|
Kirjoittaja |
Viesti |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 24.03.2014 09:34 |
|
Monilla meistä miehistä on paha tapa suhtautua myös ihmissuhteisiin analyyttisesti. No, paha ja paha, mutta ainakin monia kiusaava. Suhteitahan ei saisi järjellä ruotia tässä nykyisessä feministimaailmassa, vaan pitäisi vaan luottaa siihen että "kemiat toimivat". Joopa joo.
No, on tullut itselle kaikesta huolimatta tyyliksi silloin tällöin kehitellä sellaisia universaaleja ärsyttäviä vastauksia naisten marinoihin ja narinoihin. Kokeilkaapas tämmöisen vaikutusta, kun tuttu nainen seuraavan kerran alkaa viritellä nalkutus- tai narinajuttujaan:
"Ole nyt nainen... -Ole nainen!", sellaisella venyvällä äänensävyllä.
Jostain syystä juuri tuo lausepari ajaa naiset raivon partaalle välittömästi, ihan punarajalle. Miksi? Virkkeessä ja sanomassa on sisäisen ristiriita, jota naisen aivot eivät voi ymmärtää, ja siitä räjähdys. Hehän ovat naisia, miksi sinä sanot että ole nainen? Mikä hänen aikaisemmin nalkuttamansa tekstin osa viittaa siihen, että hän EI olisi nainen? Miksi?
Näitä on paljon muitakin, mutta tuo on klassikko. Jos epäilette tehoa, odottaa sopivaa tilannetta ja laukaiskaa tuo, niin pääsette kyllä ulkoruokintaan.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
xanpoke
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 24.03.2014 10:32 |
|
Varma konsti on myös suomalainen rodeo. Jaa että mikä se on? Se saa alkunsa kun työntelee takaapäin emäntää, samalla leipoen rintoja. Yksi lause: "Mielestäni naapurin rouvan povi tuntuu kiinteämmältä", laukaisee rodeon, ja johtaa vuorenvarmasti ulkoruokintaan. Ja miehetkö muka sovinisteja?
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 25.03.2014 09:13 |
|
Pääsin tänään aamulla testaamaan tuota "Ole nainen" -heittoa. Toimii! Olen ulkoruokinnassa.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 25.03.2014 09:14 |
|
ds-jekkeri kirjoitti: Pääsin tänään aamulla testaamaan tuota "Ole nainen" -heittoa. Toimii! Olen ulkoruokinnassa. Vähän niinkuin antibiootin keksijä Marie Curie, pitää testata ensin itseensä 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 25.03.2014 10:29 |
|
Putkimies22 kirjoitti: ds-jekkeri kirjoitti: Pääsin tänään aamulla testaamaan tuota "Ole nainen" -heittoa. Toimii! Olen ulkoruokinnassa.[/quote Vähän niinkuin antibiootin keksijä Marie Curie, pitää testata ensin itseensä  Ei Curie kyllä antibiootteja keksinyt vaan tutki radioaktiivista säteilyä ja siinä epähuomiossa testasi sen vaikutuksia itseensä...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
rundvik
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 25.03.2014 14:00 |
|
´Haluaisin olla öljytikkusi´.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 25.03.2014 15:33 |
|
 Arvasin että Jekkeri on ulkoruokinnassa kun sillä on näin paljon aikaa Patongille. Olen itse ollut 4 vuotta ulkoruokinnassa. Päivääkään ei ole harmittanut 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
ealab
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 25.03.2014 20:42 |
|
Teuski kirjoitti: Putkimies22 kirjoitti: ds-jekkeri kirjoitti: Pääsin tänään aamulla testaamaan tuota "Ole nainen" -heittoa. Toimii! Olen ulkoruokinnassa.[/quote Vähän niinkuin antibiootin keksijä Marie Curie, pitää testata ensin itseensä  Ei Curie kyllä antibiootteja keksinyt vaan tutki radioaktiivista säteilyä ja siinä epähuomiossa testasi sen vaikutuksia itseensä... Joo, röntgen-säteet siinä sivussa? Curie taitaa olla eräs säteilymäärän määritelmä.
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 25.03.2014 21:57 |
|
Taitaa olla nopeammin lueteltu ne fysikaaliset suureet joiden nimitys ei johdu millään tavalla keksijänsä / ansioituneen tutkijan nimestä. No joo, tämä kuuluu taas ihan helvetisti alkuperäiseen aiheeseen 
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
xanpoke
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 26.03.2014 00:03 |
|
|
|
|
 |
Peksi
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 26.03.2014 00:35 |
|
Jekkeri se vaan jaksaa heitellä ihan varttuneemmallakin iällä. Musta ainakin tuntuu, että omalla kohdalla on vääntöä riittävästi pelissä ilman heittojakin! Mitä sitä kaivamaan verta nenästä turhan takia, kun tulokseen pääsemiseksi ainakin meillä täytyy käyttää neuvottelua ja "opastusta". Pösössäni sais vääntöä kyllä sensijaan olla enemmän....
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Ärsyttävimmät heitot naiselle Lähetetty: 27.03.2014 00:18 |
|
Jep, meni tuo mun vertaus aika lailla metsään. Toisaalta opin nyt enemmän kuin mitä olisin oppinut jos olisin itse tarkistanut faktani etukäteen 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
|
|