Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

C4 Cactus koeajoraportti
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=18658
Sivu 1/5

Kirjoittaja:  Huikko [ 23.07.2014 13:52 ]
Viestin otsikko:  C4 Cactus koeajoraportti

Päivää taas kaikille. Yritin olla ilman Citroënia. Onnistui se reilun vuoden verran, mutta mutta...
Pahoittelen käytöstäni poistumiseni yhteydessä. - tauko - Pahoiteltu.

Asiaan. Kävin koeajamassa uuden Cactuksen Dieselautomaattina Ruotsissa Spångan Citroën Centerissä eilen 22.7.2014. Suomessahan ei vielä koeajoautoja ole. Tampereen Vehoon on luvattu auto 17.8.2014 ajettavaksi.

Plussia:
+ Ulkonäkö ulkoa ja sisältä
+ Airbumpit varmaan oikeastikin toimivat, myyjä antoi monottaa aika kovaa oveen eikä mitään jälkiä.
+ Etusohva on vaan niin hieno
+ Äänieristys on yllättävän hyvä. Verrokkina 2013 seiskakoppainen Golf, joka on kokoluokassaan hiljainen
+ Halpa ruotsissa (12900kr alkaen)
+ Hyvin toimiva ajoasento ja näytöt varauksin
+ Saa täysikokoisen normaalin vararenkaan
+ Saa turbottoman bensakoneen
+ Bluetooth HF toimi hienosti, samoin audio streaming (Samsung S2)
+ Pitkästä aikaa letkeän mukava rautajousinen sitikka, tulee mieleen alkupään ZX:t.
+ Näkyvyys eteen ja sivuille hyvä, A-pilari ei ole hirveän paksu.
+ Magic Wash toimii yllättävän hyvin. Neste tulee oikeasti sulista lähes koko matkalta ja molemmilta puolilta sulkaa.
+ Värivalikoima sekä ulkoa että sisältä kattava

Miinuksia:
- Takapenkki kaatuu yhdessä osassa. Tässä haittaa enemmän se, että molempien puolien salpoja pitää painaa yhtäaikaa.
- Ei kunnollista mukipidikettä edelleenkään sitikassa
- Tuttu vilkunreleen poksunta on cactuksessa jostain syystä kaksi kertaa äänekkäämpi ja melkein häiritsevä
- Ei ajovalopesureita
- Sama tuttu talvella jäätyvä vaijeritoiminen konepellin tuulihaka, se on ehkä hiukan paremmin suojassa kuin C5:ssa.
- Repsikka valitti kun hänelle on vain yksi ilmastoinnin suutin. Annoin valittaa.
- Vähän liikaa tavaraa laitettu kosketusnäytön kautta hallittavaksi. Olisi kiva saada puhallusta isommalle ihan nappulasta.
- Nahkapenkit ovat vain puolinahat ja tosi köpöstykset, ottakaa kangaspenkit.
- Hinta suomessa

Auto nähtävänä ja koeajettavana Tampereen miiteissä tässä loppuvuonna kunhan ensin päästään yhteisymmärrykseen Vehon kanssa toimitusajoista, ne ovat vielä melkolailla auki. Vaparibensamanuaalia saa Ruotsin varastosta vaikka heti, mutta bensaturboa 100hv ja etenkin uutta BlueHDI100 Airdreamia saa odottaa. Tuo uusi diesel 15" erikoiskeveillä vanteilla antaa EU-kulutukseksi maantielle 2,9l. Se on Ruotsissa saatavana alkuvuodesta. Selvitän sen saamista Suomeen.

Koeajovideoita ja kuvia. Kuvattu Ruotsissa Spångan Citroën Centerissä eilen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=689056424483156
https://www.facebook.com/photo.php?v=689057214483077
https://www.facebook.com/photo.php?v=689057964483002
https://www.facebook.com/photo.php?v=689058937816238
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kuvissa 17" Shine Bright -varustetason vanteet ja 16" Shine-varustetason vanteet, sekä kuvasin erot manuaalin ja automaatin etusohvissa...toisessa siis on ja toisessa ei. ETG6-laatikko toimii kevyemmässä cactuksessa paremmin kuin Grand Picassossa. Kaikenkaikkiaan positiivinen kokemus, suosittelen käymään koeajolla, kun näitä saadaan sinnekin.

PS. Haluaako joku ostaa 34000km ajetun uuden Golf Variant dieselin?

Kirjoittaja:  Huikko [ 25.07.2014 21:47 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Tiedoksi että serviceen on tullut suomenkielinen käyttöohjekirja cactukseen.

Kirjoittaja:  Huikko [ 27.07.2014 16:21 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

http://www.independent.co.uk/life-style/motoring/road-tests/citron-c4-cactus-motoring-review-right-on-the-pulse-of-what-a-car-for-real-people-should-be-9624166.html

Konservatiivinen brittilehti yllättää kehumalla autoa.

Kirjoittaja:  Säxä77 [ 27.07.2014 18:13 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Kerrankin on suunnittelussa vanhan ajan maalaisjärkeä. Jo tässä on tarpeeksi kärsittykin urheilullisista autoista. Totta kai sellaisiakin pitää olla, mutta kyllä pitäisi olla myös autoja tällaiselle ihmiselle joka ei viitsi urheilua edes katsoa televisiosta, ja joka haluaisi että auto tuntuisi perinteiseltä jenkkisedanilta mutta mahtuisi kääntymään suomalaisessa parkkihallissa. Voisi luulla että kun selkävaivat yleistyvät väestön ikääntyessä, olisi ostajia myös autoille jotka eivät anna niin dynaamista tuntumaa routaheittoihin ja asvaltin reikiin.

Sen sijaan kaiken laittaminen toimintaan kosketusnäyttöjen kautta on syvältä. Ja jos kerran mukavuutta tavoitellaan niin pitäisi olla saatavilla myös oikea automaattivaihteisto. Tokihan se on kallis, mutta ei sen olisi pakko olla. Nykyään niihinkin tupataan turhia ominaisuuksia kuten liikaa vaihteita, sporttimoodit ja kuljettajan tapojen oppiminen. Omassa kiinanpommissa on kolme vaihdetta, loikkari ja lukkoturbiini. Ja hyvin riittää. En tiedä miten pitkään kestää, mutta näillä kilometreillä voisi Volkkarissa olla jo kolmas kaksoiskytkinvaihteisto menossa.

Kirjoittaja:  07hdiaut [ 27.07.2014 18:29 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Säxä77 kirjoitti:
Kerrankin on suunnittelussa vanhan ajan maalaisjärkeä. Jo tässä on tarpeeksi kärsittykin urheilullisista autoista. Totta kai sellaisiakin pitää olla, mutta kyllä pitäisi olla myös autoja tällaiselle ihmiselle joka ei viitsi urheilua edes katsoa televisiosta, ja joka haluaisi että auto tuntuisi perinteiseltä jenkkisedanilta mutta mahtuisi kääntymään suomalaisessa parkkihallissa. Voisi luulla että kun selkävaivat yleistyvät väestön ikääntyessä, olisi ostajia myös autoille jotka eivät anna niin dynaamista tuntumaa routaheittoihin ja asvaltin reikiin.

Sen sijaan kaiken laittaminen toimintaan kosketusnäyttöjen kautta on syvältä. Ja jos kerran mukavuutta tavoitellaan niin pitäisi olla saatavilla myös oikea automaattivaihteisto. Tokihan se on kallis, mutta ei sen olisi pakko olla. Nykyään niihinkin tupataan turhia ominaisuuksia kuten liikaa vaihteita, sporttimoodit ja kuljettajan tapojen oppiminen. Omassa kiinanpommissa on kolme vaihdetta, loikkari ja lukkoturbiini. Ja hyvin riittää. En tiedä miten pitkään kestää, mutta näillä kilometreillä voisi Volkkarissa olla jo kolmas kaksoiskytkinvaihteisto menossa.


Kyllä! Melko monesta eri maasta tulleilla autoilla ajaneena voin todeta, että jenkit ja ranskalaiset ovat olleet mukavimpia. Ehkei jenkkiläinen käsitys autoilusta olisi sittenkään aivan s...tanasta?

Kirjoittaja:  Huikko [ 27.07.2014 19:45 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Jenkkien 60-luvun käsitys autoilusta oli hyvin lähellä todellisuutta.

Kirjoittaja:  Huikko [ 27.07.2014 20:03 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Koeajolla huomasin, että kun jättää kosketusnäytöstä päälle sen ilmastoinnin säätöjä koskevan osuuden, niin se on melkolailla sama kuin erilliset nappulat.
ETG-laatikko on parannus BMP-askiin verrattuna, siinä on muutakin muuttunut kuin nimi. Tosin Cactuksen käyttöohjekirja puhuu vielä BMP-laatikosta. Se tosin vaatii kuljettajalta kärsivällisyyttä ja sen kanssa ei ole kiire minnekään.

Huhut pyörivät että 2015 loppuvuodesta esiteltäisiin Puretech 110/130 -koneisiin uusi 7v aisinin oikea automaattilaatikko, joka alkaisi sitten yleistyä pikkuhiljaa myös PSA:n pienemmissä autoissa. Olen nyt vähän solmussa millä tekniikalla auto lähtee tilaukseen...

HDI92 ja ETG6
+ automaatti
+ pieni kulutus
+ ainakin koeajolla pystyi yhdistelmän kanssa elämään
varusteilla tämän hinta noin 31000 euroa
(Webasto, kauko+kello, nastarenkaat, lasikatto, irroitettava koukku, varapyörä, shine-varustetaso)
- Vain EURO 5 jos sillä on mitään väliä?
- Dieselille ei välttämättä enää käyttöä

BlueHDI100 ja 5v manuaali
- manuaali
+ erittäin pieni kulutus 2,9l/100km
varusteilla tämän hinta noin 32000 euroa
(Webasto, kauko+kello, nastarenkaat, lasikatto, irroitettava koukku, varapyörä, shine-varustetaso)
- Dieselille ei välttämättä enää käyttöä
- Toimitus vasta joulukuun lopulle.

e-VTi82 ja ETG5
+ automaatti
+ EURO 6
varusteilla tämän hinta noin 28000 euroa
(Webasto, kauko+kello, nastarenkaat, lasikatto, irroitettava koukku, varapyörä, shine-varustetaso)

Puretech110 ja 5v manuaali
- manuaali
+ EURO 6
+ Halutuin kun myy eteenpäin joskus
varusteilla tämän hinta noin 31500 euroa
(Webasto, kauko+kello, nastarenkaat, lasikatto, irroitettava koukku, varapyörä, shine-varustetaso)

Tai sitten...ihan eri lähestymistapa asiaan.
VTi82 ja 5v manuaali
- manuaali
- EURO 5
varusteilla tämän hinta noin 21400 euroa
(Nastarenkaat, lasikatto, navi, varapyörä, feel-varustetaso)

Tuossa onkin jo sitten yli kymppitonnin ero bensaturboon manuaalilla. Webaston saa autoon jälkeenpäinkin, talvirenkaat ovat halvemmat kun tulevat peltivanteilla, parkkitutkaa ja peruutuskameraa ei tuon kokoluokan autossa tarvitse kukaan. Ne tulevat shine-varustetasossa väkisin. Vetokoukun saa jälkeenpäinkin jne.

Omaa rooliaan näyttelee Golfista tarjottava hyvitys joka on mallista riippuen 21000-23500 euroa. Joka tapauksessa VTI82+manuaali on 8000 euroa muita halvempi...tiedä sitten uskaltaako sillä ajella talven ilman mitään esilämmitintä kun säästelee rahaa webastoon? Hankala päätös...

Kirjoittaja:  kaseva [ 28.07.2014 00:50 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Tervetuloa takaisin Patonkiin!

Alan heti viisastella ja muistutan mitä ongelmia kohtasit sen karvalakki-C5:een kanssa, joten -> Citroën tuntuis tekevän eri laatutasoilla näitä värkkejä riippuen myyntihinnasta, joten valkkaa nyt suosiolla kunnolla viimeistelty Cactus. Anyway, mielenkiintoista laitetta olet katselemassa. Mua on vähän poltellut kanssa mutta nyt ei ole tuon tyyppiselle autolle tarvetta.

Jos pääsee sit koeajolle joskus Tampereen kuukausimiitissä?

Kirjoittaja:  Huikko [ 28.07.2014 03:04 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Kiitos.

Et ole ollenkaan ainoa joka asiasta muistuttelee. Vaimo ja kaikki tuttavat, työkaverit, isä, äiti, vaimon isä ja äiti, naapurit ja muutama muu.
Tässä kun on ajellut toimivilla ja tylsillä autoilla, niin onhan se (tai pitäisi olla) järkevää.

Mutta olen järkeillyt asian niin että ei naisiakaan valita sen perusteella, että:
- se pitää hyvin hintansa
- se pärjäsi hyvin TM:n käyttötestissä
- naapurilla on samanlainen
- se ei narise pakkasella
- siinä on suuri tavaratila ja maavara

Olin ostamassa uutta C-mersua tai uutta Insigniaa mutta jotenkin kompastuin tähän Cactukseen ja siinä oli jotain mitä en osaa selittää.
Koeajo vain vahvisti asiaa.

Päätin valita auton kuten valitsin naisenikin:
- minä pidän siitä
- se on minun mielestäni kaunis
- naapurilla ei ole samanlaista
Näitä faktoja vasten kestää vastoinkäymisiä ihan eri tavalla kuin avensis/golf -akselilla, vaikka varmasti riemastun välillä sekä vaimoon, että Cactukseen. Ostin uuden Golfin järjellä, Cactuksen enemmän tunteella.

Ainoa mikä mietityttää on noiden parkkitutkien anturit talvella. Naapurin C5:sta on tapettu huollossa ne talveksi pois, koska huutavat huvikseen. Jos ottaa shine varustetason, niin tutka tulee väkisin. Saako sen pysyvästi pois päältä jotenkin jos alkaa temppuilemaan?

3 vuoden tehdastakuu rohkaisee takaisin Citroën-kantaan. 2 vuoden tehdastakuusta on Golfista 14kk jäljellä ja takuuhuollossa on käyty 5 kertaa, eli noin joka toinen kuukausi. Viat ovat olleet radiossa ja erilaisia räminöitä ja pari takaisinkutsua. Haluan myös eroon sähköisestä käsijarrusta - se on saatanasta.

Cactus on herättänyt ihan mukavasti keskustelua myös Vaginaarion puolella, jossa olen VW-aikanani vaikuttanut:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=21811.0

Koeajolle pääsee kyllä. Nyt vain vaikuttaa vahvasti että ETG5-laatikolla, jota voidaan sitten porukalla noitua kuinka hyvä se on.

Kirjoittaja:  C4_robotti [ 28.07.2014 08:27 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Off topiccina: Mikä mahtoi olla järkevän ostoksen (diesel-golf-farkun) hinta uutena? (Oletuksena, että uutena ostettu). Ja kuinka hyvin se piti hintansa? Omalle kohdalle on tullut muutaman tilanne, että ns. hyvin hintansa säilyttävä auto onkin paininut ihan samassa sarjassa vaihtoarvoltaan muiden kanssa, kun auton vaihdon aika on tullut...

Kirjoittaja:  Huikko [ 28.07.2014 09:09 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

C4_robotti kirjoitti:
Off topiccina: Mikä mahtoi olla järkevän ostoksen (diesel-golf-farkun) hinta uutena? (Oletuksena, että uutena ostettu). Ja kuinka hyvin se piti hintansa? Omalle kohdalle on tullut muutaman tilanne, että ns. hyvin hintansa säilyttävä auto onkin paininut ihan samassa sarjassa vaihtoarvoltaan muiden kanssa, kun auton vaihdon aika on tullut...


Uutena karvan alle 30000e nyt tarjotaan 23000 10kk vanhasta. Insigniaan ja C-meseen tarjottu jopa 26-27000. Avensiksestakin sai tosi hyvin. On näissä eroja siinä mielessä, mutta mutta...kaikissa uusissa se laskee. Nyt jos laittaa Cactukseen lisävarusteineen 30000, niin siitä tarjotaan jo puolen vuoden päästä vain 15000, koska autoliike katsoo vain hinnat alkaen mallia ja marmattaa, että "uuden saa 17900"...Golf onkin ihan perusvarusteltu trendline juuri tästä syystä.

Kirjoittaja:  Huikko [ 28.07.2014 23:08 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

http://fleetworld.co.uk/news/2014/Mar/QA-Citroens-Yves-Bonnefont-on-the-new-C4-Cactus/0434013690

Yves Bonnefont, deputy CEO of Citroën, explains to Alex Grant how the new C4 Cactus offers a glimpse of a revitalised model range.

Kirjoittaja:  Huikko [ 29.07.2014 15:35 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Juuri parasta aikaa kirjoitan nimeä tilauspaperiin. Toimitus marraskuun loppuun. Eli joulukuun tapaamisessa nähtävänä.

Kirjoittaja:  Huikko [ 29.07.2014 17:41 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Kävin Vantaalla Veholla koeajamassa C3 VTI82+ETG5 yhdistelmän. Kone ja laatikko olivat selvästi paremmin yhteen soiva yhdistelmä kuin eHDI+ETG6, jonka koeajoin Tukholmassa. Teho riittää minun tarpeisiin hyvin. Tästä rohkaistuneena pyysin tarjouksen Cactuksesta VTI82+ETG5 paketilla. Tarjous oli 1500 euroa parempi kuin Tampereen Veholla ja olin jo allekirjoitusasennossa, mutta Vehon vaihtoautopäällikkö torppasi kaupanteon. Kun oli Tampereella annettu tarjous, niin sitä ei saanutkaan nokittaa??? Kysyin moneen kertaan, että "kuinka?"...mutta näin se oli. Olivat vielä soittaneet ja herättäneet Tampereen Vehon myyjän kertoakseen, että "täällä se sun asiakas yrittää saada autoa halvemmalla."

Pahoittelin myyjälle asiaa, joka selvästi oli erittäin pettynyt talon toimintatapoihin. Hän palveli hyvin ja teki erinomaista työtä.

Ajoin Hämeenlinnaan Länsiauton pihaan, kerroin missä kipuraja kulkee. Myyjä kävi ajamassa Golfin, teki tarjouksen 1900 euroa halvemmalla kuin Tanpereen Veho. Pyysin lippalakin ja jäätelön kaupan päälle. Sain molemmat.

Kuva

Kirjoittaja:  Jarski6944 [ 29.07.2014 20:20 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Huikko kirjoitti:
Juuri parasta aikaa kirjoitan nimeä tilauspaperiin. Toimitus marraskuun loppuun. Eli joulukuun tapaamisessa nähtävänä.

Onneksi olkoon. C4 Cactus on kiehtova uudenlainen ajoneuvo. Jotakin sellaista, jota Citroënilta haluankin nähdä.

Odotusaika tuntuu varmasti pitkältä. Toisaalta se on hienoa aikaa. Muistan kun keväällä odotin omaa Citikkaa, niin sinä aikana tuli imuroitua kaikki mahdollinen kyseisestä automallista foorumeilta, lehdistä tms paikoista. C4 Cactuksen tapauksessa mallin uutuus ja harvinaisuus liikenteessä tekee odotuksesta vielä jännittävämpää.

edit: Auton luovutuksen hetkellä mainospaidat ja -lakit olivat vähän vähissä. Pitääkin mennä morjestamaan myyjää, jos vaikka kans sen lippalakinkin sais :)

Kirjoittaja:  Les Excentriques [ 30.07.2014 18:04 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Löytyykö jostain teknisiä tietoja?
Voi tietenkin olla, etten osaa niitä oikeasta paikasta etsiä tai että numeroarvot ovat epäolennaisia tämänkaltaisen auton kohderyhmään kuuluville. :shock:

Kirjoittaja:  Huikko [ 30.07.2014 19:04 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

http://service.citroen.com/ddb/modeles/c4c/c4c_c4c/ed01-14/fi_fi/contenu/AC-C4_Cactus_01_2014_FI.pdf

Suomenkielinen käyttöohjekirja, jossa toki myös tekniset tiedot.

Kirjoittaja:  Les Excentriques [ 30.07.2014 22:10 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Huikko kirjoitti:
http://service.citroen.com/ddb/modeles/c4c/c4c_c4c/ed01-14/fi_fi/contenu/AC-C4_Cactus_01_2014_FI.pdf

Suomenkielinen käyttöohjekirja, jossa toki myös tekniset tiedot.

Markkinointimateriaalista teknisiä tietoja etsin, mutta ei edes saksalaisille ostajille katsota niiden olevan tarpeellisia ostopäätöksen tekemiseksi.
Cactus omistajan käsikirja kirjoitti:
sivu 210: Auton hinaaminen
Vapauta etupuskurissa oleva suojus painamalla sen alaosaa.
Kierrä hinausrengas paikalleen vasteeseen saakka.
Kiinnitä hinauspuomi paikoilleen.
Siittä vaihteenvalitsin vapaa-asentoon
(kytkin N BMP-vaihteistossa).

Vapauta ohjauslukitus kiertämällä virta-avainta pykälän verran ja vapauttamalla seisontajarru.
Lähde hitaasti liikkeelle, aja hitaasti ja vain lyhyen matkan.

Jos tätä ohjetta ei noudateta, perusosat (jarrut, voimansiirto jne.) voivat vaurioitua ja jarrutehostimen toiminta
voi estyä, kun moottori käynnistetään seuraavan kerran.
Väärin hinatun auton jarrutehostin loukkaantuu, ja kieltäytyy yhteistyöstä :lol:
Tietääkö joku mihin tekniseen ratkaisuun tämä perustuu?

Cactus omistajan käsikirja kirjoitti:
Valmistajan tarra
Tämä itsestään tuhoutuva tarra, joka sijaitsee kuljettajan tai matkustajan puoleisessa keskipilarissa, sisältää seuraavat tiedot:
-valmistajan nimi
-EY-tyyppihyväksyntänumero
-auton tunnistenumero (VIN-koodi)
-kuormatun auton suurin kokonaismassa
-ajoneuvoyhdistelmän suurin kokonaismassa
-suurin sallittu massa etuakselilla
-suurin sallittu massa taka-akselilla
Itsetuhomekanismi tarran muodossa :lol:

Kirjoittaja:  Huikko [ 30.07.2014 22:47 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Juu paljon siellä on virheitä, mutta pitää silti nostaa hattua tehtaalle että käyttöohjekirja löytyy suomeksi netistä kokonaisuudessaan jo ennen lanseerausta. Golfiin en saanut sitä koskaan vaikka kovasti kyseltiin.

Kirjoittaja:  Huikko [ 31.07.2014 00:19 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/citroen/c4-cactus-2014/?section=road-test

Positiivinen arvostelu.

Kirjoittaja:  Säxä77 [ 11.08.2014 12:47 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Elomessuilla oli tuollainen näytteillä ja istahdin sisään. Ei vaikuttanut ollenkaan hullummalta. Erityisesti ilahdutti että sisustuksen suunnittelijat olivat löytäneet paletistaan muitakin värejä kuin mustan ja harmaan sävyt.

Kirjoittaja:  Huikko [ 13.08.2014 18:17 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Kuva

Tässä on se elomessuilla ollut auto. Se on nyt 3kk Hämeenlinnan länsiautossa koeajettavana. Kipinkapin vaan kaikki sinne koeajamaan.
Istuskelin siinä tänään ja tutkin epäselväksi jääneitä asioita. Polttimon vaihto on helppo, lisävaloille löytyi asennuspaikat, radio tukee max. 64GB USB-tikkua, juomapullo mahtuu ovilokeroon ja muita oleellisuuksia.

Olivat saaneet elomessuilla yhden Cactuksen myytyä, sekin on violetti.
Kertoipa myyjä, että joku messuilla käynyt oli sanonut lukeneensa patongista koeajoraportin. Patonki on siis ajan hermolla ja yksi valtakunnan pääuutismedioita.

Kirjoittaja:  Les Excentriques [ 13.08.2014 19:45 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Huikko kirjoitti:
Patonki on siis ajan hermolla ja yksi valtakunnan pääuutismedioita.
Jos ei nyt aivan pääuutismedia, mutta sisältö on monia niitä luotettavampaa ja vähemmän taloudellisten taustavaikuttajien intressien värittämää.

Kirjoittaja:  zX-files [ 14.08.2014 20:15 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Koeistuttu jokirannassa.
+Hiton hyvät penkit.
+Sopivan erilaisen näköinen.
-Pikkusen häiritsee esim takaluukun kannen sisäpuolen isot peltipinnat, pikkusen turhaa halppiksen makua moisilla pikkujutuilla.
-Puuttuu oikeesti varusteltu versio, edes lisävarusteilla aikaansaatuna.

Kirjoittaja:  Natero [ 14.08.2014 20:23 ]
Viestin otsikko:  Re: C4 Cactus koeajoraportti

Huikko kirjoitti:
Juuri parasta aikaa kirjoitan nimeä tilauspaperiin. Toimitus marraskuun loppuun. Eli joulukuun tapaamisessa nähtävänä.


Tulossa omaksi, vai työnantajan piikkiin menee?

Sivu 1/5 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/