sisällä ja tuulilasi ja takalasi poissa. Muuten pihassa on miljoona pientä lasinpalasta. Niitä nyt alan siivoamaan.
Eikä lohduta yhtään, jos joku nyt kertoo ettei häneltä koskaan ole tuulilasia tai takalasia romumies rikkonut. Minultapa on. Tuossa pihassa on moinen nähtävänä. Aamulla oli tuulilasi ehjä, nyt ei.

Poissa

ViestiLähetetty: 29.05.2009 17:13 

Nopsaa toimintaa Kuusakoskelta. Tänään posti toi romutustodistukset.
Pikkuisen kauemmin meni minulla lasinpaloja kootessa. Just äsken lopetin. Tänään homma helpottui huomattavasti, kun älysin ottaa pölynimurin apulaiseksi. Joten osa pihasta imuroitu. Kuva

Poissa

ViestiLähetetty: 03.06.2009 23:05 
Käyttäjän avatar

r_a_n_u kirjoitti:
Pikkuisen kauemmin meni minulla lasinpaloja kootessa. Tänään homma helpottui huomattavasti, kun älysin ottaa pölynimurin apulaiseksi. Joten osa pihasta imuroitu. Kuva

Eikä pienintäkään pelkoa että naapurit ikinä alkaisi tervejärkisenä pitämään...

Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa

ViestiLähetetty: 03.06.2009 23:38 

Naapurit ovat hyvinkin mukavia, hienotunteisia ja ymmärtäväisiä. Kuva

Poissa

ViestiLähetetty: 03.06.2009 23:46 
Käyttäjän avatar

mulla kyllä tuli kuusakoski hakemaan autoa pienkuorma autolla,jossa oli ns lavetti kyydissä ja bx vinssattiin kyytiin. hyvin hoitui homma ja ilman lasia pihatiellä :) yksi auto siihen kyytiin vain olisi mahtunutkin

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 04.06.2009 07:41 
Käyttäjän avatar

RPekka kirjoitti:
r_a_n_u kirjoitti:
Tänään homma helpottui huomattavasti, kun älysin ottaa pölynimurin apulaiseksi. Joten osa pihasta imuroitu. Kuva
Eiköhän se ole noin ollut siitä asti, kun eka citikka on pihaan ilmestynyt... :?

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 04.06.2009 07:53 
laakeri kirjoitti:
RPekka kirjoitti:
r_a_n_u kirjoitti:
Tänään homma helpottui huomattavasti, kun älysin ottaa pölynimurin apulaiseksi. Joten osa pihasta imuroitu. Kuva
Eiköhän se ole noin ollut siitä asti, kun eka citikka on pihaan ilmestynyt... :?

Tai viimeistään toinen. Eikä työkaveritkaan taida pitää ihan järkevänä... naapurit ja muut ohikulkijat vaan tuijottaa pihaa (ihaillen ;) ), töissä saa lisäks kuulla pientä naljailua, kaikessa ystävyydessä tietenkin

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 8 viestiä ]