Sitruunapatonki.fi
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/

Cx tbo2 purkutalkoot
http://www.sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=12&t=18785
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  jean-michel [ 09.08.2014 23:19 ]
Viestin otsikko:  Cx tbo2 purkutalkoot

Olis yksi tbo2 joka tarttis lyödä paaliin ennen talvea. Säästän siitä itselleni ikkunoita ja luukun hilppeitä. Sisusta on jo purettu. Tekniikkaa, johtosarjan yms siitä saisi vielä talkoopalkalla.

Lopuksi raadon yli voisi hurauttaa vaikkapa rynnäkköpanssarilla.

Ajoitus on n. lokakuun joku vkl ja kohde loviisan liepeillä.

Auto on rapea eikä ovista taida olla mihinkään. Spoileri on rikki ja nokkapelti palasteltu. Lähinnä siis vetarit, laatikko ja kansi käyttökelpoisia.

Ilmaise innokkuutesi mukaan lähdöstä ketjussa, niin sovitellaan aikaa.

Kirjoittaja:  jptcool [ 10.08.2014 12:03 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Näe Loviisa ja kuole. Ainakin hengessä mukana, toivottavasti muutenkin natsaa.

Kirjoittaja:  cxtb2 [ 10.08.2014 20:27 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Pitäisköhän minun vihdoin rohkaistua, ja tulla hakemaan se tomaattilaatikkokin samalla...

Jos vaikka löis Jellonan tulille.... Jos ei toi rakenteilla oleva CX Breakki kerkeä valmistumaan 8-)

Kirjoittaja:  jean-michel [ 06.09.2014 19:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Viitatkaapa kaikki innokkaat!

Kirjoittaja:  cxtb2 [ 06.09.2014 20:56 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

_o/

Kirjoittaja:  Wesa [ 21.09.2014 19:40 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Oliko siinä kuinka ehjä A-pilarin alapään ympäristö kuskin puolella? Laatikonkin tarvitsisin vetareineen keppeineen polkimineen ja vauhtipyörineen. Pitäisi gti A muuttaa manuaaliksi. Ei kai haittaa jos pidemmät välitykset.

Kirjoittaja:  jean-michel [ 21.09.2014 21:27 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Auton ulkoisen habituksen perusteella a-tolppa lienee heikohko.
En muista milloin on ollut viimeksi liikenteessä, mutta semmoinen punainen ote löytyy.

Muuta kalustoa pitää fundeerata. Mulla ei nimittäin ole nyt yhtään vivustoa hyllyssä.

Kirjoittaja:  jptcool [ 21.09.2014 21:55 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Wesa kirjoitti:
Oliko siinä kuinka ehjä A-pilarin alapään ympäristö kuskin puolella? Laatikonkin tarvitsisin vetareineen keppeineen polkimineen ja vauhtipyörineen. Pitäisi gti A muuttaa manuaaliksi. Ei kai haittaa jos pidemmät välitykset.

Mulla olis jouten manuaali gti -88, peltivammaa bensaluukun ja kattoluukun ympärillä ja jossain oven alareunassa. Liian hyvä teuraaksi meidän pihalla, muista pihoista en tiedä.
Pistä yv:tä jos siltä kohtaa ottaa.

Kirjoittaja:  jean-michel [ 21.09.2014 22:05 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Jpc: ei stiä saa palastaa, siinä on ehjä pohjakin. Pelastaa se pitää.

Kirjoittaja:  Säxä77 [ 21.09.2014 23:00 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Wesa kirjoitti:
Oliko siinä kuinka ehjä A-pilarin alapään ympäristö kuskin puolella? Laatikonkin tarvitsisin vetareineen keppeineen polkimineen ja vauhtipyörineen. Pitäisi gti A muuttaa manuaaliksi. Ei kai haittaa jos pidemmät välitykset.


Miksi pitää muuttaa manuaaliksi? Tuohan on ZF:n automaatti jonka sisuskaluja oli monenlaisissa autoissa, eli voisi luulla että siihen saisi varaosia ja automaattivaihteiston korjaajakin siitä jotain ymmärtäisi?

Kirjoittaja:  jptcool [ 21.09.2014 23:11 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Säxä77 kirjoitti:
Wesa kirjoitti:
Oliko siinä kuinka ehjä A-pilarin alapään ympäristö kuskin puolella? Laatikonkin tarvitsisin vetareineen keppeineen polkimineen ja vauhtipyörineen. Pitäisi gti A muuttaa manuaaliksi. Ei kai haittaa jos pidemmät välitykset.


Miksi pitää muuttaa manuaaliksi? Tuohan on ZF:n automaatti jonka sisuskaluja oli monenlaisissa autoissa, eli voisi luulla että siihen saisi varaosia ja automaattivaihteiston korjaajakin siitä jotain ymmärtäisi?


Jotkut saattaa tykätä ajella manuaalilla.

Kirjoittaja:  Wesa [ 22.09.2014 08:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Cx tbo2 purkutalkoot

Tarkoitus saada alle kesäkäyttöauto jolle kilsoja vuodessa tulisi n. 15 tkm ja keskikulutusta pitää hilata ales, toisaalta suorituskyky on myös alempi vaikkei se niin tärkeää ole tässä tapauksessa. Mulla nyt sattuu vaan olemaan asennevamma kaikkea turhaa energiantuhlausta vastaan ja turbiinin jatkuvasti kuumentama öljy ei sovi siihen yhtälöön vaikka olisi vain 5-10% kyse. Ko tomaatti sinänsä, luokassaan ihan hyvä.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/