Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 19.06.2014 14:34 

Viestit: 1999
Paikkakunta: JKL
Mikä se rakentelumuoti on nykyään kun näkee autoja, joissa on pirun leveät renkaat matalalla alustalla, ja tuumakoko on suhteellisen pieni? Ne on jotenkin koomisen näköisiä...(ei tällainen viiskymppinen enää pysy muodissa perässä :geek: )



"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 19.06.2014 14:46 

Viestit: 2699
Kyllä perässä on helppo pysyä. Ja monessa asiassa kannattaa ihan tarkoituksella jättää välimatkaa, kunhan ei tunge itseään raskasajoneuvon eteen eikä roiku etupuskurissa.


Viimeksi muokannut r_a_n_u päivämäärä 19.06.2014 14:51, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 19.06.2014 14:51 

Viestit: 1999
Paikkakunta: JKL
Niinpä niin. Toiset johtaa kehitystä, toiset seuraa. Mutta mistä olikaan kyse? (Ne on niin hassun näköisiä. Ihan kuin 13-tuumaiset pyörät, mutta 225-leveät. Ja lokasuojaa viistäen...). Jousitusmukavuudesta tinkimällä. Ja miten niillä ajat katsastusaseman pukille?



"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 20.06.2014 04:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Missäpäin suomea tuollainen muoti on käynnissä? :D Viimeisimmän tiedon mukaan kuitenkin laitetaan leveitä vanteita ja kapeita renkaita.

Mulla toki ZX:ssä on vain 185/45-15 koossa 7" levysessä vanteessa, muttei ole tarvestakaan kaventaa ;) Ehkä 16" sopisi paremmin, mutta kyllä tuokin menee.

Kuva


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 20.06.2014 17:56 

Viestit: 1999
Paikkakunta: JKL
Toi 15-tuumainen näyttää isolta, verrattuna niihin joita on tullut vastaan. En tiedä niiden tuumakokoja ja leveyksiä. Autot ovat olleet vanhoja (ei ihan uusia) euroautoja, opel ja vw sun muuta. Täällä Jämsässä niitä on näkynyt. En tiedä, mistä ovat kotoisin.



"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 20.06.2014 20:35 

Viestit: 519
Jenkkien klonkkariharrastajiltahan tuo on aappinoitu.



Dee Schneider ja Tepsu
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 20.06.2014 21:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2821

Profiili ICQ
C4_robotti kirjoitti:
Mikä se rakentelumuoti on nykyään kun näkee autoja, joissa on pirun leveät renkaat matalalla alustalla, ja tuumakoko on suhteellisen pieni? Ne on jotenkin koomisen näköisiä...(ei tällainen viiskymppinen enää pysy muodissa perässä :geek: )


Robotti on törmänny venykumeihin :lol: Vanne on kyllä leveä mutta niinkuin Jeth sanoi, se rengas on kapea vanteelle.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 21.06.2014 09:33 

Viestit: 292
kokeellinen koe xsaralla 195-65-15 alla et16 xsantian vanteella sopii pyörimään
+nopeusmittarivirhe 0
+hiljaiset
+tiet on tasoittuneet kuopat ei tunnu
+polttoaineenkulutus laskenut
-hieman koomisen näköiset xsaran pyöräaukkoihin nähden mutta toimii
+++ajo ja matkustusmukavuuden nousu


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 21.06.2014 12:38 

Viestit: 1999
Paikkakunta: JKL
Robotti on törmänny venykumeihin :lol: Vanne on kyllä leveä mutta niinkuin Jeth sanoi, se rengas on kapea vanteelle.

No nyt ymmärsin. Ei ole ollut rahaa ostaa tarpeeksi isoja vanteita eikä riittävän leveää kumia vanteelle :?



"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 21.06.2014 14:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Ralle kirjoitti:
Robotti on törmänny venykumeihin :lol: Vanne on kyllä leveä mutta niinkuin Jeth sanoi, se rengas on kapea vanteelle.


...jaa niinku näin:

http://www.speedhunters.com/wp-content/ ... 80x453.jpg



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 21.06.2014 15:06 

Viestit: 1999
Paikkakunta: JKL
Just noin. Mutta Camberit ei noin pahasti miinuksella. Ja tuumakoko pienempi.



"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 23.06.2014 15:55 

Viestit: 61
Mikkelissä myös. Kuljettajat sitä lippalakki -ikää. VW:eitä ja japseja. Ja paha ääni... Joskus oon mieetinyt että onko noissa enää jousitusta ollenkaan???


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Tuninkia (rengastus)
ViestiLähetetty: 23.06.2014 21:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2821

Profiili ICQ
Matti m.ë. kirjoitti:
Joskus oon mieetinyt että onko noissa enää jousitusta ollenkaan???


Ei. :lol:

Tässäkin naapurissa sellanen pelkkien kumien varassa pomppiva vw on ja työkaverilla toinen. Kysyin onko sillä iskareissa yhtään joustoa vai ihan pohjassa niin ihan pohjassa.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 13 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: