Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Löytyiskö OIKEAA perämootori huoltajaa?
ViestiLähetetty: 07.10.2014 18:24 

Vene olis ylhäällä Mercyry 35 olis hyvä huoltaa valmiiksi kevättä varten.Mutta PELLET älkää ottako yhteyttä,maksan oikean huollon asiallisesti.Viimeksi itsensä ylentänyt perämoottorikorjjaaja/huoltaja puhui paljon ja laittoi paljon kuvia.Mutta ei tiennyt moottoreista mitään. Hänen purkaman ja väärin kasatun moottorin millä ei kuulemma tehnyt mitään täysin paska pytyt ja männät ois pitänyt vaihtaa,ei kannata.Moottori oli 50hp johnsson vein sen lopulta OIKEALLE korjaamolle,ehtona ettei korjata jos kallis.Kävivät koneen läpi.Koneessa ainoat viat sytytysjohdot laitettu väärin päin(ti korjaaja)Vaihteet ei mennyt päälle (purettu väkivalloin ja hajoitettu vaihteensiirtäjä).Muuten hyvä moottori.Olin itse mukana yhden päivän kun uusi omistaja käytti meitä vesillä.Tuo moottorin purkaminen/hajoitus+kasaus maksoi minulle 200e+nastarenkaat ja täydellisen vihasuhteen erääseen kusettajaan.Toivottavasti tuo urpo rakentaa iiduaankin samalla ammattitaidolla!

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 1 viesti ]