Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rekisterin tietojenluovutuskielto.
ViestiLähetetty: 12.01.2015 11:46 

Onko joku tehnyt.Seisotan omaa autoani joskus pitkiä aikoja jossakin muualla.

http://www.trafi.fi/tietopalvelut/trafi ... tuskiellot

Poissa

Viestin otsikko: Re: Rekisterin tietojenluovutuskielto.
ViestiLähetetty: 12.01.2015 11:51 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Olen tehnyt. Tekstiviestihaku kertoo nimeni mutta ei muuta. Jos piilotella haluaa, niin kannattaa pitää huoli ettei esim. Fonectalla sitten löydä yhteystietoja. Oma puhelinnumeroni kylä löytyy, mutta osoite on työnantajan...

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 13.01.2015 21:11 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
Olen tehnyt. Tekstiviestihaku kertoo nimeni mutta ei muuta.

Ja se kertoo esim. minun tapauksessa jo aika paljon...

1978 Citroën GS Club
Poissa

ViestiLähetetty: 13.01.2015 21:15 
Käyttäjän avatar

Olen tehnyt kaikkiin peleihin.

Hyvää: Yksityisten parkkipirkkojen *sakot eivät löydä perille. Edellisessä ehdottivat 60 euron yksityisoikeudellista maksu, koska kiekon viisari ei ollut tasan puolikkaan tai kokotunnin päällä. Minulla oli yksityisoikeudellinen mainosten ja lappujen kiinnityskielto autossa, joten olisin voinut vastavuoroisesti sopimuksen perusteella periä vastaavan maksun tältä viranomaista esittävältä taholta. Mutta nyt menee hiukan sivuun.

Huonoa: varaosatiskillä ei löydy tavaraa auton rekkarilla, pitää tietää mitä haluaa.

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

ViestiLähetetty: 13.01.2015 21:40 
Käyttäjän avatar

maasturisti kirjoitti:
Huonoa: varaosatiskillä ei löydy tavaraa auton rekkarilla, pitää tietää mitä haluaa.

Itselläkin on kiellot niin TraFi kuin VRK (Maistraatti) ja puhelinkin on työnantajan nimissä. Mutta kyllä nuo auton perustiedot mm. Biltema kyllä löytää ihan rek.nro perusteella. Eihän tuo tietenkään omistajatietoja tarjoa, mutta noiden avulla luulisi sopivien osien kyllä löytyvän - vaikkakin Biltemasta ei juuri omaan Sitikkaani yleisosaa kummallisempaa löydykään ;)

Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa

ViestiLähetetty: 14.01.2015 09:10 

Mulla on kiellot päällä autoissa, miksi ihmeessä kenelläkään edes olisi mahdollisuutta saada minun tietoni rekisterin perusteella?

En tätä ajatellut ennen, mutta jossain vaiheessa matkailuautolla kun mentiin ulkomaille, niin tuli mieleen että kuinka helppoa onkaan siellä tarkastella laivaan meneviä autoja. Sitten vain tekstarilla tiedot ja tarkistamaan onko kämppä tyhjennettävissä.

Yhden tapauksen jopa tiedän, perhe lähti lomareissulle lentäen ja ensimmäisenä iltana oltiin kämppää tyhjentämässä. Ja edustava käyttöauto oli ajettu lentokentän parkkihalliin. Oli vain talovahti sattunut paikalle ja ihmetellyt että kaikki käsissä kannettava mitä kämpässä oli löytyi sängyltä... Eli päiväpeitteestä säkki ja sitten menoksi oli ollut ajatus.
Tästä reissusta ei edes tiennyt kovin moni ja talon läheisyydestä tuli havaintoja ulkomaankilpisestä autosta.

Varaosajärjestelmät kyllä näyttää auton tiedot ihan oikein, ainakin mulla. Nimitiedot jää näkymättä.

Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa

ViestiLähetetty: 15.01.2015 15:32 
Käyttäjän avatar

"En tätä ajatellut ennen, mutta jossain vaiheessa matkailuautolla kun mentiin ulkomaille, niin tuli mieleen että kuinka helppoa onkaan siellä tarkastella laivaan meneviä autoja"

Tätä nuo Suomen eteläpuolella asuvat kyttäävätkin mutta tosin kyttäävät vain premium-merkkejä eli voitte ihan huolettaa jatkaa Citikoilla ajelua satamissa niin että kielto ei ole päällä :lol:

Muistatteko miten pari vuotta sitten suurin osa Patonkiharrastajista oli sitä mieltä että on ihan sama vaikka tähän kirjoittaisi koko nimen, osoitteen ja vieläpä lopuksi SOTUn...

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ]