Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: 2-pilarinostin
ViestiLähetetty: 02.05.2013 21:36 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Semmosista kokemuksia, suosituksia, tai muita linkkejä. :)
Alkaa kyllästyttää tuo perinteinen korjausasento. :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 2-pilarinostin
ViestiLähetetty: 02.05.2013 22:17 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
Nostomekanismissa hydrauliikka on suositeltava vaihtoehto ruuveihin verrattuna. Kalliimpi ostaa, mutta pitemmän päälle parempi. Rakenteen tukevuus on olennainen asia, millä tahansa saa kyllä auton nostettua, mutta jos tarvitsee nostetun auton jotain osaa kammeta, ei ole kiva, jos kampeaminen muuttaa auton asentoa. Nostokäpälien ulottuvuus ja korkeussäätö kannattaa huomioida.



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: 2-pilarinostin
ViestiLähetetty: 02.05.2013 22:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Ruuviversio on kyllä pirun simppeli ja luotettava kun ei aja rälläkän pölyjä sinne ruuviin ja muistaa välillä rasvata. Tämmöisellä olen mennyt jo 8 vuotta.
Harrastekäytössä nostosyklit ovat kuitenkin melko pieniä.
Nosturi on parhain työkalu jonka ikinä olen ostanut.


Liitteet:
stenhoj.JPG
stenhoj.JPG [ 23.15 KiB | Katsottu 4647 kertaa ]

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: