Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

F1 insinööripornoa
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=17427
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  Akaile [ 26.02.2014 21:12 ]
Viestin otsikko:  F1 insinööripornoa

En omista kanavapakettia ja aika vähän tulee nykyään Formuloita seurattua, mutta nyt täytyy tunnustaa, että tuo uusi moottori on ehkä kiinnostavin paketti vuosiin: http://www.youtube.com/watch?v=4vIjJg0lXgc

Vai miltä kuullostaa 1.6 litraa ja 600hp?

http://www.youtube.com/watch?v=pXNLQQC_AGU

Kirjoittaja:  HiTec [ 26.02.2014 21:25 ]
Viestin otsikko:  Re: F1 insinööripornoa

Aikä wänkää kun turbokin toimii sähkömoottorilla :shock: Kuulostaa ihan junnuaikojen mopovirityksiltä, kun yritettiin sähköpuhaltimella saada lisää ilmaa moottoriin :lol: Ihan tuosta ei tässä nyt kuitenkaan ole kyse, mutta sähköavusteisena päästään turbo-viiveestä tyystin eroon => moottori vastaa kaasun polkaisuun nopeammin = kurvista päästään uloskin myös hieman hätäisemmin, joka saattaa noilla kierros- ja mutkamäärillä olla jopa merkittävä aikaetu kisassa 8-)

Kirjoittaja:  Akaile [ 26.02.2014 22:00 ]
Viestin otsikko:  Re: F1 insinööripornoa

Sanokee kuka mitä tahansa vähentyneistä männistä, mutta kyllä tuossa saundissa on luonnetta! http://www.youtube.com/watch?v=MvHaj8X8tFQ

Korkeat taajuudet katoavat vanhemmiten, mutta basso heiluttaa kuuroakin!

Kirjoittaja:  Ralle [ 26.02.2014 22:16 ]
Viestin otsikko:  Re: F1 insinööripornoa

Akaile kirjoitti:
Korkeat taajuudet katoavat vanhemmiten, mutta basso heiluttaa kuuroakin!


TÄ? :lol:

Kirjoittaja:  Akaile [ 27.02.2014 09:33 ]
Viestin otsikko:  Re: F1 insinööripornoa

Niin, tarkoitan vaan, että tuohon Veekuukkeli vormulaan on tullut hauskaa murinaa mukaan, kun kierrokset loppuvat vaatimattomasti 15 000 kierrokseen ja tehoa tarvitsee saada jo alempaa kuin ennen. Toisena hauskana lisänä on tuo suihkumoottorin kuuloinen turbo :D

En toki väitä, etteikö V12, V10, V8 koneissa olisi hienot äänet, mutta kun formuloissa mennään sinne yli 10 000 kierroksen pintaan niin ei se ääni juuri ininästä eroa, oli moottori mikä tahansa.

Kirjoittaja:  powerage [ 27.02.2014 09:37 ]
Viestin otsikko:  Re: F1 insinööripornoa

Uudet F1 V6 kuullostavat aivan ruohonleikkurille :shock: hyi S***na. Vanha V10 on paras (eniten kierroksia). Makuja on monia...

Kirjoittaja:  kokemjne [ 27.02.2014 18:57 ]
Viestin otsikko:  Re: F1 insinööripornoa

nii tietysti . vigutin mikä vingutin. johan ne otti aikoinaan turbo 1.5 litrasista yli tuhat kaakkia , mutta alko olla kestävyys koetuksella , joten vielä on parisataa löydettävissä ilman isompia ongelmia. ja VÄÄNTÖ on se joka ropposta vie eteenpäin. ja jelppaa kunnolla mutkista ulos lähtiessä.

Kirjoittaja:  Akaile [ 27.02.2014 20:42 ]
Viestin otsikko:  Re: F1 insinööripornoa

powerage kirjoitti:
Uudet F1 V6 kuullostavat aivan ruohonleikkurille :shock: hyi S***na. Vanha V10 on paras (eniten kierroksia). Makuja on monia...


Taisin juuri löytää tekijän tälle videolle: http://www.youtube.com/watch?v=kzCfsxRJ0w0
:lol: ;)

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/