Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: treadwear ja lukeman totuus
ViestiLähetetty: 30.08.2014 22:59 

Viestit: 292
kulutuksen kestostahan nyt on kyse
esim nokia nre made in indonesia tr420 ,pitää paikkansa kestävä rengas yli 50tkm
nordman sx made in russia tr620 ei pidä lupaustaan 20 tkm ajomatka lähes loppu 1,6 mm jäljellä
dayton dw700 nastat pois nypitty toimii kesärenkaana paremmin kuin talvirenkaana ja kestää kulutusta todella hyvin ei tr lukemaa +hiljainen


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: treadwear ja lukeman totuus
ViestiLähetetty: 31.08.2014 10:39 

Viestit: 312
Paikkakunta: Renko
Minuakin on tämä kestävyysasia vaivannut kun tulisi uusi rengassarja hommata. Autobild testihän paljasti jotta jopa kaksinkertaisia kilometrimääriä pääsee rullaamaan ja käytännössä aivan yhtä turvallisti. Tuota testiä minulla ei ole tallessa. Löytyykö joltain tietoa tai linkkiä tuosta testistä. Taisi olla 2011 testivuosi. Mikähän numero mahtoi olla, jos lähtis divareihin etsimään.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: treadwear ja lukeman totuus
ViestiLähetetty: 31.08.2014 12:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 708
tämä?

http://dl.dropbox.com/u/2085329/rengastesti.pdf



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: treadwear ja lukeman totuus
ViestiLähetetty: 31.08.2014 18:26 

Viestit: 5125
Pikaisesti tarkasteltuna ärsyttävä testiraportti Autobildillä - eli loppukilpailusta karsiutuneista osa oli karsittu kuivan kelin jarrutusmatkan perusteella, vaikka metrimääräiset erot ei kauhean huikeita olleet?

Esimerkkinä Sava (tämän etsin, kun muistin että on kestäväksi, mutta märällä liukkaaksi mainittu, nyt tässä testissä tuli alkukarsinnassa märällä lyhyempi jarrutusmatka kuin muutamalla muulla loppukilpailuun päässeellä - Huono toki, mutta olisi muutkin ominaisuudet kiinnostaneet?)

Saksassa myös Adac (Euroopan suurin auto"kerho") testaa paljon (renkaitakin) eli googlella renkaan malli + Adac + test voi usein löytää ainakin saksankielisen testin ja siitä vaikka googletranslaattoriin (ja muistaa että saksalaisilla usein pienimmät pisteet voi olla parhaat ja konekäännös muuttaa usein enemmän käsittämättömäksi :))
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... 0_R15.aspx

Pohjoismaisia talvirenkaita eivät tosin taida testata...


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: jaakkovaakko, pvalila ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: