|
Kirjoittaja |
Viesti |
kaseva
|
Viestin otsikko: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 05.03.2014 14:24 |
|
Nyt kaikki piilo- ja julkinarsistit vastailemaan! Vuotuinen merkkien merkki -kysely on taas avattu. Jotakin tahoa kiinnostaa ihan oikeasti mitä olette mieltä autoista ja autoiluista... http://www.tuulilasi.fi/uutiset/merkkien-merkki-mita-hyvaa-ja-mita-huonoa-autossasi
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
BXboy89
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 05.03.2014 17:19 |
|
Nissan Sunny!
Dee Schneider ja Tepsu
|
|
|
|
 |
vibes
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 05.03.2014 19:29 |
|
Autokaupassa kaupanteon jälkeen kuultua: "Onks tää mun ny? - Ei kun se on Sunny!"
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 05.03.2014 20:19 |
|
...ja sitten jossain vaiheessa lehdessä julkaistaan artikkeli, jossa arvotetaan merkkien laatua, huoltoa ja merkkiuskollisuutta. BS. Nyt jokainen Citikan omistaja vastaamaan ja naputtamaan kaikki arvot parhaaseen tappiin, niin saadaan vähän hulinaa aikaiseksi... 
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
citroen for ever
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 05.03.2014 21:24 |
|
Tuohon on kyllä hauska vastata. Erityimainintana miksi nykyinen merkki, kokemut merkistä 25v ja 1,7miljkm ajalta. Huoltoon en valitettavasti edellisen veholaisen kokemuksella voi olla tyytyväinen. Sitten mikä merkki kiinnostaa seuraavaa autoa hankkiessa 1: citroen ja melko kiinnostavia Alfa, Lancia, Jaguar Land Rover ja Volvo, muut ei lainkaan kiinnostavia. 
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 06.03.2014 10:40 |
|
Minulle teetti vaikeuksia vastata käyttämäni korjaamon arvosteluun, ei siellä oikeastaan tunneta automalliani hyvin ja asiakaspalvelukin on vähän mitä sattuu, aikataulujenkin kanssa joutuu yleensä tappelemaan ja reklamaatioita piisaa. 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 06.03.2014 11:15 |
|
Tulsku kirjoitti: Minulle teetti vaikeuksia vastata käyttämäni korjaamon arvosteluun, ei siellä oikeastaan tunneta automalliani hyvin ja asiakaspalvelukin on vähän mitä sattuu, aikataulujenkin kanssa joutuu yleensä tappelemaan ja reklamaatioita piisaa.  ...mutta itse tulet päämekaanikon kanssa loistavasti juttuun? 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 06.03.2014 12:05 |
|
Mitä ja ketä esim. mun vastaukset hyödyttää... Ei kukaan jaksa vastata noin pitkään kyselyyn muuta rastittamalla jotain sieltä sun täältä.
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 06.03.2014 13:14 |
|
Kato ei tää maailma niin pyöri että kaikenlaisia tyhjänpäiväisiä kyselyjä tehdään autoista sun muista turhista asioista 
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 07.03.2014 08:44 |
|
Teuski kirjoitti: ...mutta itse tulet päämekaanikon kanssa loistavasti juttuun?  Riippuu päivästä, välillä on hyvinkin vaikeaa. 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 07.03.2014 12:22 |
|
Kyselyn kesto, puoli tuntia, ajatus että viettäisin niin pitkän ajan Tuulilasin tapaisen lehden kanssa alkaa pyörryttää 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 07.03.2014 12:42 |
|
Höpöhöpö siihen puolta tuntia saanu menemään 
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 07.03.2014 14:00 |
|
Puoli tuntia ja pöh, siinä ajassa ehtii kyselyn noin puoliväliin, ja sit luovuttaa  .
|
|
|
|
 |
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 07.03.2014 22:53 |
|
C4_robotti kirjoitti: Kato ei tää maailma niin pyöri että kaikenlaisia tyhjänpäiväisiä kyselyjä tehdään autoista sun muista turhista asioista  Aaaiiivan... 
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 08.03.2014 00:09 |
|
Hei mut milläs Citroënin arvo saadaan nousemaan, jos ei edes käydä valehtelemassa kaikkea parhain päin maan autoraamatun tilaamassa kyselyssä? 
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 08.03.2014 00:25 |
|
Minä olen ainakin tehnyt parhaani! 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 08.03.2014 00:34 |
|
Croisette kirjoitti: Puoli tuntia ja pöh, siinä ajassa ehtii kyselyn noin puoliväliin, ja sit luovuttaa  . Luovutin myös! Vit** mitä paskaa... hei ihan oikeesti nyt! Ei maailma tosiaan pyöri tuollaisen kyselyn varassa. Suurin osa kysymyksistä oli luokkaa: ei voi vastata mitään. Hyh, tyhmintä ja törpöintä kyselyä mitä olen nähnyt tähän asti.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Les Excentriques
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 08.03.2014 19:15 |
|
Mä vastasin sinne Toyotan omistajana, koska mulla on sellainenkin. Enkä tietenkään ole sen ominaisuuksiin, enkä merkkiorganisaation toimintaan tyytyväinen 
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 08.03.2014 19:26 |
|
Cikatti kirjoitti: Croisette kirjoitti: Puoli tuntia ja pöh, siinä ajassa ehtii kyselyn noin puoliväliin, ja sit luovuttaa  . Luovutin myös! Vit** mitä paskaa... hei ihan oikeesti nyt! Ei maailma tosiaan pyöri tuollaisen kyselyn varassa. Suurin osa kysymyksistä oli luokkaa: ei voi vastata mitään. Hyh, tyhmintä ja törpöintä kyselyä mitä olen nähnyt tähän asti. Te otitte sen liian vakavasti 
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 09.03.2014 02:40 |
|
Kuten 2cvkimmo sen totesi, kyselyn tulokset tullaan jossain vaiheessa julkaisemaan sopivalla painotuksella. Senpä takia ns. Citroënistien olisi suotavaa sen ainaisen hinnanpolkemisen sijaan käydä vastailemassa niin, että saatais edes prosentti merkin arvoa ylöspäin... ei välttämättä, mutta kaikki tilaisuudet kannattaisi kai käyttää vai?
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 09.03.2014 03:45 |
|
...niin ja tuolla hinnanpolkemisella en nyt viittaa kehenkään viestiketjuun osallistuneeseen tai patonkilaiseen ylipäätään. Yleisellä tasolla Citroën-harrastajiin vain. 
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 09.03.2014 11:42 |
|
Minä ainakin tein parhaani! Olen tuon kyselyn perusteella varmaan maailman tyytyväisin Citikan omistaja.  En kai mä nyt omaa pesää ala liata, muut tekee sitä ihan tarpeeksi munki edestä. 
|
|
|
|
 |
Visalainen
|
Viestin otsikko: Re: Merkkien merkki | Kysely Lähetetty: 09.03.2014 18:17 |
|
Mielenkiintoinen kysely tuo oli.... matkalla vain tahtoi jo oma jaksaminen loppua noihin kysymyksiin, ainakin mulla oli kohta nuo ei-merkkihuollot ja anna arvosana, vaikka et olisi palvelua käyttänyt... Mitenkäs laitat sitten AD-huollot ja Bosch Car Servicet järjestykeen, jos et ole koskaan heidän palvelujaan käyttänyt, SEO:n baarin kommenttien perusteella ilmeisesti... Tuli palautetta annettua ja ainoa mitä jätin vastaamatta oli tuo kysymys rekisterinumerosta, tosin postinumeronkin huijasin vanhan itä-Turun mukaan. Kyllä mielenkiinto tuota täyttää tahtoi loppua kesken, mutta hyviä kohtia olivat mielestäni nuo avoimet kysymykset, joihin saattoi antaa suoraa palautetta, toki eri juttu sitten on, että lukeeko noita joku.... Mutta kyllä "Sitluunasta alias Situkka" tuli annettu palautetta Veholle, hyvä kun tuo kysyi aina, että mitä merkkiliikettä tuo koski ja piti vielä kirjoittaa osoite - teki mieli kirjoittaa Raisio, Tuotekatu, siinä Autobaijerin "melkein"-naapurissa luotettavaa autokauppaa..... Onhan noissa onneksi väliä, mutta samalla kadulla on kyllä Raision pahimmat katiskojen kierrättämöt... 
Kaksi Sitikkaa ja kaksi Pösöä, myös pari takatuupparivolvoa. "Viherkommarit muuttavat Suomen yksityisautoilun pohjois-Koreaksi, ajattele, ketä äänestät"!
|
|
|
|
 |
|
|