Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Activa - ensimmäinen prototyyppi
ViestiLähetetty: 28.04.2014 06:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
:P


Liitteet:
Motortrend.jpg
Motortrend.jpg [ 58.39 KiB | Katsottu 3128 kertaa ]

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Activa - ensimmäinen prototyyppi
ViestiLähetetty: 28.04.2014 10:26 

Viestit: 236
Haha!! Tuo on Activa Manual! Älylastu on apukuskin kuupassa ja suurimmat nestepaineet taitaa olla ohimosuonissa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Activa - ensimmäinen prototyyppi
ViestiLähetetty: 28.04.2014 13:54 

Viestit: 198
Paikkakunta: Espoo
Peksi kirjoitti:
Haha!! Tuo on Activa Manual! Älylastu on apukuskin kuupassa ja suurimmat nestepaineet taitaa olla ohimosuonissa.


Väittäisin että tuo on kaksipiirinen järjestelmä. Ohimosuonien lisäksi järjestelmä kerää painetta parhaillaan myös kalsareihin.



'94 Xantia VSX 16v
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Activa - ensimmäinen prototyyppi
ViestiLähetetty: 03.05.2014 00:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Kyllä tässä on paineet (neste) siellä jossain virtsarakon ja välilihan tienoilla :lol:



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: