voi pöhköä, voi pöhköä...kannattaisi ehkä lukea lehti vähän tarkemmin! Maailmansensaatiosta on kyse....
svc
Viestin otsikko: Re: Valkoinen on aina valkoinen!
Lähetetty: 19.04.2013 22:48
Paperilehteä ei ole tänään ollut käsillä, joten tämä pöhkö tajua jutun ydintä. Nettisivulla on useampikin valkoinen auto, myös se GS/2CV rakennelma, joka oli netissä ekan kerran jo kolme viikkoa sitten.
Juu, valkoinen on upea väri! Mm valkoinen farkku CX on todella upea mutta pitää olla valkoiset puskurit myös. Valkoinen sopii vain hyvin tiettyihin muotoihin tosin. Esim valkoinen ZX olis aivvvan hirveä, se on punaisen värin auto se. Punainen CX farkku taas olis aivan karsea.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Tulsku
Lähetetty: 20.04.2013 07:24
Annan sen verran vinkkiä, että kyseisen kapineen rekisterikilven vasemmalla puolella on kirjaimet DS ja taustaväri kilvessä musta.
...ostaako joku vielä paperille painettuja päivälehtiä?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
XM-Hannu
Lähetetty: 20.04.2013 23:31
Olis varmaan pitäny pestä ensin. Ja repästä puuttuva pölykapseli toiselta puolen...
Lemon
Lähetetty: 20.04.2013 23:40
Eieiei! Älä aja sitä tuonne tulvan valtaamalle tielle, ties mitä ikäviä yllätyksiä tuolla veden alla on! Olen päättänyt, että mulla ei ole koskaan valkoista autoa! Väri ei sovi mun mieltymyksiin.
ealab
Lähetetty: 21.04.2013 08:56
Valkoinen on kuumina kesäpäivinä mukava, varsinkin jos kylmästöinti puuttuu.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.